Jump to content
eljazz

BTR-152 SKIF 1-35

Recommended Posts

Model jw. Blachy Eduarda troszkę własnego wkładu (siedzenia, przewody pow. Ruchome wszystko co się da otwierać). No to tyle, reszta należy do Was

DSCN5685Kopiowanie.jpg

DSCN5679Kopiowanie.jpg

DSCN5681Kopiowanie.jpg

DSCN5682Kopiowanie-1.jpg

DSCN5677Kopiowanie.jpg

DSCN5678Kopiowanie.jpg

DSCN5676Kopiowanie.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze mi się podobały te BTR'y. Świetna robota

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale żeś poszedł z tymi ruchomymi częsciami. Tylko nie baw się nimi za często bo jeszcze coś pourywasz. Super. Jedyne co to numery czyste jak świeży obrus a zaraz obok biały pas już po przejściach. Trochę to kontrastuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

liny niestety się nie da, klapki są na stałe, ale pancerne osłony wlewu paliwa ruchome (jutro wrzucę fotkę)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubiegłeś mnie ze swoim BTRem ,fajne brudzenie ,pochwały za ruchome elementy bo nie było na pewno łatwo ,zresztą w tym modelu nic nie jest łatwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pięknie wykonany BTR

 

Moje gratulacje!

 

Pozdrawiam

Kornik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oto dowód, że i Skifa można "wypasić"

Gratulacje

KAPRALU nie wiem czy zrobiłem coś nie tak ,ale nie mam odzewu na 3 Berliński zmech. pozdro eljazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za posty! bardzo przychylne! A teraz do rzeczy; Marek M zgodnie z obietnicą są zdjęcia z otwartymi osłonami wlewu paliwa. A tak przy okazji kilka fotek drugiego BTR -a tym razem jako " sanitarki ' całe wnętrze 'hand made ' to był pierwszy z BTR -ów stąd błędy ( osłony silnika) nie poprawione! nie miałem też blach Eduarda a więc jest jaki jest.

Krytyki się nie obawiam , każda ( merytoryczna) jest wskazana!

ROBERT? wybacz ale dopiero po twoim poście byłem na twoim" warsztacie'" jeszcze raz SORRY mleko się wylało.

Ale jeśli jeszcze nie skończyłeś to mam kilka fotek z remontu w Drzonowie daj znać!

DSCN5691Kopiowanie.jpg

DSCN5692Kopiowanie.jpg

DSCN5693Kopiowanie.jpg

DSCN5694Kopiowanie.jpg

DSCN5696Kopiowanie.jpg

DSCN5697Kopiowanie.jpg

DSCN5699Kopiowanie.jpg

DSCN5700Kopiowanie.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bazyl - a widziałeś ty kiedy duże nowe kolo . Taki szef to norma . Obserwowałem to na BRDM-ach, a i na autobusowych tez to normalne . Zwłaszcza ze kola zapasowe tego rozmiaru są rzadko wymieniane . Chociaż w moich czasach zdarzało się ze z czterech wozów zabierano zapasy kładziono na jeden woź , a tamte miały kola zużyte na zapasie. Ale to było dość rzadko i tylko wtedy gdy wiedziano ze wozy niedługo pójdą do remontu,a tam i tak je wymienia. W moich czasach na armii tak nie oszczędzano jak dzisiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale żeście mnie zakrzyczeli. To niech sobie ten szew zostanie, ale jeżeli to jest nówka to ja się pytam gdzie są te dzyndzle po wtryskiwaczach gumy (żart oczywiście)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bazyl rzeczywiście szef jest a dzyndzli nie ma . dobrze że modeliki mi się podobają bo inaczej strzelałbym do Eliazza siadlym mlekiem.A tak jeszcze pożyje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.