Skocz do zawartości

King Tiger "Porsche turret" Tamiya 1/48


GenKamyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich!

To mój pierwszy post na forum i chciałem prosić Was o pomoc.

Jestem początkującym modelarzem z kilkoma zepsutymi samolotami na koncie.

Dla odmiany postanowiłem skleić coś z pancerki a skala 1/48 wydaje się być optymalna dla mnie. Kupiłem więc fajnie wyglądający model i tu pojawił się problem.

Wszystkie zdjęcia Tygrysa II z wieżą przeznaczoną początkowo do Porsche pokazują zimmerit.

Pot zimny mnie oblał jak wyobraziłem sobie siebie uwalonego szpachlą bo na modelu zimmeritu oczywiście nie ma.

I tu moje pytanie:

Czy były jakieś egzemplarze tej wersji bez tego cuda?

A jeśli tak to czy są jakieś zdjęcia albo rysunki z malowaniem?

Z góry dziękuje i przepraszam jeśli wybrałem zła sekcje czy dział ale chciałem tu później na bierząco wrzucać zdjęcia i radzić się

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że wybrałeś 1:48 jeśli jesteś początkującym to jeśli można zasugerować olej zimmerint. Skup się na tym żeby skleic i pomalować na zimmerinty przyjdzie czas. Jak coś pytaj śmiało zawsze ktoś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogromne dzięki Panowie za odpowiedzi i wsparcie!

Próbowałem "swojego" zimmeritu na kawałku plastiku ale było raczej kiepsko.

Widziałem tez gotowy zestaw ale był on w cenie nowego modelu, podobnie z narzędziami.

Szkoda mi wydać tej dodatkowej kasy jeśli najpewniej zepsuje coś innego

Żeby nie robić całkiem Sci-fi poczytałem trochę o tych prototypach do testowania modyfikacji i jeden chyba będzie Ok. Jedna z wersji miała już "produkcyjne" błotniki a nie te płaskie i kolor żółty bez kamuflażu (ten któremu rozsadziło później armatę). To świetna wiadomość bo sam bym ich w życiu nie zrobił a z areografem dopiero zaczynam.

Ale dosyć gadania, czas się brać do roboty.