kamil83 Napisano 13 Listopada 2011 Share Napisano 13 Listopada 2011 Bardzo ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 13 Listopada 2011 Share Napisano 13 Listopada 2011 To najłatwiejsze już masz za sobą. Będziesz go jakoś jeszcze farbami cieniował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 13 Listopada 2011 Autor Share Napisano 13 Listopada 2011 bazylms tak - właśnie skończyłem cieniowanie farby Vallejo Olive Green, Citadel Bad Moon Yellow i Model Master jasno szara nie pamiętam nazwy dokładnej. Następnie lekkie suchopędzlowanie. Miejscami wyszło mi trochę za wyraziste ale myślę, że schowa się to wszystko pod olejami i pigmentami. Koła na razie założone na sucho. Na koniec aerograf rzucił współpracę. Na początku zaczął wydawać jakieś dziwne dźwięki a podczas mycia wyszło że puszcza powietrze do tyłu. Powietrze uchodzi gdzieś pod spustem. Zdaje się że jakaś uszczelka wysiadła. Wie ktoś może gdzie można dokupić komplet uszczelek do aerka? Konkretnie chodzi o taki. Na dziś to tyle. Jutro jak czas pozwoli i aerograf da rade to sidolux i zabawa z olejami. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 14 Listopada 2011 Autor Share Napisano 14 Listopada 2011 Witam! Ciąg dalszy prac malarskich. Zabrałem się za obijanie. Wydaje mi się, że jednak trochę przesadziłem. Jakoś sztucznie wyglądają te obicia zwłaszcza na wannie i błotnikach. Zastanawiam się czy nie wrzucić go do cleanlux'a. Od samego początku coś mi nie szło z malowaniem tego modelu. A to zacieki jakieś dziwne a to aerograf rzucił współpracę w najmniej odpowiednim momencie. Wyjściem jest położenie zimowego kamuflażu. W sumie jak mam go zmywać to można wcześniej potrenować nowe techniki Ale koniec biadolenia czas pokazać moje dzisiejsze wypociny. Myślę, że muszę chwilkę od niego odpocząć - idzie na polkę na jakiś tydzień. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 14 Listopada 2011 Share Napisano 14 Listopada 2011 No delikatnie mówiąc troszkę go spaprałeś. Nie obraź się, ale jakoś to tak się kupy nie trzymają te obicia. Poczekaj zanim go wykąpiesz, może coś się wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 14 Listopada 2011 Autor Share Napisano 14 Listopada 2011 Nie obraź się, ale jakoś to tak się kupy nie trzymają te obicia. O właśnie tego określenia mi brakowało. Spokojnie ja się rzadko obrażam. Wygląda jak by dostał wysypki. Ale tak to jest jak się człowiek bierze za robote zamiast dzieciaki spacyfikować w pierwszej kolejności. A tak młodzież biega po pokoju skupić się nie można ech szkoda gadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil83 Napisano 14 Listopada 2011 Share Napisano 14 Listopada 2011 Malarsko jest rewelacyjnie, ale obicia nie powinny być w tych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad C Napisano 18 Listopada 2011 Share Napisano 18 Listopada 2011 Do R-3 go! ja tez mocze teraz T-28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 19 Listopada 2011 Autor Share Napisano 19 Listopada 2011 A co to jest R-3?? W tym czy innym specyfiku i tak nie uniknie kąpieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad C Napisano 19 Listopada 2011 Share Napisano 19 Listopada 2011 To płyn hamulcowy. Szybciej i pewniej usuwa farbe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 19 Listopada 2011 Share Napisano 19 Listopada 2011 a nie da się jeszcze raz położyć bazowy kolorek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mae Napisano 19 Listopada 2011 Share Napisano 19 Listopada 2011 Proponuję wystrzegać się uchylania klapek, które pod swoim ciężarem z oczywistych powodów powinny się zamknąć :] Jak masz co pokazać w środku, to otwórz na maksa, a jak nie to zamknij. Jeśli na modelu nie ma zbyt grubej warstwy farby to możesz psiknąć bazę na to co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 19 Listopada 2011 Share Napisano 19 Listopada 2011 Markuz! Wracając do Twojeg areografu. O ile mnie wzrok nie myli to chyba coś takiego? http://allegro.pl/precyzyjny-areograf-aerograf-air-brusch-0-3mm-550-i1921031653.html Jeżeli tak, to daruj sobie kupowanie nowych uszczelek, tylko kup sobie nowy, Koszt uszczelek ( komplet) to 1/2 ceny nwoego areografu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 20 Listopada 2011 Autor Share Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) Witam. Proponuję wystrzegać się uchylania klapek, które pod swoim ciężarem z oczywistych powodów powinny się zamknąć :] Jak masz co pokazać w środku, to otwórz na maksa, a jak nie to zamknij. W necie masa jest fotek KW z otwartymi włazami pod różnymi kątami np. te: Co do dalszego malowania to jeszcze nie wymyśliłem co począć. Jeżeli wrzucę go do Cleanlux-a to spłynie mi farba z silnika który już jest wklejony w przedziale napędowym. Myślę ze następna warstwa farby nie wchodzi w grę. Na modelu są już 2 warstwy podstawowego koloru plus cieniowanie i 2 warstwy sido. pozostaje mi mozolne zmywanie nasączonymi wacikami. Markuz! Wracając do Twojeg areografu. O ile mnie wzrok nie myli to chyba coś takiego?http://allegro.pl/precyzyjny-areograf-a ... 