Jump to content

kraszewskip

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kraszewskip

  • Birthday 01/22/1981

Personal Information

  • Location
    Szczecin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Albo zastosować butlę takiej wielkości, aby czas zwłoki ponownego uruchomienia nie był problemem.
  2. Powinno być tak, że niebieski to oświetlenie, brązowy zasilanie do termostatu, czarny zasilanie z termostatu do kompresora, żółto-zielony uziemieniem. Czyli po upewnieniu się, że żadne przewody nie zawierają się przypadkowo, sprężarka powinna startować po zawarciu czarnego i brązowego. Jeśli masz podłączone wszystko do lodówki, to spróbuj rozłączyć niebieski przewód, powinno zgasnąć oświetlenie. Daj znać.
  3. U mnie agregat uruchamia zwarcie przewodu brązowego z czarnym.
  4. Adamek1003, czy w swoich konstrukcjach stosujesz zawór zwrotny, zawór z odprężnikiem czy nie stosujesz takiego zaworu? Zbudowalem wersję próbną własnego lodówkowca i bardzo mnie to interesuje.
  5. Co się musiało dziać z tym czolgiem, że przez niecałe 2,5 roku tak został zajechany. Pojazdy wojskowe są malowane raczej dość odpornymi powłokami. Można porównać ze sprzętem budowlanym, który też nie jest oszczędzany, a ponad 20 letnie wywrotki Tatry czy Kamazy, które jeszcze można spotkać są w lepszym stanie zewnętrznym niż ten wóz.
  6. Poniżej prezentuję wersję roboczą/próbną mojego lodowkowca. Główne części to: -sprężarka z wyrzuconej przez kogoś lodówki -zbiornik z pneumatycznego układu z Renault Magnum (posiada 5 otworów montażowych: 2 zostały zaślepione, 1 presostat, 1 wejście że sprężarki i 1 oryginalny zawór odwadniający) -presostat z reduktorem i zaworem bezpieczewństwa -dwa filtry/odwadniacze, jeden na wejściu do zbiornika, drugi na wyjściu za reduktorem -dodatkowy manometr za reduktorem wyskalowany do 4 barów ułatwiający dokładną regulację -filtr paliwa zastosowany jako filtr powietrza na wejściu sprężarki Presostat wyłącza sprężarkę przy 6,25 bara, włącza przy około 4. Czas potrzebny do napełnienia zbiornika do 6 barów to około 12 minut. Układ działa bez zaworu zwrotnego i odprężnik. Docelowo wejście zostanie przeniesione do otworu w pobliżu presostatu (muszę dokupić kolanko i przedłużkę 1/4 cała) i inaczej zabudowane w tej samej skrzynce, która bardzo ułatwia przenoszenie.
  7. Witam, forum śledzę od jakiegoś czasu, jest to mój powrót do modeli po kilkunastu latach. Poniżej mój pierwszy model Panzer II Tamiya 1:35, wymagający jeszcze trochę pracy. Mam nadzieję, że każdy następny będzie lepszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.