Skocz do zawartości

He-112 P(Polski) 1/72 Heller/Encore +Italeri


spiton

Rekomendowane odpowiedzi

  • Super Moderator

Czołem

Tak zaglądam na te "szaleństwa" fajne w sumie, więc może mała inspiracja ? http://airfixtributeforum.myfastforum.org/Airfix_2013_What_If_GB_pabbi_s_1_72_Spitfire_type_3_1071__about40423.html&start=25

podobne klimaty

A co do malowania jak dla mnie ostatnia kolorowanka pierwszy z lewej ciapki z logo i numerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda malowanie z prawego górnego rogu.

_________________________________________________________________________________________

Na warsztacie:

F-22 Raptor - Italeri 1/72

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten schemat jest idealny. Polskie khaki połączone z szarym (może morskim) idealnie mi pasuje. Nie pasuje mi tylko nr dwucyfrowy no i jak kolega wyżej napisał rozmieszczenie szachownic powinno być jak najbardziej polskie. Piękna robota, pozdrawiam.

I szachownice jak najbardziej biało czerwone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymyśliłem jeszcze taki. Klasyczny z dodaniem elementów jasnych krawędzi natarcia, żeby samolot atakujący na tle nieba nie był widoczny

 

5b8b5153dfbfed06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostateczna wersja jest taka :

2a6b72329196e39b.jpg

Juz pomalowany, tylko jeszcze nie ma zdjec, bo nie mam czasu.

Czemu tak. To taki polski kamuflaż ofensywo-defensywny. Jasne krawędzie natarcia i spód maja rozjaśniać sylwetkę atakującego samolotu, zeby była maksymalnie niewidoczna. Oliwkowe powierzchnie od góry- wiadomo, ukrywają samolot na tle ziemi. Czemu spód jest jasno-piaskowy ? taki lokalny eksperyment ,-)) No i kamuflaż ma współgrać z sylwetka samolotu, żeby prezentował się dobrze. Wiadomo. Piloci lubią latać na bajernych maszynach. Wtedy lepiej się czują. Patrz piloci P-38 na pacyfiku i nie tylko ,-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7aa1732b443b2c4d.jpg

 

Podczas nitowania, która to czynność wykonuje przed waszowaniem, ale już po nałożeniu kalek, odpadły mi zupełnie emblemat 111 eskadry ,-((. Ale jest to Wat If. Dlatego zaraz wymyśliłem historie, że była to nieudana naklejka. Taki racjonalizatorski wynalazek. No i niestety odpadł ,-))

 

abe5ac61e1888ade.jpg

 

87855a524206704b.jpg

 

d0f4f1dc31ba3e40.jpg

 

4f0d277a520d8d0a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spiton, że tak się spytam z czystej ciekawości, jakież to zjawisko fizyczne zmusza spaliny do nagłej i niepowstrzymanej podróży w górę, co najmniej pod kątem 45 stopni, zaraz po opuszczeniu kolektora spalin?

 

Wygląda to bardzo nienaturalnie.

 

pozdrawiam

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mietku i moim Heinklu jest taka blaszka nad rurami wydechowymi, która pewnie utrzymuje spaliny w ryzach, ale potem spalinki dostają się w powietrze opływające skrzydło. I to one jest winne ,-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.