31653.html Jeżeli tak, to daruj sobie kupowanie nowych uszczelek, tylko kup sobie nowy, Koszt uszczelek ( komplet) to 1/2 ceny nwoego areografu. Uszczelki już zamówione. Co do modelu to nie ten który wskazujesz w linku tylko z odkręcanym zbiorniczkiem taki jak ten http://allegro.pl/komplet-aerograf-k132-dysze-0-3-szczotki-i1945713099.html Edytowane 20 Listopada 2011 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pankot13 Napisano 20 Listopada 2011 Share Napisano 20 Listopada 2011 Linki wklejamy między wtedy nie będzie Ci ich obcinać. Inaczej nie działają. Jak tam posuwają się prace przy zmywaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad C Napisano 20 Listopada 2011 Share Napisano 20 Listopada 2011 Kup sobie zmywacz co paznokci tylko taki bez acetonu i zobaczysz efekty szybkiego zmywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 20 Listopada 2011 Autor Share Napisano 20 Listopada 2011 Efekty zmywania wyglądają tak. Wieża w kąpieli w całości. Z kadłubem musiałem pokombinować patyczkami do uszu. Nie chciałem stracić malowania wnętrza przedziału silnikowego. Obicia były kładzione na warstwę sidoluxu więc bardzo ładnie się zmyły wraz z sido. Wszystkiego dokładnie nie zmywałem część obić zostawiłem. Bazowa warstwa farby trochę ucierpiała ale nie będę jej usówał do końca. Zastawie tak jak jest. Po tych zabiegach KW wylądował na grzejniku. Jak porządnie wyschnie położę jeszcze jedną cienką warstwę zielonego plus lekkie cieniowanie jak będzie trzeba. Jak wszystko pójdzie z godnie z planem to w następnej kolejności kładę zimowy kamuflaż. EDIT: Położyłem nową warstwę bazowego - tym razem rozcieńczałem alkoholem. Następnie dodałem cieniowanie. Teraz zastanawiam się czy najpierw obicia czy malować na biało a obijać na końcu? Teraz KW prezentuje się tak. Jakoś wybrnąłem z tych bohomazów. Jutro maluję wieżę od nowa. Dzięki Panowie za pomoc i wsparcie Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 20 Listopada 2011 Share Napisano 20 Listopada 2011 A więc jazda od nowa. Trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1970 Napisano 22 Listopada 2011 Share Napisano 22 Listopada 2011 Wiesz... po zabiegu czyszczącym wyglądał bardzo interesująco. Ale zobaczymy co będzie dalej , powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 22 Listopada 2011 Share Napisano 22 Listopada 2011 z tymi obiciami to nie przesadzaj, pierwsza seria pojechała do Finlandii praktycznie nowa. kamuflaż zimowy zupełnie wystarczy jeśli nie zmieniłeś zdania, chociaż letnie malowanie też możesz już z tego wyciągnąć. generalnie KW 2 nie miały wielu okazji żeby się porzadnie poobijać, za krótko walczyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 22 Listopada 2011 Autor Share Napisano 22 Listopada 2011 Witam! Dzięki za komentarze i cenne uwagi. Po przeszło 48 godzinach w Ceanlux-e z wieży nadal nie mogę zmyć farby. Trzyma się "franca" zawzięcie. Teraz wygląda to tak. Wieża wraca do cleanlux-a, niech poleży jeszcze z 24 h zobaczymy co będzie. Tymczasem pytania które mnie nurtują w związku z zimowym kamuflażem. Czy można zastosować obojętnie jaki lakier? Czy malujemy cały model czy tylko wybrane miejsca gdzie będziemy zmywać farbę? Jak długo czekam z naniesieniem białej farby? Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pankot13 Napisano 22 Listopada 2011 Share Napisano 22 Listopada 2011 Jeśli malowałeś Vallejo to wykąp ją w IPA. http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/AG709.4-KONTAKT-IPA-plus-alkohol-izopropylowy-w-plynie-1000ml/18475 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 22 Listopada 2011 Share Napisano 22 Listopada 2011 Ja używałem lakieru Pantene. Ponoć lakier Gloria (taki ręczną pompką) można lać do aero (jeszcze nie testowałem). Ja lakieruję cały model, a farbę nakładałem po ok 1 godzinie. Jak jeszcze nie robiłeś to potrenuj na jakimś złomie. Jak dla mnie (mimo iż robiłem dwa razy) efekt jest ciągle nieprzewidywalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 24 Listopada 2011 Autor Share Napisano 24 Listopada 2011 Witam! Mała aktualizacja. Wieża umyta i wysuszona. Po 4 dniach w Clenlux-sie w końcu odpuściła . Dziarsko zabrałem się za malowanie koloru bazowego, niestety aerograf stanął dęba na amen. Sprawa wygląda tak że puszcza powietrze do tyłu pod spustem. Wodę jeszcze jako tako rozpyla ale farby już nie daje rady. Na fotkach widać tyle ile udało mi się pomalować. Więc mamy wymuszony zastój technologiczny. Do czasu nabycia kompletu uszczelek lub nowego aerografu robota w tym warsztacie stoi. Jaki byście polecili aerograf w granicach 150- 170 pln? Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 25 Listopada 2011 Autor Share Napisano 25 Listopada 2011 Witam! Jako tako połatałem aerograf. Docisnąłem mocniej śrubę wewnątrz która trzyma inkryminowaną uszczelkę. Tym czasowo pomogło, ale i tak czeka mnie zakup nowych uszczelek. Tym czasem prezentuję mój pierwszy zimowy kamuflaż. Wykonałem go metodą na lakier do włosów. Wydaje mi się, że z prawej strony za bardzo zmyłem białą farbę. ale myślę że po kolejnych zabiegach jakoś się to wszystko wyrówna. Zobaczę co mi wyjdzie finalnie na wieży. Jak będzie w miarę ok to zabieram się za kadłub. Komentarze i opinie mile widziane. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.