Skocz do zawartości

TS-11 1:48 Revell


karambolis8

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrz na popularność polskich pojazdów z serii gazetowej "First to fight". Proste, tanie, ogólnodostępne i dzięki temu robią obrót.

 

Drugi dużo gorzej i taka będzie tendencja.

 

Zajrzałeś w szklaną kulę i wiesz jaka będzie tendencja?

Jasne, że pierwszy numer był tani, to i więcej go zeszło (co potwierdza b.istotną rolę kosztów zakupu) , a drugi był stosunkowo mało atrakcyjny, poczekaj jak się pokażą polskie samochody pancerne.

Jednak obrót najgorzej sprzedawanym modelem z tej serii, będzie jak sądzę wielokrotnie większy niż modelami niszowymi producenta, który zbyt optymistycznie ocenia rynek na swoje produkty, a potem narzeka, że ludzie nie kupują, że nie kleją, a tylko marudzą. To jest rynek klienta, a nie producenta, on ma się starać, a nie zgorzkniały narzekać na biednych i niewyrobionych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A jaka jest szansa, że ktoś kupi model w muzeum w Krakowie, skoro można to zrobić przez neta taniej? Jaki jest w tym interes muzeum? Jaki obrót wygenerują takie modele miesięcznie? 100zł? tofik, Tazman79, nie wiem w jakiej branży siedzicie, ale na pewno nie w handlu

 

I nie porównujcie błagam Aeroplastu do Airfixa, czy Revella, których asortyment jest ogromny, firmy działają po kilkadziesiąt lat i mają doświadczenie w produkcji i dystrybucji modeli. Gdyby Iskra to był dobry biznes to by już ją dawno ktoś zrobił. Ale nie jest i nie będzie dobrym biznesem.

 

No i na koniec - rynek jest klienta jak zauważyłeś więc producent robi to co klient kupi. A klient kupi messera, spita, F-cośtam, zero, mirage, x-winga itp, a nie iskre na litość boską... Ciekawe dlaczego Revell nie wypuszcza modeli szybowców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby Iskra to był dobry biznes to by już ją dawno ktoś zrobił. Ale nie jest i nie będzie dobrym biznesem.

Czasami to kwestia ambicji i technologii. Bracia Czesi mają masę niszowych modeli maszyn swojej produkcji, ale dobrali tak technologię, żeby jakoś się to kalkulowało.

Stalowa forma w przypadku Iskry to pomyłka i Revell nie da się wpuścić w kanał. Shortrun dla takich niszowych modeli jest bardziej odpowiedni. I tam trzeba szukać szansy.

 

 

Ciekawe dlaczego Revell nie wypuszcza modeli szybowców...

 

Jest kilka modeli szybowców Revella w skali 1/32. Nowe i ładne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby model był dostępny w sklepiku w muzeum w krakwie to szansa na jego sprzedaż jest większa niż gdy go tam nie ma W internecie to kupują tacy zapaleńcy jak my, ja cały czas mówię o przypadkowych niedzielnych sklejaczach. O przykładowej rodzince która się przejdzie do muzeum , dzieciak się naogląda się prawdziwych maszyn i przy wyjściu powie rodzicowi kup mi samolocik ;) I akurat w umieszczaniu tego typu produktów w placówkach muzealnych nie chodzi o jakiś kosmiczny zysk tylko o wychowanie sobie klienta. Od czasu do czasu taki niedzielny sklejacz przeradza się w pasjonata który kupi kolejny produkt.

 

nie wiem w jakiej branży siedzicie, ale na pewno nie w handlu

 

Nie wiem jak ty żyjesz z tego handlu jak siedzisz zamknięty w magazynie pełnym tysięcy produktów i płaczesz ze nikt do tego magazynu nie zagląda i nie chce kupować Do klienta trzeba wyjść i mu produkt pokazać. Jak ktoś nie wie że coś można kupić to tego nie kupi, proste.

 

Jeżeli mam do wyboru dwóch klientów, jeden malkontent z syndromem centusia, a drugi wiecznie zadowolony i bez węża w kieszeni to chyba proste jest jak budowa cepa którego wybiorę.

