Skocz do zawartości

Piaskowy Ju-87 R-2 Stuka 1/72 Tamiya


MrBat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

model prosto z pudła, w którym znajdziemy wypraski Italeri. Wykonany, powiedzmy, w celach edukacyjnych. Zestaw sam w sobie dość średni. Merytorycznie nie jest najlepiej, a i ja jeszcze dorzuciłem swoje babole. Pomalowany, żeby cieszył oko na półce. Besztajcie, rugajcie, chwalcie - każdy komentarz mile widziany.

 

Po kliknięciu na zdjęcie można je sobie powiększyć.

 

IMG_4084.jpg

IMG_4065.jpg

IMG_4066.jpg

IMG_4078.jpg

IMG_4070.jpg

IMG_4080.jpg

IMG_4081.jpg

IMG_4073.jpg

IMG_4076.jpg

IMG_4074.jpg

IMG_4072.jpg

IMG_4083.jpg

IMG_4085.jpg

IMG_4086.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na merytoryce Luftwaffe nie znam się zbyt dobrze, nie jestem też zbytnim fanem niemieckich maszyn, ale mam oczy i widzę, że to co wykrzesałeś z tego leciwego i niedoskonałego zestawu to bardzo ładny,technicznie poprawny i efektownie wykonany model.

Zarówno góra jak i spód cieszą oko dzięki malowaniu i wykończeniówce, także mogę śmiało powiedzieć, że zamierzony przez siebie efekt osiągnąłeś.

 

Gratuluję!

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy model, również nie przepadam za niemieckimi samolotami (i jakimkolwiek panzerkampfwagen xx). Z początku myślałem że to model kartonowy, spowodowały to te dziwne cieniowania blach - dlaczego tak gradientowo pocieniowałeś je? Oryginały też miały taki efekt? Dla mnie jest to trochę sztucznie wyglądające i przypomina jakieś cieniowanie guasianowskie w 3D statku kosmicznego Enterprise NCC-1701A... lub obłożonego pancernymi płytami na zakładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję!

Dzięki!

 

dziwne cieniowania blach - dlaczego tak gradientowo pocieniowałeś je? Oryginały też miały taki efekt?