Skocz do zawartości

Kenworth T900 Australia


Diobeu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 194
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie narzekam na felgi bo sa piękne ale nie dotego modelu.Marak zwróc uwage ze opona wygląda jak z auta które jezdzi po budowie a fela jak z showtrucka.Wystarczy nawet troche plakatówki na fele potem jak wyschnie to poprzecierac- w zagłębieniach zostanie brud.To samo mozna zrobic z kominami co by czarnekropki na nim wyszły np tak:

DSC01340.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guma jest w kolorze gumy, dziękuję za podpowiedź, felgi pociągnięcie czarnym washem oraz odrobiną błota, na zdjęciach nie widać tego, ale można się domyślić, że kiedyś były chromowane.

 

img8103u.jpg

 

img8105i.jpg

 

img8108q.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Ciekawe, jaki ten model jest popularny! Mówię to nie widząc modelu, ale obawiam się, że trzeba zachować ostrożność, mam na myśli to, że podwozie wywrotki powinno być jednak sporo mocniejsze niż podwozie ciągnika siodłowego i trzeba sprawdzić, czy te różnice są uwzględnione w modelu - chyba, że kogoś to nie obchodzi. Ewentualnie można Kena zrobić jako ciągnik, a wywrotkę zamontować na jakimś porządnym samochodzie, np. na Macku :-))) Życzę powodzenia w budowie i pozdrawiam

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama jest oczywiście taka sama jak w całej reszcie Kenworth'ów od Revella. Nawet bezczelnie każą obciąć mocowania sleepera w instrukcji. Piszę to po lekturze zdjęć z inboxów i instrukcji od producenta. To kwestia podejścia, ja nie jestem konstruktorem ciężarówek, ja jestem zwykłym modelarzem, któremu spodobała się wywrotka na budzie posiadanego już przeze mnie ciągnika, ot, tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diobeu, fragmenty modelu na zdjeciach powyzej wygladaja swietnie, jestem pewien, ze w galerii bedzie uczta dla oka. Co do brudzenia, to wydaje mi sie, ze powinno byc tam wiecej czerwonego kurzu, charakterystycznego dla Australii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama jest oczywiście taka sama jak w całej reszcie Kenworth'ów od Revella. ...ja jestem zwykłym modelarzem, któremu spodobała się wywrotka na budzie posiadanego już przeze mnie ciągnika, ot, tyle.

Myślę, że kolega Mroczko chciał tylko zwrócić uwagę na delikatność ramy i zastanowić się co z tym fantem robić. Gdybym dzisiaj na przykład miał drugi raz robić pożarniczego Unimoga ramę bym chyba zrobił albo wzmocnił metalem, bo teraz nie ma jak modelu wziąć do ręki z obawy, że się cały rozleci.

Jak widać producentom nie przeszkadza to, że buda ma odchyłkę ponad centymetr od wymiarów właściwych, ale ramę staraja się robić delikatną, zgodną z rzeczywistością. Unimog stoi wygięty jak łódka, obawiam się, że z wywrotką może być podobnie jak ją ciężar paki przyciśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marak, nie wydaje mie sie. Znając podejście Pawła do modelarstwa, chodziło mu o aspekt merytoryczny. To jeden z powodów dla których nie kupię tego Kenia. Zresztą mam już 2, wreckera i australijczyka. Ja do tego mini projektu grupowego dołączę się z Internationalem Paystarem 5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomeka6: oczywiście, że powinien być czerwony brud, masz pełną rację. Nie chciałem iść w tym kierunku więc dałem tylko typowy brud, przecież mój Keniu był tylko ściągnięty z Australii, jeździł w.... no gdzieś, gdzie jest też ruch lewostronny.

Copycat: też tak sądzę, Paweł, jako perfekcjonista powinien pracować w biurze projektowym ;) Nie wydaje mi się, żeby model się uginał pod paką, będzie po prostu nierzeczywisty ale czy reszta jest rzeczywista? Sleeper stoi na czterech punkcikach? Kabina opiera się z przodu o stopnie? To jest tylko model, są uproszczenia, na które się godzimy, są takie które poprawiamy, ja się godzę na wywrotkę na ramie ciągnika. Osobiście szczególnie sobie ostrzę zęby dlatego, że będę podwozie robił po raz drugi, zamierzam zrobić dobrze to co zepsułem i skleić prostą ramę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, widzę że się rozumiemy! W sumie wszystkie modele są delikatne i czasem warto się zastanowić, czy czegoś nie wzmocnić, ale głównie chodziło mi o różnicę w solidności, a co za tym idzie w wyglądzie pomiędzy ciągnikiem a wywrotką. Nie mówię, że każdy musi tak robić, ale ja robiąc wywrotkę, chciałbym pokazać, jaka ona musi być solidna, żeby dała radę po dziurach jeździć.

 

copycat - pamiętasz, jak wywrotki szukałeś do jednego modelu (chyba to był DM)? Tu byś miał jak znalazł. Plus podwozie, żeby Kena daycaba wykręcić

 

diobeu - ale ja już pracuję w biurze projektowym Tyle, że robię elektronikę do Volkswagenów, ale też jest fajnie Krótki sleeper może stać na czterech niewielkich blaszkach, sprawdzałem to. Oczywiście modele mają całą masę uproszczeń, do każdego indywidualnie należy decyzja, co może i co chce w danym modelu poprawić.

 

A ja jeszcze raz życzę powodzenia w budowie, wesołych Świąt i ładnych modeli pod choinką i pozdrawiam

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.