Mitrandir Napisano 22 Lipca 2015 Autor Share Napisano 22 Lipca 2015 No dobra dość żartów wszyscy wiemy, że te cobry ani hellfire'ów, ani pershingów różnej maści nie nosiły a na poważnie to dziś położyłem sobie kolor bazowy i troszkę retuszu... tak to wyszło (na razie) Teraz sido kaleczki i balety z pigmętami i efectami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Miodzio lodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 Miodzio lodzio Cieszy mnie, że ta prosta robota się komuś podoba No, ale dalej do dzieła Mała przymiarka wirników.. Słyszałem kiedyś o ciekawej metodzie, na płaszczyzny antypoślizgowe, więc spróbujemy coś zmajstrować za pomocą odrobina lakieru i sody Przyszła pora na kaleczki... Muszę przyznać, że te kaleczki choć dość grube, kładą się bardzo fajnie i nie ma żadnych problemów ... i teraz mam zagwózdkę zastanawiam się nad washem .... czy dawać ? czarny nie wchodzi w rachubę bo w oryginale nie widać za bardzo linii... ... i zastanawiam się jak takie "zacieki" wykonać Może ma któryś z kolegów pomysł albo lepiej sprawdzoną metodę... z góry dziękuję za poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Łosz jakiś bardzo delikatny, może http://www.martola.com.pl/pl2681/produkty39780/oif_oef_us_vehicles_wash Co do plam, zacieków to może ten specyfik http://www.martola.com.pl/pl2681/produkty38143/fuel_stains_ A temat cieszy bo uwielbiam Cobry, w dodatku mam dwie (a w zasadzie trzy) na warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 Moses, powiedz używałeś tego do zacieków? Z myślą o tym kupiłem właśnie ten preparat, ale nie mam doświadczenia z preparatami Miga i mam wątpliwości... A co do Washa nie mam teraz dostępu do zakupów... :( powiedz jak mam położone sido, to za wash może posłużyć farbka olejna rozcieńczona w terpentynie balsamicznej? ... A potem wycierać white spiritem? Nie wiem czy sido wytrzyma :( Niestety nie mam jeszcze takich doświadczeń i nie chce skopać. Jak możesz to pomóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Sido wytrzyma. Tak naprawdę preparaty Miga, Jimeneza czy AK to w zasadzie jedno i to samo, różnią się tylko kolorami. To wszystko to emalie, czyli można to ścierać jak oleje - najlepiej White Spiritem, albo podobnymi. Według mojego skromnego doświadczenia, farby olejne to fajna sprawa, bo robisz sobie miksturę o gęstości jak Ci pasuje. Gotowe washe są bardzo rzadkie, jak dla mnie trochę za bardzo, do tego dłużej schną. Ich ogromną zaletą jest to, że można je kłaść aerografem, a to otwiera nowe możliwości w brudzeniu. Farba olejna jak już zaschnie, to trudno ją zmyć. Tak więc co kto lubi, jednak ostatnio przerzuciłem się na preparaty Jimeneza, jakoś mi tak pasują kolorystycznie i zadaniowo. Kupujesz dany preparat i starcza Ci na lata, nie musisz dobierać kolorów farb olejnych i robić mieszanek, a potem je rozrabiać, rozcieńczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 Sido wytrzyma.Tak naprawdę preparaty Miga, Jimeneza czy AK to w zasadzie jedno i to samo, różnią się tylko kolorami. To wszystko to emalie, czyli można to ścierać jak oleje - najlepiej White Spiritem, albo podobnymi. Według mojego skromnego doświadczenia, farby olejne to fajna sprawa, bo robisz sobie miksturę o gęstości jak Ci pasuje. Gotowe washe są bardzo rzadkie, jak dla mnie trochę za bardzo, do tego dłużej schną. Ich ogromną zaletą jest to, że można je kłaść aerografem, a to otwiera nowe możliwości w brudzeniu. Farba olejna jak już zaschnie, to trudno ją zmyć. Tak więc co kto lubi, jednak ostatnio przerzuciłem się na preparaty Jimeneza, jakoś mi tak pasują kolorystycznie i zadaniowo. Kupujesz dany preparat i starcza Ci na lata, nie musisz dobierać kolorów farb olejnych i robić mieszanek, a potem je rozrabiać, rozcieńczać. Używałeś może tego do zacieków? masz jakieś doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 To Ci się Grzesiek może przydać w temacie tego specyfiku. Osobiście dopiero zaczynam przygodę z tego typu specyfikami. Co do łosza, słyszałem że ludzie robią go z farb którymi malują. Najlepszym sposobem to wziąć jakiś złom i spróbować na nim, bo to miało by sens gdybyś zrobił łosza z ton, dwa ciemniejszej bazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Używałeś może tego do zacieków? masz jakieś doświadczenia Do zacieków najlepszy chyba jest Streaking Effect i Engine, Fuel & oil Jimeneza. Trzeba tylko te zacieki robić na nieco bardziej matowej, szorstkiej powierzchni, bo inaczej za bardzo się ściera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Tyle że mamy na myśli inne zacieki. Popatrz Solo na zdjecie z poprzedniej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 właśnie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 No tak, ale ten Engine Fuel and Oil to jest właśnie dokładnie to takich zabrudzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 A ten nie będzie delikatniejszy? http://www.martola.com.pl/pl2681/produkty38143/fuel_stains_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 23 Lipca 2015 Share Napisano 23 Lipca 2015 Według mojej wiedzy to jest lane z jednego kotła, tylko odcień pewnie się różni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 23 Lipca 2015 Autor Share Napisano 23 Lipca 2015 Według mojej wiedzy to jest lane z jednego kotła, tylko odcień pewnie się różni. I właśnie o ten odcień mi chodzi żeby to na "niewyschniętą powierzchnie" wyglądało a nie na mokrą czy smarem uwaloną Powiedzcie mi czy na "wash" nadają się hambrole? z tego co mi się wydaje to emalie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpl Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 Musiałbyś bardzo mocno rozcieńczyć, moim zdaniem lepiej zastosować gotowego washa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 A ten nie będzie delikatniejszy?http://www.martola.com.pl/pl2681/produkty38143/fuel_stains_ Grzechu ale od samego początku Ci o tym mówie Powiedzcie mi czy na "wash" nadają się hambrole? z tego co mi się wydaje to emalie? Jak wspominalem spotkałem sie na forach że wash był robiony z Humbroli itd. Wkońcu Migi Ak itd to nic innego jak bardzo rozcieńczone emalie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 24 Lipca 2015 Autor Share Napisano 24 Lipca 2015 Wiem , wiem ...zrobiłem próbę i o dziwo delikatniejsze wychodzi z tego "Engine oil"... zobaczę i się pobawię powiedz, czym można rozcieńczyć te preparaty AK? jeszcze zabawa z pigmentami dojdzie Wash'a sobie sam zmajstrowałem i nie jest źle taką mieszaninę farb olejnych i terpentynki balsamicznej w odcieniu Tan. Zaraz zobaczę co i jak pójdzie, to pewnie kole południa coś wrzucę Niestety myślałem, że zdążę przed urlopem ... będzie musiała cobra nabrać mocy urzędowej i po leżakować lakier dobrze wyschnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 (edytowane) zobaczę i się pobawię powiedz, czym można rozcieńczyć te preparaty AK? Spróbuj White Spirytem A to moje Cobry Edytowane 24 Lipca 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 Ja dawno temu rozcieńczałem Humbrole brudną benzyna ekstrakcyjną (w której myłem pędzle) i szybko odparowywałem benzynę z roztworu dmuchając na model. Można dojść do wprawy z kontrolowaniem tego procesu, ale moim zdaniem gotowe lepsze, bo masz lepszą kontrolę nad schnięciem i nakładaniem, co najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 24 Lipca 2015 Autor Share Napisano 24 Lipca 2015 coś źle zrobiłeś ... nie wyświetla się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 Poprawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 A to moje Cobry Uuuuu..., ale one są jeszcze nie skończone... Ale i tak są dużo dalej niż moja Super Cobra. Dopiero przeryłem linie (kilka jest do poprawy) i babram się z kokpitem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stakor1 Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 Moses - masz może plany do AH-1J/T? Bo ta italerka jest łysa w linie podziałowe na przedzie... Mi się coś jarzy, że były w jakimś starym numerze 'AERO technika lotnicza' tylko nie mogę tego znaleść :/ I może masz coś na temat tego camo ? http://i244.photobucket.com/albums/gg10/pawel33/AH-1J/Ah-1%20-%201_zps6zw58lvo.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 24 Lipca 2015 Share Napisano 24 Lipca 2015 Tak się składa że mam skan ATL z Cobrą więc podaj mi maila. Co do tego camo na zdjęciach. Z pewnością jest to wersja Tango, a sam kamuflaż wygląda jak ten który jest na Tureckich Cobrach. Tyle że turcy z wersji S przeszli na wersję Whiskey, Tango nigdy nie używali. Ciekawa sprawa, będę musiał zgłębić temat http://s924.photobucket.com/user/markske321/media/AH-1W/Turkish_AH-1W_zpsc2117a0c.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.