Skocz do zawartości

Western Star Australian Truck + Flatbed Trailer


tornado

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 296
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Muszę się zgodzić z Dumo, o ile maska, felgi, koła można puścić. Chyba tylko u nas drogi są tak brudne. O tyle ścianka dzieląca silnik od kabiny jest za czysta, te wszystkie zbiorniczki, odpowietrzacze na ramie przy silniku, też aż się świecą. Srebrną rurę od filtrów powietrza, polecam zwashować czarną farbą dla plastyków, daje to super efekt. Kolanka od tej samej rury, zakurzyć szarościami i brunatnymi kolorami. Wiatrak od chłodnicy, nówka? Sama chłodnica też chyba za czysta. Rzucą się w oczy zbyt duży kontrast pomiędzy brudnymi, zniszczonymi, a czystymi fragmentami. Sam bieżnik oponek można myślę delikatnie pociągnąć kurzem.

 

Jeszcze trochę czasu i konsekwencji w brudzeniu i będzie ciekawy model.

 

Na stronie westernstara jest broszura z wzorami wykończeń wnętrza, no ale to już za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przecież nie pokazałem fotek gotowego modelu, a tylko to co do tej pory zrobiłem i przymiarkę na sucho. To nie jest koniec brudzenia, będzie c.d.

Co do brudnej ramy i czystych kół, poniższa fotka powinna rozwiać wątpliwości. Wyraźnie widać lśniące felgi, zarośniętą brudem ramę i opony brudne tylko na bieżniku:

 

cad3b0d27f618a34.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ciagnik to po prostu poezja, az sie chce patrzec. Jestem ciekaw efektu koncowego. Jedna tylko dygresja, ale zwiazana wylacznie z Italeri - ten Western Star to wersja amerykanska nie australijska. W australijczykach generalnie w wiekszosci przypadkow (Kenworth, W. Star) cala kabina razem z "noskiem" sa osadzone wyzej niz w amerykanskich wersjach tych samych producentow, ale tak jak juz pisalem, jest to blad Italeri..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tu z tobą nie zgodzę. Niektóre ciągniki mają wyżej montowaną kabinę ze sleeperem ale nie wszystkie. Wyżej zamontowana kabina umożliwia montaż pod nią różnych zbiorników, skrzynek lub innych "szpargałów".

 

Pociąg drogowy z normalnie zamocowaną kabiną:

164Road_Train.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna tylko dygresja, ale zwiazana wylacznie z Italeri - ten Western Star to wersja amerykanska nie australijska. W australijczykach generalnie w wiekszosci przypadkow (Kenworth, W. Star) cala kabina razem z "noskiem" sa osadzone wyzej niz w amerykanskich wersjach tych samych producentow, ale tak jak juz pisalem, jest to blad Italeri..

Ja nie widzę błędu:

 

b054217e3d7bd037.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że już kolega ci pomógł ja niestety poległęm przez żone! Wyrzuciła moje magiczne pudełko bo myślałą że to są śmieci! Oczywiście w którym znajdowały się też pozostałosci po innych modelach oraz płyta do lawety która była pocięta i gotowa do sklejenia (jak to ładnie ujęła nie wiedziała że te kwadraciki do czegoś będą służyły) 2 tyg wyjęte z życiorysu.

 

P.s. Dokładnie jak mam w opisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paczek1981, w ramach rewanżu proponuję wyrzucenie kilku par butów żony

 

tornado, to chyba jakiś zmasowany atak... Ale i tak Ci wszyscy niewdzięcznicy zazdroszczą Ci umiejętności...

 

Czekam niecierpliwie na finisz.

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja nie widzę tu żadnego ataku, wręcz przeciwnie koledzy chcą dobrze dla mnie i pomagają/doradzają jak tylko mogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tu z tobą nie zgodzę. Niektóre ciągniki mają wyżej montowaną kabinę ze sleeperem ale nie wszystkie. Wyżej zamontowana kabina umożliwia montaż pod nią różnych zbiorników, skrzynek lub innych "szpargałów".

