Solo Napisano 29 Kwietnia 2019 Share Napisano 29 Kwietnia 2019 Ja jednak powiedziałbym, że tani chińczyk i Pactra to nie jest dobry sposób na naukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tap-chan Napisano 29 Kwietnia 2019 Share Napisano 29 Kwietnia 2019 Jeżeli masz to kupić to nie, ale skoro już wydałeś kasę to miejsce pactry jest właśnie na jakiejś brudnej gazecie. Uczyć się czyszczenia dyszy też lepiej, zdrowiej i taniej wyjdzie na Fengdzie BD-207 niż Iwacie CM-C Plus. Co nie zmienia faktu, że w międzyczasie należy zaopatrzyć się w minimum Sparmaxa SP-35 i farby Tamki (no ale ich czyszczenie śmierdzi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 29 Kwietnia 2019 Share Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 minutę temu, Tap-chan napisał: Co nie zmienia faktu, że w międzyczasie należy zaopatrzyć się w minimum Sparmaxa SP-35 i farby Tamki (no ale ich czyszczenie śmierdzi). Czyli jednak. Ja bym polecał Ultrę. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Solo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 29 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) No dobra, z racji tego, że miałem przerwę w robocie kilkugodzinną, skończyłem do modelarskiego i kupiłem jakiś czyścik-płyn do aero. Nie wiem czy pomogl bo jeszcze nie malowalem, za krotka przerwa w robocie i nie mam zaczętego modelu(mam na ukończeniu i na dniach galeria, w galerii wszystko będzie opisane) . Po drugie:Jeżeli te farby mrp, tylko wlewam i maluję i nic nie kombinuje dalej poza czyszczeniem aero to jestem skłonny się pochylić nad nimi... Trzecią kwestia: ten spust i uszczelkę potraktowała jakimś olejkiem do el.trymera i odskakuje elegancko, jak nówka sztuka. Po kolejne: już rozgladalem się za nowym aero w plus minus 300pln, i upatrzyłem h&s , ale nie moge sobie na razie kupic. Za kilka miesiecy ma urodziny, to sobie moze sprawię jak ten doprowadzi mnie do szału;-) Konkluzja: podejrzewam, że błędy laika. P.s. przepraszam za znaki diakrytyczne, pisze z telefonu A telen czasami pisze głupoty. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez tlb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 29 Kwietnia 2019 Share Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) 3 minuty temu, tlb napisał: Po drugie:Jeżeli te farby mrp, tylko wlewam i maluję i nic nie kombinuje dalej poza czyszczeniem aero to jestem skłonny się pochylić nad nimi... To prawda, ale te lakiery mają dość mocny zapach, więc jeśli to jest dla Ciebie ważne, to weź to pod uwagę. H&S Ultra to dobry wybór - to był mój pierwszy aerek i nie zamieniłbym go raczej na nic innego w tej cenie. Trzeba tylko go od pierwszego użycia dokładnie płukać i co jakiś czas dokładnie czyścić, to będzie chodzić jak złoto. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Solo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 29 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 29 Kwietnia 2019 No właśnie...Ten zapach. No nic, na razie ogarnę to co mam. Przyjdą wakacje będę myślał co dalej. No właśnie myślałem o h&s ultra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 No bobra, chyba znalazłem w czym tkwi problem. Otóż przed chwilą polakierowałem samolot lakierem micro, z trudem, ale się udało. (Wieczorem galeria). Po skończeniu malowania, spust, który wczoraj działał na sucho, znowu przestał odskakiwać. Doszedłem do wniosku, że kanał doprowadzający powietrze do dyszy, wiecie o co chodzi;-) ,musi być zapchany, oraz same dysze i osłonki, i wszystko sie cofa paskudząc cały aerografu. Hello napisał, żeby wrzucić to do jakiegoś silnego specyfiki, istotnie tak zrobiłem. Właśnie blok(?) aerografu i większość jego części moczy się w alkoholu z firmy chematic. zobaczę co to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hello Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, tlb napisał: Hello napisał, żeby wrzucić to do jakiegoś silnego specyfiki, istotnie tak zrobiłem. Właśnie blok(?) aerografu i większość jego części moczy się w alkoholu z firmy chematic. Nie znam budowy Twojego aerografu . Zwróć uwagę , że ja pisałem o dobrym namoczeniu najpierw tylko dyszy. Jeśli moczysz cały aero to zgoda ( nie wiem też co to jest alkohol chematic ) , pod warunkiem że nie ma uszczelek w aero . Jeśli są uszczelki to może lepiej nie moczyć ich razem z resztą . Chłopaki piszą , że gumowe uszczelki mogą się rozlecieć , a też nie wiem jakie są w Fengcie . Najpierw na 200 procent musisz mieć idealna dyszę . Pozdrawiam Hello Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez Hello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 To jest takie "cóś". Napisałem alkohol bo śmierdzi jak