Lanczyslaw Napisano 14 Czerwca 2015 Share Napisano 14 Czerwca 2015 Pragnę zaprezentować swój model z obawami oczywiście . Jako iż jestem początkującym modelarzem miejcie litość co do krytyki. Czekam z nie cierpliwością na merytoryczne uwagi, które w przyszłości zaowocują lepszymi modelami zrobionymi przez ze mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
7urgen Napisano 14 Czerwca 2015 Share Napisano 14 Czerwca 2015 Pierwszy model huh? Powaliles mnie! Rewelka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lanczyslaw Napisano 14 Czerwca 2015 Autor Share Napisano 14 Czerwca 2015 Może trochę przesadziłem z tym pierwszym , ujmę to inaczej: modelarstwem zajmuje sie od nie dawna kilka gniotów już skleiłem ale to dopiero pierwszy którego zdecydowałem się pokazać w sumie zrobiłem około pięciu, teraz pracuje nad nowym projektem soviet T-35 Hobby Boss 1/35 i za jakiś czas postaram się wam go zaprezentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
7urgen Napisano 14 Czerwca 2015 Share Napisano 14 Czerwca 2015 Co by nie bylo, nie masz sie czego wstydzic a wrecz przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corporal_PL Napisano 14 Czerwca 2015 Share Napisano 14 Czerwca 2015 Tylko wydechy bym poprawił bo za smoliste wyszły rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 14 Czerwca 2015 Super Moderator Share Napisano 14 Czerwca 2015 Czołem Nieźle jest oby tak dalej. Ad Corporal tak ma być to nie porsche z katalizatorem tylko "gniotsja nie łamiotsja"ruskaja maszyna żyga olejem i niespaloną ropą bo ten typ tak ma ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...