Skocz do zawartości

Cadillac Fleetwood od Italeri /1:24/


anber888

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początek, może się przedstawię. Jestem Andrzej. W modelarstwie plastikowym jestem amatorem, choć od jakiegoś czasu wykazywałem się w modelarstwie kartonowym. Jednak w szufladzie już od dłuższego czasu leży ten model samochodu . Było już parę podejść do jego sklejenia, lecz osiągane efekty mnie nie zadowalały i lądował  z powrotem do szuflady. Chciałbym go wykonać trochę inaczej niż oferuje to wersja pudełkowa. Chciałbym go pomalować, trochę przerobić i ewentualnie zwaloryzować i jeszcze przy tym czysto i estetycznie skleić. Plan ambitny? I dlatego zdecydowałem się na założenie tej relacji, licząc ze pod waszym czujnym okiem uda mi się go osiągnąć w zadowalającym stopniu. Tak więc nie będzie to relacja typu "wujek dobra rada" a raczej  spontaniczne amatorskie klejenie. Na fotce stan aktualny lecz złożony na sucho. Mam nadzieję, że nie narobiłem zbyt wiele szkód. Pozdrawiam i mam nadzieję na miłą współpracę .

IMG_4692.JPG

DSC_1731.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Część oficjalną mamy za sobą. Przejdźmy zatem do szczegółów. W kolejnych postach postaram się zaprezentować dokładniej co już  p;popełniłem. Na początek rama i co dam do niej przychodzi.Co nieco podkoloryzowałem tak żeby było fajniej. i do tej pory był to jedyny wykładnik. "Ma być fajnie" . Chętnie wysłucham Waszych opinii nim przystąpię do już ostatecznego klejenie. Co jak już pisałem, gro elementów jest jeszcze nie przyklejona. A propos klejenia. Czy są może jakieś zasady tzn. kleimy obydwa miejsca styku, czy kleimy tylko punktowo, czy może wzdłuż całego miejsca styku. Zastanawia mnie też czy dużym faux pas, będzie jak zostawię opony w tym samym czarnym kolorze plastiku, co rama?  I czy coś jeszcze należało by wyróżnić w podwoziu np. resory. No to takie mam dylematy. Proszę o opinie i ewentualne sugestie.Pozdrawiam

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG