Madmax Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Oklejenie tej karoserii nie jest najprostsze i można to było zrobić trochę lepiej. Sprawdź też czy na pewno masz wszystkie kalki na kaście bo widzę że na przykład brakuje na plastronach Gitanes Blondes oraz małej HF z tyłu na klapie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woocasch Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Gitanes Blondes to wiadomo gdzie, ale to HF to gdzie dokładniej ma być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madmax Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 z tyłu w rogach na klapie - kalkomania nr.24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 1 godzinę temu, woocasch napisał: Gitanes Blondes to wiadomo gdzie, ale to HF to gdzie dokładniej ma być? Zgłupiałem, bo nie mam takich kalek w tym zestawie na plastrony. Możliwe że Hase przeoczyła to? 3 godziny temu, Madmax napisał: oraz małej HF z tyłu na klapie O tym wiem i mam przygotowane te kalki, jednak trzeba wykonać pewien zabieg, który w instrukcji przez Hasegawę został w całości pominięty. Mianowicie kasta jest identyczna z wersją Integrale cywilną gdzie z tyłu był inny, podłużny znaczek na klapie. Został on też odlany z tyłu w wersji rajdowej. Innymi słowy pomalowałem kastę i okleiłem i gdy doszedłem do klapy z tyłu zauważyłem wystający odlany znaczek, który najpierw trzeba zeszlifować, by nakleić z lewej strony klapy znaczek HF. Czeka mnie więc szlifowanie i powtórne malowanie klapy w tym miejscu przed nałożeniem HF-ów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madmax Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 (edited) 23 minuty temu, Stojkovic napisał: Zgłupiałem, bo nie mam takich kalek w tym zestawie na plastrony. Możliwe że Hase przeoczyła to? owszem jest - w prawym górnym rogu obok kalek na pasy https://www.mojehobby.pl/zdjecia/9/4/1/1377_1_hasCR15_1.jpg Odnośnie drugiej części to nie nowość że Hasegawa robi pewne rzeczy na odpi**** - np. w Focusie WRC 2003 klatka bezpieczeństwa jest taka sama jak w wersji WRC 2000 gdzie w rzeczywistości one ze soba nie miały praktycznie nic wspólnego Edited November 6, 2019 by Madmax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 Przeskok z pancerki na cywile to nauka od nowa od podstaw. Powalcze przy tej Lancii i sam jestem ciekaw efektu końcowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted January 20 Author Share Posted January 20 czas kontynuować budowę Lancii. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted January 26 Author Share Posted January 26 Przód pojazdu jeszcze wynaga pracy ale zaczyna to wyglądać 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trojan Posted January 27 Share Posted January 27 Poświęciłbym więcej uwagi uszczelkom szyb. To pierwsze rzuca się w oczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 14 Author Share Posted February 14 Zaloga już skończona. Niestety przy przeciąganiu pasów kalki nieco ucierpiały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cayman Posted February 15 Share Posted February 15 Ramki szyb malowałeś emalią, bo jak tak to bym zmył i wykleił tym produktem https://plastmodel.pl/36616-hasegawa-tf04-flat-black-finish-1-sheet-90-x-200mm Zakupiłem ten produkt niedawno i wykleiłem ramki w Porsche 911 Turbo . Aplikacja nieco trudna i pracochłonna ale efekt satysfakcjonujący.Zerknij u mnie w wątku warsztatowym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 15 Author Share Posted February 15 Ramki malowałem akrylem ale dawno już polakierowane. Ten patent z tym black finishem przetestuje na kolejnym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 (edited) Złożona buda z wnętrzem i podwoziem. Na razie brakuje elementów które mogłyby się urwać przy robieniu podstawki i dopasowywania modelu do niej- lusterka, antena, zapinki, wycieraczki i błotniki dodatkowe materiałowe. Już widzxę, że mam za bardzo wysuniętą pokrywę zabezpieczającą spód auta z przodu - trzeba będzie ciachać Edited February 20 by Stojkovic 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykd Posted February 20 Share Posted February 20 Co on na łysych oponach z niezeszlifowaną linią podziału będzie jeździł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CH123 Posted February 20 Share Posted February 20 Może to opcja na tor. Wtedy slicki jak najbardziej ok. A może tak już upalił, że nie zostało bieżnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 W dniu 6.11.2019 o 09:36, Madmax napisał: Oklejenie tej karoserii nie jest najprostsze i można to było zrobić trochę lepiej. Sprawdź też czy na pewno masz wszystkie kalki na kaście bo widzę że na przykład brakuje na plastronach Gitanes Blondes oraz małej HF z tyłu na klapie Tutaj widać, że opony stosowane w Deltach z Korsyki były zbliżone do slicków. Szew jeszcze podpiłuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_OldMan_ Posted February 20 Share Posted February 20 Co prawda też zabawka, ale bieżnik jednak posiada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soris Posted February 20 Share Posted February 20 https://www.youtube.com/watch?v=M6zqMVNr_bA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 (edited) Doskonale znam to nagranie. Fito poniżej chyba kończy dyskusję... Edited February 20 by Stojkovic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_OldMan_ Posted February 20 Share Posted February 20 6:55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 Wszystko pięknie, tylko opony z tym bieżnikiem zamontowali ekipie z wozu nr. 12 czyli Aghini Andrea - Farnocchia Sauro Często było przecież tak, że każdy zespół kierowca - pilot wybierali jakie chcieli np. na Monte Carlo gdzie warunki są zmienne. Didier Auriol w wozie nr 3 wybrał slicki co widac na video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soris Posted February 20 Share Posted February 20 Godzinę temu, Stojkovic napisał: To jest zdjęte koło z "3", wygląda jak slick, bo jest zużyte i dla tego zostało wymienione. Ale to jest tylko moje zdanie i nie musisz się z nim zgadzać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_OldMan_ Posted February 20 Share Posted February 20 7 minut temu, Soris napisał: To jest zdjęte koło z "3", wygląda jak slick, bo jest zużyte i dla tego zostało wymienione. Ale to jest tylko moje zdanie i nie musisz się z nim zgadzać Ja się z tobą zgadzam. Koła się zdegradowały do slicków i zostały wymienione na nowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stojkovic Posted February 20 Author Share Posted February 20 Pomijając już fakt, że nie mam pojęcia jak możnaby poprawić koła hasegawy to istnieje możliwość umieszczenia pojazdu na końcowym odcinku rajdu z tak zdegradowanymi kołami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.