 

Jest jeszcze typ klienta który by możne i produkt kupił ale nie siedzi w tym hobby i nie wie ze produkt istnieje i ten klient jest olewany. Nie zagląda na fora modelarskie, nie wstępuje do sklepów modelarskich. A jak wstąpi do sklepu zabawkarskiego po prezent dla dzieciaka to wyjdzie z modelem Revella. bo taki tam jest dostępny a produktu aeroplasta tam nie uświadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Odeszliscie od tematu A co do Iskry to niektorzy ja znaja. Wejdzcie do Aviation Megastore w Amsterdamie niedaleko Schiphol Ogromny sklep z obledna iloscia modeli literatury i cala lotnicza reszta. A pod sufitem wisi sobie nasz (niestety pomalowana na Hindusa) Iskra w skali 1:1 Pozdrawiam Bravo112

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do Iskry to niektorzy ja znaja. Wejdzcie do Aviation Megastore w Amsterdamie niedaleko Schiphol Ogromny sklep z obledna iloscia modeli literatury i cala lotnicza reszta. A pod sufitem wisi sobie nasz (niestety pomalowana na Hindusa) Iskra w skali 1:1 Pozdrawiam Bravo112

Revell chyba nie wziął tego pod uwagę . Jest iskra w żywicy w 1/48 i jak ktoś ma potrzebę mieć ją w swojej kolekcji to odżałuje te 2 stówki i kupi. Ja przynajmniej tak zrobię i nie będę narzekał że nie ma w plastiku bo i tak nie mam na to wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ludziska piszą to złożenie tej żywicznej iskry w 1/48 to droga przez mękę. Ja osobiście za takie coś nie dał bym nawet 20 zł. Swój ból na ten samolocik złagodziłem kupując wytwór plastyka za 10 zeta w kiosku ruchu. Złożyłem prosto z pudła bez cudowania i cieszy oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co będzie jak wyjdzie Iskra wtryskowa i ludziska napiszą?

 

Nie ma idelanych modeli i zawsze się ktoś dowali do czegoś ale w przypadku tej żywicznej iskry to nie są jakieś drobnostki. Jesli mam płacić 200zł za model w którym polówki kadłuba mają różną długość drobne elementy są połamane i trzeba dorabiać samemu, linie podziałowe znikają to ja dziękuje za taki interes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawdę nie wiem skąd informacje o tych połówkach kadłuba i innych sensacjach w Iskrze. Maiłem w łapach w sumie trzy egzemplarze modelu od Choroszego i we wszystkich wszystko grało. Jeden nawet skleiłem:

TS11_013.jpg

Fajnie było - dwa tygodnie sympatycznej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawdę nie wiem skąd informacje o tych połówkach kadłuba i innych sensacjach w Iskrze.

Np ode mnie. Mi się trafił taki egzemplarz. Jeśli ktoś czytał mojego inboxa to z pewnością zauważył, ze drogą reklamacji u producenta dostałem nowe elementy pozbawione tej wady. Ale z drobnicą tak czy inaczej jest kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie te informacje musiały dotrzeć do producenta, bu mnie połówki kadłuba były ok a i z drobnicą nie było źle. Naprawdę nie miałem specjalnych problemów w budową tej Iskry. A zabierałem się do niej jak pies do jeża. Jedyne na co trzeba uważać i nie przesadzić to odchudzenie połówek kadłuba tam gdzie wklejamy kokpit. Ja niestety przesadziłem i później musiałem kombinować, ale to już nie wina zastawu tylko moja.

Naprawdę nie ma się co bać tej Iskry, na Revellowską nie wiadomo jak długo trzeba będzie czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Pomimo jakiejś bezsensownej wcześniejszej dyskusji o Irydzie, to zachęcam do głosowania.

Obecnie mamy drugie miejsce (jakieś 3 tygodnie temu zarządziliśmy sporą mobilizację i natłukliśmy w ogromnym gronie kilka tysięcy głosów) i gonimy lidera (który jakimś cudem tylko dzisiaj zdobył ponad 1000 głosów...).

 

Link do modelu tutaj: http://ideas.revell.de/ideas/item/337/

 

Wielkie dzięki za głosy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.