tornado 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Co prawda jeszcze nie ukończyłem Camaro, ale już myślę nad nowym projektem, a jest nim model Corvette serii C3 rocznik 1978. Pojazd wyposażony jest w silnik V8 L82 350 - 250 KM i 4-ro biegową manualną skrzynię biegów. Model jest w skali 1:8 (58,4 cm długości) i jest już dosć wiekowy, ma aż 31 lat, a na rynek wypuściła firma Monogram. Stopień trudności i ilość części podobnie jak w Camaro Iroc Z. Temat założyłem teraz gdyż muszę zrobić zakupy (farby i dywaniki), a chciał bym abyscie doradzili mi kolorystykę. Pudło z zawartością: Fabryczny zestaw zawiera kalkomanie do wykonania modelu w barwach jak na poniższym zdjęciu: ale, że niebardzo podoba mi się to malowanie, to zastanawiam sie nad, którymś z tych (z naciskiem na srebny lub niebieski): Pozostałe kolory brane pod uwagę: Quote Link to post Share on other sites
Beuzebub 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ja proponuję niebieski kolorek Quote Link to post Share on other sites
Bilonzo 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Kolejny warsztat . Co do malowania to rozważałbym pomiędzy niebieskim, a żółtym . Bordowej Corvetty nie ma co robić, bo Camaro masz już w tym kolorze . Czekam na kolejne aktualizacje . Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
artoor_k 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Najpiękniejsza Corvette jaka powstała (przynajmniej wg mnie). Głosuje wszystkimi kończynami na srebrny Quote Link to post Share on other sites
gulus 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 A mi podoba się malowanie samochodu bezpieczeństwa z Indy. Quote Link to post Share on other sites
Kacperek315 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Wg mnie żółta jest wyśmienita. Quote Link to post Share on other sites
Bodzio 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Srebrna lub Niebieska-ten kolorek bardziej W środku czerwona skóra . Kolejny olbrzym i kolejny klasyk, tak trzymaj Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Skoti 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 1-niebieski 2-żółty Quote Link to post Share on other sites
Diesel fan 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ja pomalował bym na srebrny - niebieską już ma Pan Cobrę Zapowiada się kolejna niezwykle ciekawa relacja. Można wiedzieć ile jeszcze ma Pan modeli w 1:8? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Drak 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 jestem za żółtym powodzenia Quote Link to post Share on other sites
bartek_222 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Też jestem za żółtym, był wtedy bardzo popularny. Tylko co wtedy z wnętrzem -czarne? Quote Link to post Share on other sites
Alvaro92 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Według mnie najlepsza opcja to srebrno czarny kolorek z tymi czerwonymi paskami Quote Link to post Share on other sites
Mikele 16 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Pańskie projekty trafiają zdecydowanie w mój motoryzacyjny gust, a że warsztat iście mistrzowski, z tym większą przyjemnością oglądam Pańskie relacje. Co do malowania: PACE Car - jako egzemplarz z serii limitowanej (prestiż związany z użyciem danego modelu jako Safety Car podczas wyścigów Indianapolis 500) wybitnie ceniony przez kolekcjonerów. 25th Anniversary - również limitowana seria, wydana na 25lecie istnienia Corvette. I któreś z tych dwóch malowań polecałbym (z naciskiem na pierwsze ;) ) właśnie ze względu na ich kolekcjonerski charakter w rzeczywistości. Reszta malowań owszem efektowna, ale jednak te dwa mają coś w sobie. Z przyjemnością będę tu zaglądał. Quote Link to post Share on other sites
Truckerek93 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Na początku był srebrny, ale po przeczytaniu posta Mikele Jestem za Safety Car. Quote Link to post Share on other sites
