Wojtaszek Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Siemka Na razie w modelarstwie jestem zielony. Chciałbym żebyście doradzili mi jaki model samolotu wybrać. Najlepiej taki do 50zl który wyszedł by mi nieźle i dawał pociechę. Co myślicie o iskrze TS-11? Zaproponujcie też coś od siebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pomidor Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 proponuję coś w skali 1:48, gdzie elementy są większe i łatwiej je ogarnąć. Na przykład: http://www.mojehobby.pl/products/T-3-Jr.-SET-INCLUDING-3-KITS.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtaszek Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 Chodziło mi raczej o coś bardziej realnego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Z Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 A jaka skala? W 72 to polecam nowe Airfixy, w 48 weekendowe eduardy. Jeśli nie masz aerografu, to skłaniałbym się jednak do 72 i Airfixów. Tutaj masz wybór między II WS i współczesnymi. Z IWS chyba nie mają nowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imt Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Zadałeś trudne pytanie. Jest tu więcej niewiadomych niż wariantów rozwiązań. Pewnie termin skala jest Ci znajomy to określ w jakim pomniejszenu te model ma być. Jeśli nie wiesz przeglądnij warsztat forumowy, galerię i zobacz jakie modele Tobie się podobają. Określ czasookres. Takie wstępne podziały to I wś, II wś, lotnictwo odrzutowe (zastosowanie takowego silnika) faza wczesna i późna. Jak zdefiniujemy parametry wstępne to będzie kolejna porcja pytań. ps. TS-11 to nie jest dobry wybór, brak dobrych modeli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtaszek Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 No to wybieram II WŚ lub lotnictwo odrzutowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...