Skocz do zawartości

Sd.Kfz.182 KING TIGER


mandrivecs

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dotyczące tytułowego Sd.Kfz.182 KING TIGER. Model tej maszyny możemy nabyć od MENGA - Meng Model TS031 GERMAN HEAVY TANK Sd.Kfz.182 KING TIGER (HENSCHEL TURRET).
https://www.mojehobby.pl/products/GERMAN-HEAVY-TANK-Sd.Kfz.182-KING-TIGER-HENSCHEL-TURRET.html

Opracowane wypraski nie mają powłoki zimmerit, za to dość ładnie wyglądającą fakturę odlewu. W kwestii pojazdów drugowojennych jestem zielony - proszę o informację, czy wszystkie maszyny miały powłokę z zimmeritu, czy równie dobrze można wykonać model prosto z pudła bez zimmeritu i nie jest to błąd?

Tak naprawdę czołgu potrzebuję w charakterze zdobycznego ciągnionego przez ciągnik M26.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Model podobno jest ciężki w składaniu ale to zasłyszane opinie. Moze odezwie sie ktoś kto miał z nim do czynienia.

Zimmerit był stosowany do września 1944 roku później zrezygnowano z nakładania tej pasty. Więc kamuflaże wykonane po tej dacie będą jak najbardziej właściwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mandrivecs napisał:

Ok. To idąc dalej: M26 dałby radę to uciągnąć? 

O ile się nie mylę M26 miał dwie wciągarki każda dawała radę 30 tonom, więc można zakładać że łącznie mógłby uciągnąć 60.

Jednak zaglądając na szybko do Wiki okazuje się że ten Twój tygrysek z wieżą Henschela ważył pod 70...   chyba by nie dał rady   :hmmm:

Ale to jeszcze niech Ci ktoś potwierdzi co siedzi w pancerce - bo ja to głównie okręty, więc mogę sadzić kocopoły  :szczerbol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lachim1902 napisał:

Witaj.

Model podobno jest ciężki w składaniu ale to zasłyszane opinie. Moze odezwie sie ktoś kto miał z nim do czynienia.

Zimmerit był stosowany do września 1944 roku później zrezygnowano z nakładania tej pasty. Więc kamuflaże wykonane po tej dacie będą jak najbardziej właściwe.