Jump to content

"100-lecie RAF-u" - Gloster Gladiator Mk.I, Airfix, 1/72


abtb
 Share

Recommended Posts

W dniu 13.04.2019 o 16:02, mig napisał:

Bardzo ładny

Dzięki

W dniu 13.04.2019 o 16:02, mig napisał:

Kolega zamierza zrobić wszystkie modele samolotów jakie były lub są użytkowane przez RAF?

Oj, za bogato by było.:D

Do "100-leci-a RAF-u" trafi jeszcze kilka ciekawych  maszyn ( oczywiście nie będzie wśród nich ani spitfajera, ani  huragana :szczerbol:)

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, abtb napisał:

Dzięki

Oj, za bogato by było.:D

Do "100-leci-a RAF-u" trafi jeszcze kilka ciekawych  maszyn ( oczywiście nie będzie wśród nich ani spitfajera, ani  huragana :szczerbol:)

Bez Spitfire to RAF będzie niekompletny. Rozumiem, że kolega ma przesyt Spitfire'ów. Nie dziwie się.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Piękne olinowanie ! Z czego i jak zrobione jeżeli to nie jest tajne ?

Brakuje małego ,,patyczka'' rozpierającego linki centralnie pomiędzy płatami ,ja w swojej B534 zrobiłem ten szczegół z rozciągniętego nad ogniem kawałka tworzywa !

26169194_906944589482613_156412499331043

 

Edited by radoslaw6363
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, radoslaw6363 napisał:

Piękne olinowanie ! Z czego i jak zrobione jeżeli to nie jest tajne ?

Dzięki, "olinowanie" zrobione jest z żyłki wędkarskiej 0,08 mm

40 minut temu, radoslaw6363 napisał:

Brakuje małego ,,patyczka'' rozpierającego linki centralnie pomiędzy płatami

Owszem, rozważałem jego założenie jednak żyłki powinny przebiegać przez patyczek czyli trzeba wiercić. Z drugiej strony założyć  ("położyć" na linkach) można w każdej chwili :D

 

Link to comment
Share on other sites

Stosuję włókna z rajstop. Mają swoje plusy ,ale szukam innych metod ,czy do mocowania żyłki trzeba było wiercić otwory w płatach ?

 

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, radoslaw6363 napisał:

czy do mocowania żyłki trzeba było wiercić otwory w płatach ?

Tak, ma to tą wadę że potem trzeba zalać otwory kroplą CA i szlifować miejsca otworów. Zaletą jest to że montaż jest właściwie bezproblemowy a mocowanie wieczne i nie ma obawy że przy czyszczeniu "strzeli" linka. Dodatkowo "linka" jest napięta na wieczność.

cNDI8Y3.jpg

KLMOcQI.jpg

latawce "popełnione" z 15 lat temu i jak widać "dają radę"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.