knightrider Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Witam, zakładam kolejny wątek, tym razem patriotycny, bo głównym bohaterem będzie IS-2 o numerze 424 z 4 pułku czołgów cieżkich. Posiadam tylko te 4 zdjęcia tego egzemplarza. Z tych zdięć wynika, że niema on prawego tylnego koła i końców błotników. Model który będę sklejał to model firmy Fujimi w skali 1:72, In box http://www.mojehobby.pl/szczegoly.php?grupa_p=1&przedm=383078 . Narazie w 95% skleiłem wieżę i odciołem od kadłuba przednie błotniki. Jeżeli ktoś: -Ma inne zdięcia lub lepszej jakości. -Zna załogę. -Lub zna historię tego czołgu. Niiec się wypowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reggy Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Po wielu zawodach przewijał się też IS-2 bez jednego kółka, ale to był 434, a nie 424. Wrzucę fotkę, może się przyda: Powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 10, 2010 Author Share Posted August 10, 2010 Ja mam 3 fotki prawdziwego 434. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 11, 2010 Author Share Posted August 11, 2010 Zaszpachlowałwem łączenie karabinu maszynowego z wieżą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 11, 2010 Author Share Posted August 11, 2010 Mam pytanie, czy 424 miał prawy błotnik tak samo ucienty, jak 434 ? Bo ze zdięć wynika ze niema przodu i tyłu ale jest coś na czyl leazą graty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 12, 2010 Author Share Posted August 12, 2010 Szkoda, że tak post pod postem, ale musiy brnąć dalej. Układ jezdny skończony. PS: Dopiero na zdięciach zobaczyłem ze 3 koła niedoszlifowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuwumaster Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 ja tu widze że prawie wszystkie koła są niedoszlifowane... przyjrzyj się im jeszcze raz dokładnie, to będzie widoczny element. Producent pisze o tym modelu że jest w skali 1/76, może się ktoś wypowiedzieć czy to jest faktycznie 76 czy może jednak 72 w porównaniu z planami? z góry thx. pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szlachcik1 Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Nie no z kołami to odwaliłeś kaszanę... Warto by było je zeszlifować. Dopiero na zdięciach zobaczyłem ze 3 koła niedoszlifowanie. Hm... Staraj się robić modele dokładniej i na spokojnie, bo inaczej wyjdzie Ci praca podobna do Arden 45', a nie o to tu chodzi każda kolejna praca powinna być lepsza od poprzedniej, a nie coraz gorsza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek_gnr Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Ogolnie nie tylko kola ale szlifowanie niektorych elementow leży. Moj wniosek jest taki zeby robic wolniej a dokladniej, tymbardziej w tej skali chociaz wlasciwie to nie ma wiekszego znaczenia bo niezaleznie od skali jak nie obrobisz odpowiednio elementow to wychodzi lipa. Blotnik lekko nadciales widze, szlifowanie szpachlowania masakra, jakies gluty z tyłu przy uchwytach, ten przedni wizjer po bokach nieobrobiony. Na tym etapie jeszcze to wszystko mozna poprawic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 13, 2010 Author Share Posted August 13, 2010 Koła już poprawione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Ogolnie nie tylko kola ale szlifowanie niektorych elementow leży. Moj wniosek jest taki zeby robic wolniej a dokladniej, tymbardziej w tej skali chociaz wlasciwie to nie ma wiekszego znaczenia bo niezaleznie od skali jak nie obrobisz odpowiednio elementow to wychodzi lipa. Blotnik lekko nadciales widze, szlifowanie szpachlowania masakra, jakies gluty z tyłu przy uchwytach, ten przedni wizjer po bokach nieobrobiony. Na tym etapie jeszcze to wszystko mozna poprawic. Wszystko to plus wyłażący na wierzch klej. Więcej staranności - jak pisali koledzy. Model jest w skali 1:76. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 13, 2010 Author Share Posted August 13, 2010 Model jest w skali 1:76. Mój błąd, bo na pudełku Japońce nie napisali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubisz Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Japońce Japończycy. No chyba, że lubisz jak się mówi o Tobie "Polaczku". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 13, 2010 Author Share Posted August 13, 2010 KIlka następnych detali. Mam pytanie, czy montować skrzynke narzędziową czy nie, bo ze zdięć niewiadomo czy jest? Ja wolał bym ją zamontować, bo bez niej łyso. Proszę o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reggy Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Obrabiaj części! Przecież z przodu na trąbce klaksonu jest taki szew - to nie przejdzie! I mógłbyś się pokusić o nawiercenie tego klaksonu, żeby choć trochę przypominał oryginał. I na zbiornikach po boku też widać coś niepokojącego. Mam nadzieję, że Ty nie wyrywasz tych części z ramki i nie sklejasz po prostu. Przyłóż się. Lufa i hamulec wylotowy poszpachlowane i wyszlifowanie? Bo jak jest tak jak na zdjęciach z początku, to nieciekawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 13, 2010 Author Share Posted August 13, 2010 Wierteł nie mam, a klakson wyszlifowany i gładki, tylko z wyglądu wydaje śię, że on nadal jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reggy Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Nawierć końcówką skalpela czy nowego nożyka. To wystarczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirek66 Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Ja nawiercam igłą od strzykawki . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 15, 2010 Author Share Posted August 15, 2010 Skończyłem z wystawianiem zdięć na fotosik.pl, od tej pory wstawiam przez Fotobucket. Korzystając ze słońca daje fotki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knightrider Posted August 16, 2010 Author Share Posted August 16, 2010 Model pomalowany na główne kolory, zostało pare detali do pomalowania. Mam pytanie, jak zrobić wash-a z farb marki Pactra, bo próbowałem nimi robic washa, na poprzednich modelach i efekt był niezadowalający, może coś źle robie? Proszę o pomoc. A teraz na Hel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil K. Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Model pomalowany na główne kolory, zostało pare detali do pomalowania. Mam pytanie, jak zrobić wash-a z farb marki Pactra, bo próbowałem nimi robic washa, na poprzednich modelach i efekt był niezadowalający, może coś źle robie? Proszę o pomoc. Sam pomysł, żeby nimi robić washa jest zły. Są oleje dla plastyków, gotowe produkty. jest w czym wybierać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac eyka Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Zanim zaczniesz łoszować, brudzingować i tym podobne to może potraktuj wpierw kalki jakimś szuwaksem typu SOL bo się świecą a później nie będzie już na to możliwości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil83 Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Zgadzam się z kolegą mac eyka. Pomyśl o zmiękczeniu kalek potem zabieraj się za resztę. A póki co to sam model czysto pomalowany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szlachcik1 Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 knightrider Nie zabieraj się za washa akrylami bo to samobójstwo użyj olei jak wspomniał Kamil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek_gnr Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 kalki sie świeca niestety. Co do washa to jesli masz dostep do empiku to tam kupisz sobie w malej tubce, braz, czern czy inna olejna wedle uznania + white spirit jako rozcienczalnik i jestes gotowy zeby robic wash ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.