adamowski10 Napisano 15 Grudnia 2017 Share Napisano 15 Grudnia 2017 Dzięki za informację z tymi pasami Co do poprzeczki, faktycznie wysoko ale już efekty są super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakub476 Napisano 15 Grudnia 2017 Share Napisano 15 Grudnia 2017 Podwozie na zdjęciach jest prawidłowo założone? Bo osie są za bardzo przesunięte do przodu - mam na myśli pozycję kół w nadkolach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 15 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Podwozie na zdjęciach jest prawidłowo założone? Bo osie są za bardzo przesunięte do przodu - mam na myśli pozycję kół w nadkolach. Też mi się to nie podoba, ale wszystko jest na sztywno. Nie ma innej możliwości montażu. Nie mogłem się pomylić.... Nie zmienia to faktu, że będę musiał coś z tym zrobić. Edytowane 16 Grudnia 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 15 Grudnia 2017 Share Napisano 15 Grudnia 2017 A z którego modelun ostatecznie ta kasta i podwozie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 16 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 16 Grudnia 2017 Rama 3757GT. Nadwozie w większości też. Pozostawiam sobie troszkę luzu na improwizację ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 16 Grudnia 2017 Share Napisano 16 Grudnia 2017 Chodzi mi o producenta wyprasek, bo na początku pokazywałeś kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 16 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 16 Grudnia 2017 Padło na Fujimi. Powodów było kilka: - najlepsze wypraski (dokładność, ilość itp.). Potem się okazało, że nie do końca. - najlepsza kasta (możliwość modyfikacji, cienkie ścianki, ładny kształt itp.). Tu poprzeczkę postawiłem wysoko jak na moje możliwości :-| - w zestawie Gunze jest sporo białego metalu, ale nie ma silnika :-( - Revell, jak to Revell - toporny do bólu, chociaż ma swoje zalety (otwierane drzwi, dobry osprzęt silnika itp.) Nie jest wykluczone, że popełnię jeszcze co najmniej jeden egzemplarz tego Świętego Grala wśród (modeli) samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 17 Grudnia 2017 Share Napisano 17 Grudnia 2017 No to dziwne bo ogadałem kilka warsztatów Fujimi przed zakupem swojego i nie kojarzę takich problemów z zawieszeniem. Zdiagnozowałeś już w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 17 Grudnia 2017 Share Napisano 17 Grudnia 2017 PS. Silniczek cacuszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 17 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 17 Grudnia 2017 No to dziwne bo ogadałem kilka warsztatów Fujimi przed zakupem swojego i nie kojarzę takich problemów z zawieszeniem. Zdiagnozowałeś już w czym problem? Dziwne, ale niestety prawdziwe. Po szczegółowych oględzinach stwierdziłem, że rama jest za długa w stosunku do kasty Po wciśnięciu ramy na swoje miejsce poddała się ona na tyle, że całość dała się złożyć. Odgięła się przednia część (przed chłodnicą). Do dołu. Efekt był taki, że silnik poszedł do góry (nie domykała się klapa), a cała rama przesunęła się do przodu. Przyciąłem końcówki ramy w jej tylnej części. Teraz wszystko pasuje. Muszę tylko jakoś wyprostować ten skrzywiony przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 21 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Nadejszła wiekopomna chwila połączenia wanny z ramą Połączyłem przewody WN z cewkami zapłonowymi. Założyłem cięgno sterowania położeniem przepustnic. Podłączyłem (roboczo - bez kleju) ostatni przewód paliwowy (ten żółty w kierunku kabiny). Ułożyłem kabelki zasilania oświetlenia zegarów na desce rozdzielczej. Dorobiłem pasy bezpieczeństwa, obrotomierz na tunelu środkowym, dźwignię hamulca ręcznego itp. Test oświetlenia zegarów: Amorki się robią: Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Coppercat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekj Napisano 21 Grudnia 2017 Share Napisano 21 Grudnia 2017 Cudeńko.koła jak w oryginale.Detale brak słów itd itd. Mam pytanie jak uzyskałeś taką fakturę na siedzeniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 21 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 21 Grudnia 2017 .........Mam pytanie jak uzyskałeś taką fakturę na siedzeniach? To pognieciony i rozprostowany papier z czekoladek After Eight. Takie czarne saszetki. Papier jest dość plastyczny. Odcienie beżu i brązu można zrobić z papieru do pieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 23 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2017 (edytowane) Mały progres: - położyłem przewody hamulcowe, - zamontowałem tylne amortyzatory, - wkleiłem boki komory silnika. cdn. Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Coppercat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 24 Grudnia 2017 Share Napisano 24 Grudnia 2017 Bardzo ładnie Ci wychodzi wash na metalikach silnik, skrzynia itp. Jak to robisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 24 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 24 Grudnia 2017 Wash nakładam metodą najbardziej prymitywną z możliwych: pędzel i...... jechane Zrobiłem sobie jakiś czas temu własne wash'e: matowy i połysk. Połysk używam do wycieków, podkreślenia zakamarków w elementach metalizowanych itp. W tym modelu używałem praktycznie tylko matowego wash'a. Receptury niestety nie pamiętam - robiłem na próbę i tak zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 26 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 26 Grudnia 2017 (edytowane) Kluczyk w stacyjce W zasadzie można odpalać Popełniłem jeszcze jedną ekstrawagancję. Otóż nie bardzo wiedziałem jak zmodyfikować końcówki wlotów powietrza (pod maską). Wpadła mi w łapy folia, którą dostałem kiedyś od Kashato. Ta folia (aluminium) jest dwukolorowa. Z jednej strony jest srebrna, z drugiej strony złota. Ma fajną delikatną fakturę. Pomyślałem: czemu nie ? I wyszło tak: cdn. Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Coppercat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 26 Grudnia 2017 Super Moderator Share Napisano 26 Grudnia 2017 Hmmm ale te wloty do gaźnikow tak krzywo chyba nie zostawisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 26 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 26 Grudnia 2017 Hmmm ale te wloty do gaźnikow tak krzywo chyba nie zostawisz? Możesz napisać, co konkretnie jest krzywo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 26 Grudnia 2017 Super Moderator Share Napisano 26 Grudnia 2017 Hmmm ale te wloty do gaźnikow tak krzywo chyba nie zostawisz? Możesz napisać, co konkretnie jest krzywo ? To widać na ostatnim zdjęciu. Ścięte powierzchnie, nie są równolegle do siebie ustawione, tylko byle jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 26 Grudnia 2017 Super Moderator Share Napisano 26 Grudnia 2017 dokładnie jak napisał Kolega jawkers, widać że każdy kielich ma sfazowanie krawędzi aby pasował a u ciebie jest miszmasz przy całej finezji modelu no nie przystoi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 27 Grudnia 2017 Autor Share Napisano 27 Grudnia 2017 OK. Rozumiem. Chciałbym tylko podkreślić, że ten niuans jest widoczny tylko w dużym zbliżeniu. "Gołym okiem" nie da się tego zauważyć. Pomyślę jednak nad tym. Może uda się zalać czymś łączenia trąbek ??? (bondic ?). I pociągnąć Molotow'em. Ruszenie tych rurek nie wchodzi w rachubę ..... Nic nie piszecie o "złotych" wlotach powietrza. Do przyjęcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 27 Grudnia 2017 Super Moderator Share Napisano 27 Grudnia 2017 Jak dla mnie może być, trochę może otwory nie symetryczne lewy większy, prawy mniejszy... Reszta fajnie, ale nie pisz że nie widać, dorabiasz masę detali które mniej rzucają się w oczy a taka krzywizna jest niewybaczalna ;) poprawiać !!!! nie że się nie da ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Share Napisano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Prace idą bardzo opornie. Jest do zrobienia mnóstwo szczegółów Niektóre bardzo trudne. Wstępne prace nad ramkami przednich reflektorów. Po wycięciu i obrobieniu blaszek poddałem je pieszczotom za pomocą patyczka i gumki myszki. Z płaskiej ramki wyszła wygięta, ale za to pasuje do krzywizny reflektora. Teraz mogę wiercić otwory na nity mocujące, a potem malować ramki (Molotow). Szykuję tylne światła. Są one dziwnie duże i nie wiem, czy się zmieszczą Chciałem dać ramki imitujące oprawki i uszczelki, ale chyba muszę o tym zapomnieć. "Oprawiłem" szpilki do produkcji zawiasów. Będzie ich trochę. Elementy kasty dostały pierwszą warstwę koloru bazowego. Gravity GC-107 Ferrari Rosso Corsa. Na masce silnika przynitowałem tunel wlotu powietrza. Nity Master Club 0.4/0.6 mm. cdn Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Coppercat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 12 Stycznia 2018 Share Napisano 12 Stycznia 2018 Fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.