tornado 0 Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Można wiedzieć ile jeszcze ma Pan modeli w 1:8? Zbudowanych 4 szt: 67 Corvette Sting Ray, Jaguar XK-E, Citroen CV15 SIX, Pontiac TRANS-AM turbo. W poczekalni 1szt: 78 Corvette W budowie 3 szt: Ford 1932, 1985 Corvette Coupe i 1985 Camaro Iroc-Z. Z czego Forda przestałem kleić gdyż nie mogę zdecydować się na jaki kolor pomalować go, a Corvetta Coupe spadła mi ze stołu i wymaga remontu (a że nie lubię remontować, to prawdopodobnie kupię nowy egzemplarz ). Jak dobrze pójdzie (jestem w trakcie licytacji), to będę włascicielem kolejnej Corvetty, tym razem rocznik 1982: Szczerze mówiąc nie oczekiwałem na tak duży odzew z Waszej strony Dziękuję Co do malowania: PACE Car raczej odpada gdyż częściowo jest pomalowany na czarno, a już mam trzy modele w tym kolorze i tej skali. Ponad to model chcę zbudować bez dolnego przedniego spojlera - jakoś nie bardzo widzi mi się Żółty raczej też odpada bo kojarzy mi się z TAXI Czerwony - mam już w tym kolorze jaguara, a teraz bordowego Camaro. Tak więc obecną Corvette pomaluję (chyba) na ciemny niebieski metalik, a tą którą mam zamiar kupić na srebno. Pozostaje kwestia wnętrza, bardzo podoba mi się to z poniższych zdjęć: Quote Link to post Share on other sites
punio 0 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ja też jestem za niebieskim. Piękne auto, ja uwielbiam amerykańskie muscle cary. Quote Link to post Share on other sites
Trojan 120 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 No to kolejne cacuszko się szykuje. Takie skarby w taaakiej skali Z chęcią bym podszedł do takiego wyzwania ale to już musiała by być maksymalna waloryzacja i pójście po bandzie. Wybór koloru słuszny choć gdzieś mi mignęła fotka Corvety baaaardzo ciemno bordowej, prawie czarnej ze złotymi, delikatnymi akcentami. Piękna! Jak znajdę to podrzucę. Quote Link to post Share on other sites
tornado 0 Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Też jestem za żółtym, był wtedy bardzo popularny. Tylko co wtedy z wnętrzem -czarne? Hm, może takie Przegrałem aukcję z Corvette 82 a że nie wiadomo kiedy znowuż ukaże sie na ebayu więc muszę się zdecydować tylko na jedno malowanie. Kurna czym więcej zbieram dokumentacji, tym bardziej głupieję na jaki kolor pomalować model Obecnie zastanawiam się czy zamiast niebieskiej kasty zrobić ją na srebną z czerwonymi lub czarnymi wstawkami (coś podobnego jak na załączonych fotkach) z odpowiednio jasnym i czerwono/bordowym wnętrzem. Quote Link to post Share on other sites
Bodzio 0 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Srebrny + czerwone "wstawki" + czerwone wnętrze - moim zdaniem Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
darius25 0 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Modele w skali 1:8 robią duże wrażenie,a szczególnie w twoim wykonaniu Tornado. Jak juz skończyśz tą Corvette i Camaro,to może kiedyś spróbujesz sił z tym modelem: Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Beuzebub 0 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 A może coś takiego : Quote Link to post Share on other sites
tornado 0 Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 (edited) Modele w skali 1:8 robią duże wrażenie,a szczególnie w twoim wykonaniu Tornado.Jak juz skończyśz tą Corvette i Camaro,to może kiedyś spróbujesz sił z tym modelem: Pozdrawiam Dzięki za uznanie ale przeca już go zrobiłem Galeria, Relacja z budowy Edited August 22, 2009 by Guest Quote Link to post Share on other sites
darius25 0 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 O kurde!Sorki,ale wtopa Obserwuję Twoje poczynania od niedawna i nie miałem okazji jeszcze prześledzić wszystkich Twoich osiągnięć. Gratuluje Będę bacznie kibicowal dalszym Twoim poczynaniom w tym temacie,bo jest na co poptrzeć! Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
tornado 0 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Lakierek w Camaro na masce i lusterkach utwardza się więc można zabrać się za Corvettę. Zacząłem od sklejenia i szpachlowania jednostki napędowej, ponad to w głowicach wywierciłem otwory na świece zapłonowe: W ramie nie było zbyt wiele do szpachlowania: Tylny most: Sklejona i "uszczelniona" chłodnica: Quote Link to post Share on other sites
tornado 0 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Silnik mam już pomalowany i trochę poskładany do kupy. Ponad to w wentylatorze obciąłem łby śrub i zastąpiłem je metalowymi: Producent nie przewidział śrub na kolektorze ssącym dlatego dałem kilka sztuk od siebie: i zamontowałem świece zapłonowe: Widok ogólny: No i jeszcze rozrusznik: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.