Skocz do zawartości

UH 34 Seahorse Italeri


Lipstein

Rekomendowane odpowiedzi

Na ostatnim zdjęciu jest coś jak dodatkowy panel, skrzynka, właśnie pod tą kwadratową szybką. Odzielny od reszty górnego panelu. Czy tylko ja to widzę?

 

Jest jeszcze problem z fotelami: zestawowe oczywiści pięknie pasują w kabinie i po dodaniu kilku drobiazgów wyglądają tak:

 

IMG_4984.JPG

 

natomiast blaszka jest o 1-1,5mm za szeroka i fotele wraz z tymi bocznymi kratownicami nie mieszczą się w kokpicie, nawet jak się te kratownice odchudzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w blaszce są też boczne powierzchnie, więc zamiast skracania raczej bym ją zagiął w dół i miałbym od razu dodatkowe oświetlenie kabiny, oznaczone jako Doome Light (taki biały okrąg na rysunku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pastwiłem się wczoraj nad osłoną:

 

IMG_4985.JPG

 

IMG_4986.JPG

 

IMG_4987.JPG

 

IMG_4988.JPG

 

Dzisiaj poprawię Extra Thinem, zobaczymy, jak wyjdzie, ale lepiej chyba już nie będzie... Teraz problemem będzie znalezienie dobrego zdjęcia, co było POD tą osłoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikele, dzięki za podpowiedzi, ale chyba dam spokój z rozwiązaniem tej zagadki. Poprawiam i wygładzam żaluzję i do malowania. Widzę też, że na zachowanych egzemplarzach amerykańskich skos tych skrzydełek żaluzji jest bardzo podobny do tego, co sam wyrzeźbiłem z zestawowej części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Coś dłubię, ale od środy córeczka w domu i na razie stopka z warsztatami. Wyciąłem otwory i wkleiłem siatki wlotów powietrza do kadłuba:

 

IMG_5012.JPG

 

IMG_5013.JPG

 

IMG_5015.JPG

 

Pracowałem też nad odtworzeniem części odpowiadających za przeniesienie napędu na wirniki, najpierw wycinająć siatki w kadłubie i wykonując ścianki odgradzające silnik od reszty:

 

IMG_5016.JPG

 

IMG_5017.JPG

 

a później prysnąłem wewnętrzne powierzchnie czarnym matem

 

IMG_5018.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dalsze postępy: dorobiłem z drutu brakujące uchwyty na ogonie

 

IMG_5036.JPG

 

i prysnąłem całość podkładem, coby wychwycić nierówności

 

IMG_5038.JPG

 

Pomalowałem też trochę drobnicy

 

IMG_5039.JPG

 

i wypróbowałem na kadłubie posiadany kolor - Humbrol 105

 

IMG_5041.JPG

 

i chyba zakupię dedykowany kolor Model Mastera, bo to co w puszce nijak nie przystaje do rzeczywistego koloru z epoki... Może coś pokombinuję z mieszaniem kolorów. Najdziwniejsze jest to, że jak wcześniej malowałem na próbę drzwi, to kolor wydawał się być całkiem odpowiedni...

 

Zacząłem też dłubać co nieco przy odtworzeniu przekładni śmigła: z dwóch kółek do czołgu Sherman wyrzezałem takie coś:

 

IMG_5035.JPG

 

a po nałożeniu szpachli wychodzi takie coś:

 

IMG_5042.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Konsekwentnie jadę dalej, coby nieliczni komentujący nie pomyśleli, że temat umarł:

 

Przekładnia głównego wirnika po brudzingu

 

IMG_5052.JPG

 

Kadłub pomalowany kolorem Humbrol 117, bo po otwarciu puszki i wymieszaniu bardziej przypomniał 1712 Model Mastera, niż zamiennik 105 Humbrola

 

IMG_5049.JPG

 

Porównanie obu kolorów:

 

IMG_5048.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gwoli ścisłości, to ten kolor 105 krył tak se, że się tak wyrażę. Ciekawostka: mam puszkę Humbrola z 2000 roku bodajże, kolor aluminium. I dalej jest do użycia, kryje super. Stara receptura, obecnie te farby nie są już takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! Fajnie że dorobiłeś kratki i bebechy.

 

Ja też unikam akryli jak mogę, ale olejów też nie lubię...

 

Wydziergałeś też kratki z przodu więc będziesz musiał górną część silnika zrobić,tu jest fajna relacja i przykład jak to zrobić:

 

PICT0008-3.jpg

 

 

No i gratuluję córki !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za gratulacje!

 

Trochę w ostatnim tygodniu podziałałem przy tym modelu i doszedłem do wniosku, że pod siatkami zrobię tylko imitację przekładni i kilka przewodów "na niby" i kończę. Zwyczajnie weny nie mam...

 

IMG_5069.JPG

 

IMG_5070.JPG

 

IMG_5072.JPG

 

IMG_5071.JPG

 

Podmalowałem tylni wirnik:

 

IMG_5074.JPG

 

IMG_5075.JPG

 

i na razie tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że zalałem obramowania tych bocznych kratek i nie wygląda to najlepiej... Cieszę się, że ktoś to jeszcze obserwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że zalałem obramowania tych bocznych kratek i nie wygląda to najlepiej... Cieszę się, że ktoś to jeszcze obserwuje.

 

I tu się z tobą zgodzę-też się zastanawiałem nad tym zalanym,może troszkę to skalpelem delikatnie ponacinać,tak żeby uzyskać równiutki rowek w koło i oszlifować naddatek farby....no i psiknąć jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.