Jump to content
dweler

Bergepanzer Tiger(P) Dragon 1:35 "Żniwa" DIO

Recommended Posts

prace ta poddaje ocenie

 

Witam

Zakończylem projekt z Bergeelefantem w roli glownej.

warsztat: viewtopic.php?t=11071

Jako ze to moja pierwsza dio a temat obralem sobie dosyc ciezki to z calosci jestem w miare zadowolony.Duzo rzeczy udalo mi sie zrobic z dostepnych w domu matreialow, poleglem tylko na drzewie i w koncu poszlo kupce.Dzieki wszystkim za udzial w warsztcie i za ciekawe pomysly oraz porady.pozdrawiam

 

DSCN1132.jpg

DSCN1124.jpg

DSCN1125.jpg

DSCN1127.jpg

DSCN1128.jpg

DSCN1133.jpg

DSCN1134.jpg

DSCN1135.jpg

DSCN1137.jpg

DSCN1142.jpg

DSCN1143.jpg

DSCN1145.jpg

DSCN1146.jpg

DSCN1150.jpg

DSCN1153.jpg

DSCN1157.jpg

DSCN1159.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super diorama. Fajnie się wszystko prezentuje. Cały czas popatrywałem warsztat i jestem mile zaskoczony tempa.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę tylko pogratulować, sam niedawno robiłem 1 scenkę, mniej zróżnicowaną..a się namęczyłem co niemiara...a tu 5x tyle roboty !

Drzewko fakt, było bardzo słabiuchne...ale nikt od urodzenia nie robi perfekt !

Musim sie uczyć, w miare możliwości.

dweler - jeszcze raz gratuluję, scenka ma sens, fajnie porozmieszczane figurki, fajne wykonanie wozów.

Mocne 4+ - jak dla mnie.

 

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba mi się. Tak jak wspomniał Rafał, pojazdy są fajnie wykonane oraz figurki są fajnie porozmieszczane. Od siebie mogę dodać, że tło fajnie komponuje się z całą diramką. Drzewko w cale nie jest takie złe. Ogólnie bardzo pozytywnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wygląda świetnie. Modele są piękne, ale ten jagdpanther za bardzo jest przykryty (nieźle by się palił, gdyby Ruski podszedł z zapalniczką).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje, na prawdę bardzo mi się podoba. Jeśli to Twoja pierwsza diorama to czapki z głów- chciałbym aby moja tak wyszła, a też czeka mnie debiut w tym temacie. Jeszcze raz gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna dio!!! Ładne drzewko i wogóle Wydechy Jagdpanthera wskazują na późną wersję tego pojazdu, mógłbyś napisać gdzie i kiedy owe pojazdy śmigały?

Ogólnie 5- . Ten minusik jest malutki, że prawie go nie widać .

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie scenka bardzo sympatyczna, drzewko wygląda naprawde fajnie, żeby mi tak wychodziły, a za figury normalnie masz .

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To wygląda świetnie. Modele są piękne, ale ten jagdpanther za bardzo jest przykryty (nieźle by się palił, gdyby Ruski podszedł z zapalniczką).

Jest tak przykryty bo to trasa przelotu Ił-2 które by go rozniosły

Drzewko nie jest złe, zgodnie z moda na oceny szkolne daję 4+

PS Koleś manierką w usta nie trafia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zwykle nie przepadam za pancerką, to ta dioramka bardzo mi się spodobała. Gratulacje ukończonego projektu! Będziesz wystawiał ją gdzieś na jakimś konkursie (poza IIZKM oczywiście)?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wielkie za komentarze,ciesze sie ze sie podoba sie .

Drzewko w cale nie jest takie złe
drzewko wygląda naprawde fajnie, żeby mi tak wychodziły
Drzewko nie jest złe
Nawet to drzewko mi się nawet podoba

no mnie tez sie nawet podoba ale napisalem ze KUPOWANE we sklepie,nie zrobilem go sam a poleglem na tym ktore ukazalem w warsztacie,aczkolwiek mam juz nowy pomysl jak by to zrobic lepiej

Wydechy Jagdpanthera wskazują na późną wersję tego pojazdu, mógłbyś napisać gdzie i kiedy owe pojazdy śmigały?

no nie powiem gdzie smigaly bo to by trza jakas historie tego wozu przewertowac a w tym przypadku uzylem jaga bo akurat mialem go na zlomie.bergetigery (P) sluzyly do ewakuacjii elefantow i ferdinandow i taka scenka raczej nie miala odbicia w rzeczywistosci

Będziesz wystawiał ją gdzieś na jakimś konkursie

he to jeszcze nie ta liga,na zywo mogly by wyjsc jakies babole chyba ze tak tylko zeby pokazac poz konkursem jak sie natrafi okazja to moze.

poza IIZKM oczywiście

moglbys to rozszyfrowac?

jescze raz dzieki za zainteresowanie.dobranoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diorama jest zawodowa, te snopki są jak żywe. Szkoda, że do naszej siódemki nie zrobiłeś jakiejś miejskiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diorama super. Bardzo mi się podoba. Tylko szkoda, że ten czołgista pod drzewem w czapce nie ma wyciętej dziury, bo teraz nie moze jej założyć Moja ocena : -5

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świtna dioramka gratuluję wykonania Dobry pomysł na tło, patrząc na pierwsze fotki myślałem, że to część dioramki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poza IIZKM oczywiście

moglbys to rozszyfrowac?

II Zimowy Konkurs Modelwork

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koleś manierką w usta nie trafia

 

Bo to pewnie nie pierwsza manierka wypita tego dnia ;-) Dioramka ekstra. Podoba mi się bardzo. Szkoda tylko, że ten drugi czołg tak mocno zakryty słomą i mało co widać. Generalnie kawał porządnej modelarskiej roboty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Choć się za bardzo nie znam to powiem że extra ta dioramka

Podoba mi się

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się osobiście podoba, bardzo klimatyczna diorama. Te drzewko ostro wadzi, mimo że kupne, to listowie za jednorodne a szkoda, przydałoby się trochę ciemniejszych odcieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poza IIZKM oczywiście

moglbys to rozszyfrowac?

II Zimowy Konkurs Modelwork

O właśnie, dzięki jachud3. dweler chyba rok temu nie brał udziału w konkursie, gdzie używano ZKM. Teraz to trudniej rozszyfrować nowicjuszowi...

 

Pozdrwiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba rok temu nie brał udziału w konkursie

hehe,rok temu o tej porze to wolali do mnie "cyfra dziadka persie!"a ja odpowiedalem "cieno"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.