Skocz do zawartości

Który zestaw: maszyny D-Day, BoB itp.


Axel

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

 

Potrzebuję zakupić następujące modele (wszystko w 1:72)

Hawker Typhoon Mk. Ib - Airfix?
Hawker Hurricane Mk. I - nowa Arma?
Morane-Saulnier MS.406 - Azur, AZ Model?
Spitfire Mk. Vb - ??

Czy moglibyście polecić jakieś warte uwagi zestawy? Najbardziej zależy mi na składalności i wierności względem oryginału - cena nie jest czynnikiem decydującym o wyborze. Nieistotne są również zestawowe malowania, ale maszyny muszą być dokładnie w wersjach jak wymienione wyżej (mają to być konkretne egzemplarze, do których już posiadam kalkomanie). Nie znam się zupełnie na maszynach z okresu II WS więc przeróbki z innych wersji raczej nie wchodzą w rachubę, bo zapewne nie podołam - no chyba, że to jakieś kosmetyczne rzeczy typu: coś tam gdzieś odciąć itp. albo istnieją gotowe konwersje.

 

Pomożecie? Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli w złym dziale.

Pozdrawiam,

Axel

Edytowane przez Axel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Axel napisał:

Hawker Hurricane Mk. I - nowa Arma?

Jeśli chodzi o wersję z "metalowym" płatem, to w zasadzie innego wyboru nie ma.

3 godziny temu, Axel napisał:

Morane-Saulnier MS.406 - Azur, AZ Model?

Azur i AZ to te same wypraski. Z shortrunów jest także RS model. O "zgodności" wymiarowej nic nie mogę powiedzieć, ale od RS-a trzymałbym się z daleka. Azur wygląda nieco lepiej, ale ten rodzaj shortrun-a to już nie moja bajka. Jeśli koniecznie MS.406, to celowałbym w Hasegawę plus dodatki Quickboosta, Part-a itp. Co prawda z nimi też jest trochę roboty ale przynajmniej sam zestaw składa się dobrze. Tyle, że to najdroższa opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MS 406 Hasy to teraz spory rarytas, 70-80 zetów na allegro, z mniejszą kasą nawet nie podchodź. Plus dodatki...? Furmanka kasy.