kokos85 Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Klasa 1 - Samoloty i śmigłowce Specjalna 1 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego Witam kolegów Postanowiłem ulepić ju-52 revell/eduard w zimowym kamuflażu na podstawce z odrobina śniegu, choć pełnej wizji jeszcze nie mam. Jestem na etapie poszukiwań zdjęć tej maszyny V1+LB A teraz parę zdjęć Temat łatwy nie będzie, ale może pokoszę się o otwarcie luku ładunkowego. Wie ktoś czy są gdzieś dostępne figurki W 144 więc do boju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Mam ze dwa czy trzy zdjęcia wnętrza "ciotki". Jeśli chcesz odtwarzać wnętrze chętnie pomogę dokumentacją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokos85 Posted September 2, 2015 Author Share Posted September 2, 2015 z miła chęcią przyjmę każdą pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corporal_PL Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Stalingrad i obiecanki Goringa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Raczej Stalingrad i Gumrak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 z miła chęcią przyjmę każdą pomoc Nie za wiele, ale zawsze coś ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Gdzie takiego mozna zobaczyc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Auto & Technik Museum Sinsheim, w Sinsheim (między Stuttgartem a Frankfurtem nad Menem), tuż przy autostradzie E50. W ogóle muzeum na wypasie, Concorde i Tu-144, sporo innych lotniczych ciekawostek a do tego ogromna wręcz wystawa samochodów i motocykli: F1, klasa GT z wyścigów długodystansowych, The Blue Flame - pierwszy samochód, który przekroczył 1000km/h, dragster'y a klasyków tyle, że tydzień tam można siedzieć. Ja przy samych zabytkowych motocyklach (uwielbiam) spędziłem połowę wizyty w muzeum. Polecam, bo warto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Dzieki! Moze ta reszta i ciekawa ale ja mam zajawe na Ciotke a w Cosford to se tylko moglem od zewnatrz obejszec i na dodatek w barwach British Airways. A tamata jakie ma malowanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Cywilne Lufthansy. D-2527. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Dobra, dzieki! Juz nie zasmiecam wiecej.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDisneyland Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Mam pytanie, czy to przepak modelu Eduarda? Czy też własny model Revella? Aha, co do figurek 1/144 - może z tych cosik uda się wydłubać... http://www.preiser-figuren.de/1:144-preiser-figuren-12mm,cat-402 http://pegasushobbies.net/catalog/Peg.-Figure-Sets-1/144-Scale-Figures/c1_10/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokos85 Posted September 2, 2015 Author Share Posted September 2, 2015 Mam pytanie, czy to przepak modelu Eduarda? Czy też własny model Revella? Przepak nawet na ramkach jest jeszcze napis eduard dzięki za zdjęcia oraz linki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
net_sailor Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Revell=Eduard. To nawet dobrze bo raz, że model wyśmienity a dwa, że jest sporo jak na tę skalę dodatków do wykorzystania przy obu: blaszki do wnętrza od Eduarda, silniki żywiczne Brenguna, kalkomanie Peddinghaus-Decals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zvezdar Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 z miła chęcią przyjmę każdą pomoc tu masz współcześnie latającą maszynę, oprócz silników reszta w miarę podobna do tych wojennych http://www.primeportal.net/hangar/domeric_barbot/ju-52_3m/ tu też coś http://www.primeportal.net/hangar/howard_mason/ju-52_various/index.php?Page=1 tu muzealna maszyna z francuskiej powojennej produkcji dużo zdjęć z wnętrz: kabina i przedział towarowy http://igor113.livejournal.com/153462.html tu są oryginalne instrukcje z rysunkami http://www.deutscheluftwaffe.de/archiv/Dokumente/ABC/j/Junkers/Junkers%20AG.htm dobrze zorientuj się jakie wrota po prawej stronie miała Twoja wersja,bo były tam trzy rodzaje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baas ArK Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 z miła chęcią przyjmę każdą pomoc Tu wrzuciłem krakowską Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDisneyland Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Kokosie, polecam pełną zdjęć książkę Piekałkiewicza- http://dedalus.pl/Ju-52-3-m-w-II-Wojnie-swiatowej-Janusz-Piekalkiewicz Warto wydać te dwie dyszki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Kowalski Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Jak masz ochotę wejść w Stalingradzki klimat to polecam tę książkę. To takie bardziej niemieckie spojrzenie na kocioł i próby utrzymania Paulusa i jego żołnierzy. Siłą rzeczy jest w niej bardzo dużo informacji o wykorzystywaniu Ju-52 (i kilka zdjęć). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokos85 Posted September 4, 2015 Author Share Posted September 4, 2015 Dziękuje wszystkim za pomoce... jak na razie jestem na bardzo ważnym etapie (szukania czasu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba32440 Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Czekam na okazję do zobaczenia zdjęć tego co wyrzeźbiłeś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokos85 Posted September 5, 2015 Author Share Posted September 5, 2015 Zawsze podobały mi się modele revella i eduarda w 144 ale z tym albo ja miałem pecha albo... Sami oceńcie: szybki muszę jakoś zastąpić a jak to sie stało to nie mam pojęcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seven up Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Auto & Technik Museum Sinsheim, w Sinsheim (między Stuttgartem a Frankfurtem nad Menem), tuż przy autostradzie E50. W ogóle muzeum na wypasie, Concorde i Tu-144, sporo innych lotniczych ciekawostek a do tego ogromna wręcz wystawa samochodów i motocykli: F1, klasa GT z wyścigów długodystansowych, The Blue Flame - pierwszy samochód, który przekroczył 1000km/h, dragster'y a klasyków tyle, że tydzień tam można siedzieć. Ja przy samych zabytkowych motocyklach (uwielbiam) spędziłem połowę wizyty w muzeum. Polecam, bo warto. Byłem tam i potwierdzam. Raniutko wszedłem i o 16 wyszedłem . Mega wypas .Pomyslec można czy u nas takie muzeum by nie mogło powstać .Żałuje tylko jednego .Że nie pojechałem do Spere(chyba dobrze napisałem) jest blisko Sinsheim . Buran tam jest i inny sprzet lotniczy ale może kiedyś jeszcze pojade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacko Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Buran tam jestTo nie "Buran", tylko egzemplarz do testów (OK-GLI). Był wyposażony w silniki odrzutowe i startował z pasa jak zwykły samolot. "Buran" (ten który był w kosmosie) uległ zniszczeniu w Bajkonurze. PS. Miasteczko nazywa się Speyer (po Polsku Spira), a muzeum "Technik Museum Speyer". http://speyer.technik-museum.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zvezdar Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 To może coś konkretnego w kwestii samego modelu, Żelazna Anna to nie jest Spitfire, jest kanciasta, ma dach i podłogę która jak widać jest słabo spasowana, ale dasz sobie radę przecież szyby przeszlifować i wypolerować jeśli wystają z obrysu, w Twojej wersji i tak chyba cała prawa strona do przerobienia będzie... Twój Junkers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokos85 Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 miałem ostatnio trochę kłopotów z czasem ale w końcu się znalazł no i doszły blachy więc powoli ruszam do przodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.