Lanczyslaw Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Pragnę zaprezentować swój model z obawami oczywiście . Jako iż jestem początkującym modelarzem miejcie litość co do krytyki. Czekam z nie cierpliwością na merytoryczne uwagi, które w przyszłości zaowocują lepszymi modelami zrobionymi przez ze mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Pierwszy model huh? Powaliles mnie! Rewelka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanczyslaw Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 Może trochę przesadziłem z tym pierwszym , ujmę to inaczej: modelarstwem zajmuje sie od nie dawna kilka gniotów już skleiłem ale to dopiero pierwszy którego zdecydowałem się pokazać w sumie zrobiłem około pięciu, teraz pracuje nad nowym projektem soviet T-35 Hobby Boss 1/35 i za jakiś czas postaram się wam go zaprezentować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7urgen Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Co by nie bylo, nie masz sie czego wstydzic a wrecz przeciwnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corporal_PL Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Tylko wydechy bym poprawił bo za smoliste wyszły rury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator Greif Posted June 14, 2015 Super Moderator Share Posted June 14, 2015 Czołem Nieźle jest oby tak dalej. Ad Corporal tak ma być to nie porsche z katalizatorem tylko "gniotsja nie łamiotsja"ruskaja maszyna żyga olejem i niespaloną ropą bo ten typ tak ma ;) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...