andrzejon26 Napisano 25 Stycznia 2015 Share Napisano 25 Stycznia 2015 W końcu model ukończony a przynajmniej taką mam nadzieję. Dzisiaj spadło troszkę śniegu (a właściwie to w nocy padało) więc rano nie mogłem się oprzeć pokusie aby pstryknąć kilka fotek w plenerze. Warsztat modelu znajduje się tutaj: http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=87&t=44621 Model prezentuje się tak: I to by było na tyle, mam nadzieję, że się podoba i nie będę miał za wiele do poprawiania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 25 Stycznia 2015 Share Napisano 25 Stycznia 2015 Ogólnie mi się podoba. Będziesz musiał potrenować jeszcze trochę zacieki - nie wszystkie wyszły dobrze. I przesunęły ci się zapasowe gąsienice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2015 One się nie przesunęły, specjalnie po pomalowaniu białym usunąłem połowę ogniwek żeby wyglądało ciekawie (do malowania zimowego kamo na pewno nie zdejmowali osprzętu tylko mazali po wszystkim jak leciało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 26 Stycznia 2015 Share Napisano 26 Stycznia 2015 A to zmienia postać rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamerio Napisano 26 Stycznia 2015 Share Napisano 26 Stycznia 2015 Wszystko fajnie Jedynie co mi się nie podoba to roślinki pomiędzy pojazdem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 26 Stycznia 2015 Share Napisano 26 Stycznia 2015 Podoba mi się. Jedna gąsienica jakoś nie podeszła mi bo jakby wydaje się za długa i jej zwis na rolkach jakoś dziwne wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 26 Stycznia 2015 Share Napisano 26 Stycznia 2015 Panowie trochę łagodnie Ciebie potraktowali, wybacz, ale jest słabo: Za dużo kombinowałeś w warsztacie, zimowe kamo to nie prosta sprawa i moim zdaniem "położyłeś" przez to model. Błoto jest słabe, przede wszystkim kolor. Teraz rzeczy z tzw d..y : - stare kanistry Tamiyi to jakieś nieporozumienie i w dodatku trzymają się na magnes, - idealnie zdjęta lina z zaczepów w "czwórce" i równiutko ułożona nie wiem po co na dachu nadbudówki, - w blaszkach mało konsekwentny byłeś, lewarek z odlanymi mocowaniami wygląda kiepsko, - co się stało z okrągłym włazem ? I na koniec nieszczęsna podstawka z palmą i badylem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marioba Napisano 26 Stycznia 2015 Share Napisano 26 Stycznia 2015 Czołem! Na początku warsztatu dobrze żarło, ale niestety wzięło i zdechło.... Poza tym po przejrzeniu około 100 000 fotografii w necie, nigdzie nie trafiłem na L/70 z gąsienicami typu Ostketten. Widziałem różne Pancery III, IV, Stugi III, Stugi IV z tymi gąskami, ale nie Panzer IV/70. Owszem w jednej monografii napisano w jednym zdaniu że montowano te tracki, ale zdjęć nie ma. Jeśli takie zdjęcie posiadasz, to podziel się nim. Sam jestem bardzo ciekawy! Może ktoś inny ma takie zdjecia? I tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 26 Stycznia 2015 Witam. Krytyka od takich profesjonalistów jak Wy to dla mnie wyzwanie najwyższego stopnia. Wiem, że zimowe kamo jest bardzo trudne ale kiedyś trzeba było spróbować. Teraz rzeczy z tzw d..y :- stare kanistry Tamiyi to jakieś nieporozumienie i w dodatku trzymają się na magnes, - idealnie zdjęta lina z zaczepów w "czwórce" i równiutko ułożona nie wiem po co na dachu nadbudówki, - w blaszkach mało konsekwentny byłeś, lewarek z odlanymi mocowaniami wygląda kiepsko, - co się stało z okrągłym włazem ? I na koniec nieszczęsna podstawka z palmą i badylem. - kanistry są jakie są innych nie mam w każdym razie dorobiłem stelaż z płaskowników aby nie musiały się już trzymać na magnesach, - lina będzie wymieniona na własnej produkcji będzie przebiegała od tylnego zaczepu przez błotnik i chciałbym ją zaczepić o ten otwór do holowania obok prawego koła napędowego. I tutaj pytanie czy mogę to zrobić za pomocą zwykłej