Damiano82 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Witam, To mój drugi model w tej skali. Pierwszym był Mirage III CJ z Edka w zasadzie prosto z pudła. Lima postanowiem nieco zwaloryzować. Tradycjnie bez użycia blaszek i żywic. Tylko rękodzieło. Każda opinia mile widziana, szczególnie ta krytyczna. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manas Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Masz we mnie stałego widza:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Też będę się przyglądał bo u mnie taki sam leży tylko że w 32. pozdrawiam i życzę powodzenia w budowie Ps. gdybyś mógł jeszcze zmniejszać trochę zdjęcia przed wstawieniem, powiększenie tej miniaturki u niektórych trochę trwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giulio Niewiadomski Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 juz myslalem ze weszlem do galerii bo widze skonczony ogon, ale to jednak warsztat. ja tez bede obserwowac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imt Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 fajnie pooglądać w zmienionej skali. Jak mogę prosić - to więcej fotek z relacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Witam Kilka nowych zdjęć: Cóż napisać, model traktuję raczej testowo. Chciałem sprawdzić sklejalność zestawu. Bardziej na poważnie będę budował Lim-6M n/b 418 bądź Lim-6MR n/b 618 z bliźniaczego zestawu MiG-17PF tego samego producenta. Proszę więc nie bić za mocno za małą ilość szczegłów, nieco mało prawdopodobnie zdetalizowanie łoża silnika itp. Uprzedzę pytania: to czarne mazidło w niektórych narożach to jeszcze nie do końca wyschnięta płukanka. Ogólnie góra modelu jest nieco zakurzona co zauważyłem dopiero na zdjęciach. Tak więc ten model będzie bez fajerwerków, potem jeszcze jeden (prawdopodobnie Mirage IIIC z HB) dla sportu i już kolejny Lim ale bardziej serio. Niemniej zapraszam do komentowania. Tradycyjnie wszelkie uwagi będą mile widziane. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qalimar Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Rama wiatrochronu jest do pomalowania w odcień kamuflażu. Dół płatowca, zamiast jasnoszarego powinien być jasnoniebieski. Na stateczniku pionowym powinny być dwa odcienie brązu. Łuskozbieracz do dorobienia. http://www.airplane-pictures.net/image12015.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 To jest czyste, niczym nie skażone, modelarskie szaleństwo. Dla sportu, ... bez fajerwerków, ... nie na poważnie, dobrze, że powoli nas przyzwyczajasz, nie będzie omdleń i zniszczonych monitorów. Pozdro Jarek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Galimar chłopie, rama wiatrochronu jest jeszcze nie pomalowana od zewnątrz to kolor wnętrza . Wiem, że nie ma łuskozbieracza bo to warsztat nie galeria notabene nie ma jeszcze wielu detali, kolor spodu to H65 tyle że wygląda jak szary bo tło jest ciemne oraz cieniowałem blachy pokrycia dodając białego i czarnego do koloru bazowego. Co do kamuflażu, jest zgodny z schmatem zamieszczonym w zestawie kalkomanii HDL. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zepot Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Bardzo ciekawy temat i fajne wykonanie!!Będe sobie oglądał niedługo sam może z takim wystartuje. P.S: Jak to mówią- wiesz nie zadowolisz wszystkich bo to zajęcie dla agencji towarzyskich-a niektórym by sie taka wizyta w agencji przydała to by troszkę powietrza zeszło:).Kibicuje!!! Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halsey Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Będziesz go robić w wersji otwartej - rozparcelowanej, tak jak jest na zdjęciach, czy może połączysz potem połówki kadłuba w jedną bryłę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qalimar Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Każda opinia mile widziana, szczególnie ta krytyczna. Damian Biwo Napisałem, więc co widzę. Nic więcej, nic mniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 Witam, Będzie rozparcelowany tak jak MiG-21 PFM, którego zdjęcia zamieściłem w galerii kilka dni temu. Kolego Galimar...owszem szanuję bardzo wszelkie uwagi i biorę do serca, niemniej jasnym jest, że osłona kabiny raczej nie pozostałby w kolorze wnętrza. Celna natomias jest uwaga odnośnie rozkładu plam kamuflażu. Zdjęcie którego link zamieściłeś, to fotografia ekzponatu z MLP w Krakowie. Niestety jest on tak wypłowaiły (widziałem na własne oczy), że ciężko ustalić właściwe numery FS. Dlatego właśnie zdałem się na schemat zamieszczony w kalkomaniach HDL. Wg moich ustaleń odzwierciedla on rozkład jak również barwy kamuflażu oznaczonego symbolem "Meduza" z drugiej połowy lat 70-tych kiedy paleta kolorów została rozszerzona z 4 do bodajże 7 czy 9. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halsey Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 A widziałem MiGa-21, zacny. Pytałem, bo ciekawi mnie jedna rzecz: te wózki na których umieszczone są segmenty - silnik, tylna część kadłuba itp. są to wózki z jakiegoś zestawu, czy akcesoria zrobione od postaw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babcia131 Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Gdzieś już wrzucałem elementy wózka pod silnik i zdjecia silnika . Może się nastepnym budowniczym przyda. Limek ładny, nie krytykuję , nie znam się na Limkach, ale mógłby byc bardziej brudny. Rozumiem ze to jescze przed Nami. Skan wózka pod silnik z oryginalnej instr.eksploatacji Lima. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Ten ostatni wózek to połączenie oryginalnej ramy pod silnik do transportu w skrzyni, z wózkiem do przewożenia rakiet od 21 .Mozna i tak, aby było wygodniej dla mechaników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 Wózek pod żelazko jest zrobiony całkowicie od podstaw, tak jak i ten po Lis-5. Niestety ten drugi to całkowita porażka( nie dysponowałem jeszcze Aeroplanem poświęconym Lim-6bis). Budując Lim-6M/MR przyłożę się o wiele bardziej. Ten Limek miał jedynie sprawdzić czy wogóle się nadaję do takich wielkich modeli. Wiem, że np. takiego poziomu jak kolega Imt nigdy nie osiągnę ale przyznaję, że 1/48 daje równie dużą frajde jak 1/72. Jestem przekonany, że modele w tej podziałce na stałe zagoszczą w moim hangarze Dziękuję Panowie za miłe słowa i wszelkie komentarze Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imt Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 takiego poziomu jak kolega Imt nigdy nie osiągnę Przepraszam, że nie dokładnie w temacie, ale jestem winny sprostowania (kolejnego). Nie jestem autorem modelu SB LIM-2A viewtopic.php?t=1564. Tylko zapoczątkowałem na prośbę Irka wątek o migu. Autorem modelu jest Irek-M1. Aby uniknąć kolejnych nieporozumień będziemy musieli podjąć odpowiednie działania aby sprawę "naprostować". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek.S. Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Damiano, jak zwykle fajny pomysł na model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.