Jump to content

[OPEN] Plastyk, TS-11 Iskra


Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dasz radę! Naprawdę była by to wielka strata dla konkursu gdybyś nie ukończył swojej Iskry. Podobnie jak inni koledzy w Open odwalasz kawał wspaniałej roboty. Mam nadzieję, że jednak Ci się uda.

 

Trzymam kciuki!

 

Kornik

Link to post
Share on other sites

Trzymam kciuki za ukończeniem, w trzy dni można cuda zdziałać - a samej owiewki nie możemy wystawić w konkursie walcz

Link to post
Share on other sites

Spokojnie dasz radę, została już właściwie tylko kosmetyka.

 

Mam nadzieję, że na pierwszych dwóch miejscach OPEN się zaiskrzy

Link to post
Share on other sites

Dziękuję koledzy!

 

Poradźcie mi w sprawie brudzenia metalizerów. Pasuje model trochę popaskudzić, by uwidocznić choć trochę linie i nity. Próbowałem przed chwilą brudzenie "starym" sposobem, czyli farbą dla plastyków, jednak zaczęło wychodzić strasznie - na tyle, że musiałem psiknąć spód skrzydeł na nowo...

Link to post
Share on other sites

Skąd pomysł, że model pasuje czy wypada popaskudzić? Jest tu kilka zdjęć oryginału, który nie wygląda na zaniedbany. Powierzchnie metaliczne same się bronią, jeśli chodzi o linie i nity, a lepiej jest różnicować powierzchnię polerowaniem, a nie miksturami. Poza tym nie chce mi się wierzyć, żeby facet pokazujący na warsztacie to co Ty musiał ulegać zasadom must-brudzingu - już sam przyznałeś, że doszło do "psikania" na nowo. Mam nadzieję, że przy okazji psiknąłeś jakiś kawałek plastiku i na nim poćwiczysz, a nie na zdrowym organizmie modelu. Przepraszam za wydźwięk, ale po prostu nie chcę, aby ta Iskra nie trafiła do galerii

Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z Mikołajem75, ja też często odchodzę od brudzenia, a mamy też w konkursie przypadki gdzie nasi doświadczeni koledzy troszkę przesadzili

Link to post
Share on other sites

Dają koledzy mobilizację, oj dają.

Mimo dalszych przeciwności (nie tylko związanych z tym modelem), jakoś ciągnę dalej. Troszeeeeczkę pobrudziłem, ale tak ciut. Na polerowanie jestem jeszcze za głupi. Kończę podwozie, by móc je dziś jeszcze wkleić. Owiewka wisi na sucho:

 

ts11iskra3h2001rafaboek.jpg

 

Jak trzeba coś poprawić, to powiedzcie teraz, albo nigdy.

Link to post
Share on other sites

Nie ma źle - nadrabiasz dziobem i owiewką, a jeśli chodzi o to polerowanie to może któryś z kolegów mający wprawę zarzuciłby małego tutoriala w dziale 'Tajniki modelarstwa' bo takowego nie widzialem - tez jestem z tematu zielony a u Leszka widzę ładny efekt

Link to post
Share on other sites

Cześć

Jeśli mogę dorzucić coś od siebie w sprawie brudzenia lub linii to ja stosuję dobrze zaostrzony ołówek HB ,rysuję kreskę np .połączenie ster kierunku -statecznik pionowy ,następnie na zaostrzoną wykałaczkę nawijam trochę waty i jadę wzdłuż linii ,tym sposobem ołówek ładnie się rozciera ,powstaje płynne przejście koloru ,radzę zrobić próbę na jakimś starym modelu -powodzenia

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.