szekli (takiej od RB model do Tygrysa I)? - co do lewarka to już w moich złomowych blaszkach niestety zabrakło mocowań - okrągły właz jest ruchomy dorobiłem zawiasy w miarę swoich umiejętności (może kiedyś będzie w nim figurant, jak się w końcu nauczę ich malować) - podstawka, cóż to moja pierwsza większa roślinność wyszła jak wyszła daleka od doskonałości, moim skromnym zdaniem może być, następna będzie ładniejsza. Na początku warsztatu dobrze żarło, ale niestety wzięło i zdechło.... - zdechło ale reanimowałem ile się dało, teraz w galerii dostanę w kość i pewnie będzie tu zaraz drugi warsztat. Co do gąsienic typu Ostketten to też nie widziałem zdjęcia mojego L/70 z takowymi kapciami ale pokusa ich założenia była niepohamowana. Tu przyłączam się do prośby o podesłanie fotki takiego pojazdu z gąsienicami typu Ostketten. Podoba mi się. Jedna gąsienica jakoś nie podeszła mi bo jakby wydaje się za długa i jej zwis na rolkach jakoś dziwne wygląda. - gąsienice poprawię jakoś zapomniałem je odpowiednio uformować do fotek Jedynie co mi się nie podoba to roślinki pomiędzy pojazdem. - a co konkretnie Ci się nie podoba w mojej trawce? Zdjęcia z poprawionymi rzeczami wkleję jak już je pomaluję i pobrudzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 27 Stycznia 2015 Wprowadziłem małe korekty, mam nadzieję, że wyszły na plus: I jak to wam się podoba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
author21 Napisano 30 Stycznia 2015 Share Napisano 30 Stycznia 2015 Ten stelaż na kanistry przyspawany w miejscu otwierania włazu ? On tam wogóle nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 31 Stycznia 2015 Prawie w miejscu otwierania wlazu. Bez problemu właz po wyjęciu kanistrów otwiera się do położenia pionowego. A Twoim zdaniem gdzie mogło by sie coś takiego znajdować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marioba Napisano 31 Stycznia 2015 Share Napisano 31 Stycznia 2015 Prawie w miejscu otwierania wlazu. Bez problemu właz po wyjęciu kanistrów otwiera się do położenia pionowego. A Twoim zdaniem gdzie mogło by sie coś takiego znajdować? To nie byle jaki właz. Właz ten stanowi element systemu chłodzenia i to na nim od spodu wisiały dwa potężne wentylatory o dużej masie. Zasysały chłodne powietrze od góry i szczelinami z prawej strony pojazdu, po to aby przepchnąć je przez chłodnicę i wyrzucić szczelinami z drugiej strony. Jeśli otwierał by się tylko do pozycji pionowej, to nie było by dostępu do komory silnika. Stelaż w tym pojeździe nie pasuje nigdzie! Nikt normalny nie ustawił by pełnych benzyny kanistrów na żaluzjach silnika! Polecam Ci oglądanie zdjęć z epoki, których w necie jest bez liku. I tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 31 Stycznia 2015 Fotki z kanistrami jeszcze nie znalazłem ale jeżeli w tym miejscu zdarzało się, że przewozili 200l ropy w beczce to na pewno i 3-4 kanistry też by się zmieściło. Zdjęcie pochodzi z: http://www.network54.com/Forum/47207/thread/1257801848/Jagdpanzer+IV-70 Ciekawe co tam jest pod plandeką? Zdjęcie pochodzi z: http://en.wikipedia.org/wiki/Jagdpanzer_IV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enten Napisano 31 Stycznia 2015 Share Napisano 31 Stycznia 2015 myślę, że zdajesz sobie z tego sprawę, że te kanistry i beczki ze zdjęć były demontowane? Twój stelaż jest zamocowany na stałe do pokrywy co kompletne jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 31 Stycznia 2015 Super Moderator Share Napisano 31 Stycznia 2015 Cześć Dodaj śrubki u podstawy i nie czepiajcie sie pierdoly. Żeby podnieś ta klapę i tak trzeba zdjąć paski klinowe , wiec każdy mechanik da sobie rade z ogródkiem na klapie...i dwoma śrubkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzer Machine Napisano 2 Lutego 2015 Share Napisano 2 Lutego 2015 super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.