spirol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 6 godzin temu, tlb napisał: Doszedłem do wniosku, że kanał doprowadzający powietrze do dyszy, wiecie o co chodzi;-) ,musi być zapchany, oraz same dysze i osłonki, i wszystko sie cofa paskudząc cały aerografu. Kanał doprowadzający powietrze zapchany? Jeżeli już, to od tyłu. Od strony spustu jeśli tam dostaje się farba. Ale skoro paskudzi ci się spust, to oznacza zaciąganie farby z kanału farbowego, do tyłu, wzdłuż iglicy. A to wskazuje na nieszczelność uszczelki otaczającej iglicę. Można ją lekko dokręcić i zobaczyć jak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Jaka uszczelka otaczająca iglicę. Rozłożyłem cały aerograf i nie bardzo wiem o co chodzi....albo gdzie szukać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 13 minut temu, tlb napisał: Jaka uszczelka otaczająca iglicę. Rozłożyłem cały aerograf i nie bardzo wiem o co chodzi....albo gdzie szukać... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) Needle packing się to nazywa po angielsku. Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez mbrnnr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Poniżej skład aerografu oraz jedna z dwóch uszczelek (druga jest przy dyszy) jakie były od początku, więcej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tap-chan Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Jest w korpusie, pomiędzy zbiornikiem a spustem. Odkręca się ją od tyłu, śrubokrętem wykręcając mocowanie. W zależności od tego jak mocowanie dokręcisz tak mocno uszczelka ściskać będzie igłę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Nie, tam nic nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Jak wyciągasz igłę po malowaniu, to jest mocno brudna od farby? Jak tak, to chyba rzeczywiście nic tam nie ma. Wtedy musisz z tym żyć i czyścić aero po każdym użyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qz9 Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) to jest to co jest zaznaczone na zdjęciu - śrubka z uszczelką w srodku, trzeba śrubokrętem odkręcić. Uszczelka ma być czysta w środku. Jak mocniej dokręcisz śrubę to ona ściska uszczelkę i ta zaciskając się na iglicy zapobiega ucieczce farby w tył. Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez Qz9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Albo kupić coś markowego z czym życie modelarskie stanie się nagle bardzo przyjemne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miniex Napisano 30 Kwietnia 2019 Share Napisano 30 Kwietnia 2019 Masz tam tą uszczelkę, jest zapaćkana farbą, zresztą na zdjęciu to widać. Delikatnie sprawdź płaskim małym śrubokrętem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 30 Kwietnia 2019 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2019 2 minuty temu, HKK napisał: Jak wyciągasz igłę po malowaniu, to jest mocno brudna od farby? Jak tak, to chyba rzeczywiście nic tam nie ma. Wtedy musisz z tym żyć i czyścić aero po każdym użyciu. Brudna prawie do połowy, i od zawsze tak było. 2 minuty temu, Qz9 napisał: to jest to co jest zaznaczone na zdjęciu - śrubka z uszczelką w srodku, trzeba śrubokrętem odkręcić Poważnie nie ma czegoś takiego u mnie 2 minuty temu, Solo napisał: Albo kupić coś markowego z czym życie modelarskie stanie się nagle bardzo przyjemne. tak, myślę o tym trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HKK Napisano 1 Maja 2019 Share Napisano 1 Maja 2019 (edytowane) 11 godzin temu, tlb napisał: Nie, tam nic nie ma... Przyglądam się temu zdjęciu i wydaje mi się jednak, że masz tam przewężenie. Ja bym włożył cienki śrubokręt, delikatnie poobracał i sprawdził czy nie "zaskoczy". Tym bardziej, że w modelu BD-207 powinno uszczelnienie być (nr 6 i 7): Edytowane 1 Maja 2019 przez HKK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 1 Maja 2019 Autor Share Napisano 1 Maja 2019 Dzięki Panowie, mieliście racje z tymi "uszczelnieniami" i wychodzi na to, że aerograf jest upie....ny w farbie i dlatego nie chce mi malować. Tylko jest jedno "ale", ten biały "cósik" w ogóle nie przypomina uszczelki, ponieważ jest to kawałek plastiku ale mam nową sztukę, bo kiedyś kupowałem zapas wszystkich uszczelek do aerografu, także jak będę miał możliwość pobawienia się aerografem to oczywiście dam znać jaki jest finał mojego braku doświadczenia z aero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 1 Maja 2019 Share Napisano 1 Maja 2019 To jest uszczelka teflonowa... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 1 Maja 2019 Autor Share Napisano 1 Maja 2019 Nie znam się, dlatego napisałem, że "to nie przypomina uszczelki" , ale dzięki za info;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.