spiton Napisano 20 Marca 2015 Autor Share Napisano 20 Marca 2015 Mój faworyt to lewy górny róg. Bo nie mam kalek Low vis. ,-((. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slash Napisano 21 Marca 2015 Share Napisano 21 Marca 2015 Ja mam jakieś szachownice low-viz ze szkolnego MiGa-21. Jak chcesz to sprawdzę jak wyglądają i jakie mają wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 21 Marca 2015 Autor Share Napisano 21 Marca 2015 Który ? Rezygnuje z low vis, bo trzeba model kończyć ,-)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon Napisano 21 Marca 2015 Share Napisano 21 Marca 2015 Witam. ja obstawiałbym to malowanie w lewym górnym rogu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 21 Marca 2015 Super Moderator Share Napisano 21 Marca 2015 Czołem Tak zaglądam na te "szaleństwa" fajne w sumie, więc może mała inspiracja ? http://airfixtributeforum.myfastforum.org/Airfix_2013_What_If_GB_pabbi_s_1_72_Spitfire_type_3_1071__about40423.html&start=25 podobne klimaty A co do malowania jak dla mnie ostatnia kolorowanka pierwszy z lewej ciapki z logo i numerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 21 Marca 2015 Share Napisano 21 Marca 2015 Fajnie wygląda malowanie z prawego górnego rogu. _________________________________________________________________________________________ Na warsztacie: F-22 Raptor - Italeri 1/72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 21 Marca 2015 Autor Share Napisano 21 Marca 2015 Ostatnio skłaniam się do czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 21 Marca 2015 Autor Share Napisano 21 Marca 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
letalin Napisano 21 Marca 2015 Share Napisano 21 Marca 2015 Muszę przyznać, że ten schemat z czerwonymi szachownicami był też moim wyborem. Może tylko tradycyjnie asymetrycznie umieszczonymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LarwaKraft Napisano 21 Marca 2015 Share Napisano 21 Marca 2015 Ten schemat jest idealny. Polskie khaki połączone z szarym (może morskim) idealnie mi pasuje. Nie pasuje mi tylko nr dwucyfrowy no i jak kolega wyżej napisał rozmieszczenie szachownic powinno być jak najbardziej polskie. Piękna robota, pozdrawiam. I szachownice jak najbardziej biało czerwone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 23 Marca 2015 Autor Share Napisano 23 Marca 2015 Wymyśliłem jeszcze taki. Klasyczny z dodaniem elementów jasnych krawędzi natarcia, żeby samolot atakujący na tle nieba nie był widoczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 24 Marca 2015 Share Napisano 24 Marca 2015 Łaciaty ładniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 24 Marca 2015 Autor Share Napisano 24 Marca 2015 Ostateczna wersja jest taka : Juz pomalowany, tylko jeszcze nie ma zdjec, bo nie mam czasu. Czemu tak. To taki polski kamuflaż ofensywo-defensywny. Jasne krawędzie natarcia i spód maja rozjaśniać sylwetkę atakującego samolotu, zeby była maksymalnie niewidoczna. Oliwkowe powierzchnie od góry- wiadomo, ukrywają samolot na tle ziemi. Czemu spód jest jasno-piaskowy ? taki lokalny eksperyment ,-)) No i kamuflaż ma współgrać z sylwetka samolotu, żeby prezentował się dobrze. Wiadomo. Piloci lubią latać na bajernych maszynach. Wtedy lepiej się czują. Patrz piloci P-38 na pacyfiku i nie tylko ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 25 Marca 2015 Autor Share Napisano 25 Marca 2015 Podczas nitowania, która to czynność wykonuje przed waszowaniem, ale już po nałożeniu kalek, odpadły mi zupełnie emblemat 111 eskadry ,-((. Ale jest to Wat If. Dlatego zaraz wymyśliłem historie, że była to nieudana naklejka. Taki racjonalizatorski wynalazek. No i niestety odpadł ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawbo Napisano 25 Marca 2015 Share Napisano 25 Marca 2015 Spiton, że tak się spytam z czystej ciekawości, jakież to zjawisko fizyczne zmusza spaliny do nagłej i niepowstrzymanej podróży w górę, co najmniej pod kątem 45 stopni, zaraz po opuszczeniu kolektora spalin? Wygląda to bardzo nienaturalnie. pozdrawiam Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 25 Marca 2015 Share Napisano 25 Marca 2015 No tutaj też te spaliny nie wiedzą jak się zachować. Newtona i spółkę mają za nic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 25 Marca 2015 Autor Share Napisano 25 Marca 2015 W mietku i moim Heinklu jest taka blaszka nad rurami wydechowymi, która pewnie utrzymuje spaliny w ryzach, ale potem spalinki dostają się w powietrze opływające skrzydło. I to one jest winne ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.