 

Pociąg drogowy z normalnie zamocowaną kabiną:

164Road_Train.jpg

 

Nie napisalem, ze wszystkie tylko wiekszosc. Ten W. Star z twojego zdjecia to model 6964 FX - "extended bonnet". Cala reszta ciezarowek tego samego producenta to ciezarowki z krotszymi "noskami", nie z wyzszymi jak to wczesniej napisalem - przepraszam za blad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tornado pozazdrościć czasu i umiejętności ! Piękny model się zapowiada, z tymi naczepami to będzie kolos Bardziej równomiernie proponuje rozłożyć ten brud na ramie, żeby nie wyglądało jak przyklejone placki. Powodzenia w pracach i czekam na finisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przybrudziłem ściankę w komorze silnikowej, chłodnicę z wiatrakiem i kilka innych pierdółek, a także trochę poprawiłem lewą podłużnice ramy (likwidacja dużych placków). Następnie zabrałem się za maskę, od wewnątrz zrobiłem imitację wrosniętego brudu, a w błotnikach zostawiłem trochę zaschniętego błota. Zamontowałem kangura i wraz z maską przymocowałem do podwozia. Do silnika podłączyłem kilka wężyków, a do reflektorów puściłem wiązki elektryczne (będę musiał trochę przykurzyć je bo są za czyste). Obecnie tak to wygląda:

 

afe568e30e67bc54.jpg

e4fe11502b9991c1.jpg

cc5549e9d2569257.jpg

46642ccb101af943.jpg

 

Sleeper wylądował już na stałe na ramie, a na bokach kabiny przybyły tłumiki:

 

e97fb770c798204b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tego kangura przydała by się jeszcze czaszka jakiegoś bawoła czy muła ,a na maskę rogi

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za Wasze opinie

Wojtuś deflektor będzie a na kangurze znajdą się dodatkowe lampy.

 

Ps.

Zrobiłem przymiarkę - jak narazie połowy zestawu. Odrazu mówię, że naczepa z podwoziem poskaładana jest na sucho, koła są zastępcze i dopiero będzie brudzona.

 

7f2854ead5f328d0.jpg

e2b2125e806fe9fd.jpg

bf47dd11ebb19e44.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brudzenie wiatraka od chłodnicy bardziej wyobrażałem sobie tak

0ca4a997099ee22e.jpg

 

Natomiast brudzenie nadkoli, wnętrza maski i wewnętrznej strony zderzaka, oraz ścianki kabiny tak

82603607.jpg

 

Znalazłem kiedyś na necie takie coś, jak dla mnie niedościgniony wzór brudzenia. Myślę że warto wzorować się na pracy tego człowieka:

http://picasaweb.google.pl/s.peczek/T3476Model1941Gotowy#

Katalog ogólnie dostępny więc chyba nie będzie pretensji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgadzam się i może się wytłumaczę. Podając ten link miałem na myśli jakość, konsekwencję, naturalność brudzenia i śladów eksploatacji.

Myślę że czystej stronie tego modelu nie można nic zarzucić, o tyle brudzenie jeszcze nie dorównuje reszcie. No i nie lubię zakładać TWA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brudzenie wiatraka od chłodnicy bardziej wyobrażałem sobie tak

0ca4a997099ee22e.jpg

 

Natomiast brudzenie nadkoli, wnętrza maski i wewnętrznej strony zderzaka, oraz ścianki kabiny tak

82603607.jpg

Na pierwszym zdjęciu wiatrak wygląda jak by działała na niego duża temperatura, a do tego był uwalony spalonym olejem, ja zrobiłem go tak jak na drugiej fotce, czyli suchy i zakurzony.

Błotniki od strony wewnętrznej w realu są bardziej szare ale, że zdjęcia robiłem z lampą to widać tylko błoto

 

Ps.

Na drugiej fotce w Twoim poście wyraźnie widać ślady rdzy na silniku, mam nadzieję, że już nie masz wątpliwości co do niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.