rafik1213 Napisano 29 Kwietnia 2010 Share Napisano 29 Kwietnia 2010 Dlaczego te gąski są takie drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Filipek Napisano 29 Kwietnia 2010 Share Napisano 29 Kwietnia 2010 Dlaczego te gąski są takie drogie To stwierdzenie, czy pytanie? Jeśli pytanie, to dlaczego nie ma zapytajnika? Jeśli stwierdzenie, to dlaczego zaczynasz zdanie od "dlaczego"? Poza tym co to znaczy drogie? Drogie byłyby wtedy, gdyby ich jakość nie odpowiadała cenie, a jakości są wyśmienitej. I to jest powodem ich ceny. Damianie, dlaczego kupiłeś te gąsienice, a nie te z zębami antypoślizgowymi? Wzorujesz się na jakimś konkretnym pojeździe? To oczywiście nie błąd, ale mimo wszystko chyba bardziej powszechne w 45 były te z zębami... Powodzenia dalej! Zwłaszcza z wnętrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 29 Kwietnia 2010 Autor Share Napisano 29 Kwietnia 2010 Hej. Dzięki za wsparcie. Radku wzoruje się na pojeździe z pierwszego postu. Dyskutowałem już na ten temat. Niestety nie możliwe jest jednoznaczne stwierdzenie, czy te z pełnym zębem (bo chyba oto Ci chodzi?) czy też te które tutaj przedstawiłem. Wydaje mi się, że i ATL-04 i ATL-05 byłyby ok. Wybrałem te ponieważ w tak gorączkowym sprowadzeniu pojazdów do obrony Festung Posen mogło być różnie. Dzięki za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 30 Kwietnia 2010 Autor Share Napisano 30 Kwietnia 2010 Spoko Tomku, nie będziemy kleić. Dodaje nieco lepsze fotki... Nadbudówka: Wnętrze: Przedział kierowcy i bojowy tak wstępnie pomalowałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Filipek Napisano 30 Kwietnia 2010 Share Napisano 30 Kwietnia 2010 te z pełnym zębem (bo chyba oto Ci chodzi?) Chodzi mi o takie: W tym temacie oznaczone jako nr IV. http://www.fmr.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1213 Zdjęcia pochodzą ze wskazanego tematu, którego autorem jest Krzysiek "Vis13". Ale tak jak mówisz, nie da się jednoznacznie stwierdzić. Wnętrze wygląda bardzo sympatycznie! pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 3 Maja 2010 Autor Share Napisano 3 Maja 2010 Radku dzięki za przypomnienie linka. Tych akurat nie brałem pod uwage, ale zostane już przy swoich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slimas Napisano 4 Maja 2010 Share Napisano 4 Maja 2010 moge sie dowiedziec ile kosztowało cie wnetrze do tego modelu i gdzie je kupiłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 4 Maja 2010 Autor Share Napisano 4 Maja 2010 moge sie dowiedziec ile kosztowało cie wnetrze do tego modelu i gdzie je kupiłes? Hej. Ciężko mi powiedzieć ile kosztowało, bo kupowałem razem z innymi zestawami na allegro. Koło 250zł chyba. Poszukaj w sklepie Martola: http://www.martola.com.pl/ lub na allegro. Ostatnio widziałem przedział silnikowy na allegro za 39zł+ wysyłka. Można kupić także zestaw Verlinden'a. Nie miałem go w rękach ale podobno ciut gorszy od CMK lecz tańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 21 Maja 2010 Autor Share Napisano 21 Maja 2010 Witam. Ciut do przodu. Na zdjęciach wygląda dość dobrze, ale na żywo, na niektórych powierzchniach, zrobił się lekki grysik. Teraz wiem, żeby płaskie powierzchnie żywicy przed przyklejeniem/malowaniem podkładu przejechać papierem ściernym o małej gradacji. Właściwie to już mam całe te wnętrze wanny wstępnie pomalowane. Został jeszcze do pomalowania wizjer kierowcy, gdzie musiałem dorobić uchwyty zamykające/otwierające osłone wizjera. Musze także zakończyć malowanie wizjerów bocznych. Dorobiłem także te cieńkie blachy podtrzymujące właz nad chłodnicą. Potem lakier bezbarwny i na to farby olejne. Po lakierowaniu dokończe także silnik. Musze ją jeszcze poprawić ;o) : Na drugiem planie jeden z wizjerów bocznych (nie gotowy). Komenatrze mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszek81 Napisano 21 Maja 2010 Share Napisano 21 Maja 2010 Kibicuje Twojemu modelowi, bede obserwowal postepy, narazie wszystko jak dla mnie wyglada ok. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek_gnr Napisano 21 Maja 2010 Share Napisano 21 Maja 2010 Robota jak zloto Co do wizjerow to sam ostatnio pomalowalem na niebiesko natomiast w linku ponizej typ dowodzi ze powinny byc raczej zielone. http://www.planetarmor.com/forums/showthread.php?t=6891&page=4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 21 Maja 2010 Autor Share Napisano 21 Maja 2010 Hej Tomku. Nie wiem na 100% ale gdzieś widziałem niebieskie tylko za cholere nie moge znaleźć. Na pewno mam zdjęcie z niebieskim szkłem celowanika. Z tego co obiło mi sie o uszy to były zielone, niebieskie, a zdarzały się żółte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 24 Maja 2010 Autor Share Napisano 24 Maja 2010 Witam. Wnętrze przed: Wnętrze po: Średnio mi się to podoba na tym etapie. Ostre przejścia między ciemnym brudem, a kamuflażem zostały w dużym stopniu wyeliminowane. To jest wstępnie przepłukane... teraz przyjdzie na to farba olejna, a na koniec pigment. Szczególnie podłoga będzie usyfiona. Na razie wypaciałem tylko wanne (przedział bojowy i kierowcy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vorenus Napisano 25 Maja 2010 Share Napisano 25 Maja 2010 Fajnie to wygląda wnętrze jak żywe . Osobiście jeśli miał bym robić model z wnętrzem znowu , to chyba tylko z przezroczystym kadłubem lub iny sposób żeby to wyeksponować bo zabudowany na półce to i tak tego nie widać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 26 Maja 2010 Autor Share Napisano 26 Maja 2010 Fajnie to wygląda wnętrze jak żywe . Osobiście jeśli miał bym robić model z wnętrzem znowu , to chyba tylko z przezroczystym kadłubem lub iny sposób żeby to wyeksponować bo zabudowany na półce to i tak tego nie widać . Dzięki. Przezroczysty kadłub to nie najlepsze rozwiązanie. To już lepiej jakoś powycinać kadłub lub zrobić zdejmowalny. Idąc dalej... Obić może raz machnąłem za dużo. Teraz wygląda to tak: Dokleiłem reszte elementów przedziału. Poszły olejne brązy. Podłoga jeszcze do przejechania metalicznym. Teraz ciut bardziej mi się to podoba. Na koniec silniczek. Jeszcze musze poprawić te kolektory wylotowe bo wyszło za rdzawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumis Napisano 26 Maja 2010 Share Napisano 26 Maja 2010 Ten silnik I klasa. Powiedz coś więcej o jego malowaniu, technice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viaroos Napisano 26 Maja 2010 Share Napisano 26 Maja 2010 czym zrobiłeś rdzę ? suche pastele ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 26 Maja 2010 Autor Share Napisano 26 Maja 2010 Hej. Silnik malowany czarna + troszke metalizera, następnie przecierka metalizerami ModelMastera, następnie płukanki z czarnego i brązów. Kolektory to tak: na pomalowany wstępnie kolektor (czarna + troszke metalizera) nałożyłem farbe w kolorze mini, później lekko rdzawy pigment, później płukanki z brązów, czarnego i rozwodnionych suchych pastelii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 28 Maja 2010 Autor Share Napisano 28 Maja 2010 Witam. Idąc dalej: Jeszcze nie gotowe. Kilka rzeczy musze poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uri Napisano 28 Maja 2010 Share Napisano 28 Maja 2010 Beautiful patina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil83 Napisano 28 Maja 2010 Share Napisano 28 Maja 2010 super kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek315 Napisano 28 Maja 2010 Share Napisano 28 Maja 2010 Coraz lepiej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 27 Lipca 2010 Autor Share Napisano 27 Lipca 2010 Witam po długiej przerwie. Dzięki za komentarze. Dodałem ciut pigmentu do wanny i dorobiłem drugi pasek. Powolutku zamykam wnętrze... Dodam jeszcze na silnik nieco metalowych odcieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajur Napisano 28 Lipca 2010 Share Napisano 28 Lipca 2010 Full wypas. Jest na co popatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boozy Napisano 30 Lipca 2010 Autor Share Napisano 30 Lipca 2010 Dzięki gajur. Podłączyłem spawy. O ile ten łączący płyte nadtransmisyjną z wanną ujdzie, to te boczne są już kiepskie. Zastosowałem taśme maskującą, ale i tak nie wyszły odpowiedniej szerokości. Potrzebowałbym bardziej płaskich o małej szerokości. Chyba zrobie od nowa. Mógłbym jeszcze spróbować wyciąć paski polisterynu z najcieńszej płyty, wkelić, a następnie nitro/klej i podziubać. Co o tym myślicie? Radiostacja wklejona: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.