Jump to content

Hasegawa F-16D block 52 Advance 1/48


kzugaj
 Share

Recommended Posts

Witam szanowne grono

Po okazyjnej cenie nabylem ten oto zestaw http://www.hasegawausa.com/product-pages/hsgs9906.html.

Czy ktos moglby sie wypowiedziec na jego temat. Wiem ze to jest standardowy F-16 z ramkami z dedykowanymi czesciami do wersi 52. Moj egzemplarz ma dosc sporo nadlewek czym sie troszke zmartwilem ale coz. Jakie dodatki polecacie do tego modelu zeby powstal Polski Jastrzab?

Link to comment
Share on other sites

Z pudła powinien wyjść polski, anteny i duperele ma wszystkie. Uzbrojenia tylko nie podwieszaj, bo nie te wersje. AIM-9X i AIM-120C-5 będziesz potrzebował.

 

Z dodatków to wedle uznania, co chcesz mieć w lepszej jakości niż z plastiku. Dysza wylotowa i wnęki podwozia w zestawie wyglądają ubogo. Blacha do kokpitu też mu pewnie nie zaszkodzi.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o wersje Block 52+ czyli taka na jakiej lataja w Krzesinach i Lasku to bardziej nalezy zwrocic uwage nie na same wneki a oslony wnek podwozia glownego bo maja charakterystyczne wybrzuszenia a to z tego powodu ze kola podwozia glownego w wersji Block 52+ sa wieksze niz w innych wersjach, jesli chodzi o blachy to nie wypowiem sie ale silnik nie jest do wersji polskiej. W polskich Jastrzebiach sa silniki Pratt & Whitney a ten silnik do ktorego wrzuciles link to silnik General Electric... Co ew do blach to porownaj te ktore wrzuciles z tymi http://www.eduard.com/store/Eduard/F-16D-block-52-interior-S-A-1-48.html?listtype=search&searchparam=F-16D

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o wersje Block 52+ czyli taka na jakiej lataja w Krzesinach i Lasku to bardziej nalezy zwrocic uwage nie na same wneki a oslony wnek podwozia glownego bo maja charakterystyczne wybrzuszenia a to z tego powodu ze kola podwozia glownego w wersji Block 52+ sa wieksze niz w innych wersjach

 

Idac tym tropem zajrzalem do dzialu walkaround i zajrzalem do albumu zdjec brata google i zarowno wersja C jak i D maja proste oslony bez wybrzuszen nawet Hasegawa nakazuje uzyc tych bez wybrzuszen. Jak masz jakies fotki to poprosze

Link to comment
Share on other sites

Blachy do kokpitu, czy do 50 czy 52 kupisz będzie wszystko jedno, luki podwozia w zasadzie dowolne, co do osłon to jak mnie pamięć nie myli, wewnętrzna strona jest inaczej ukształtowana niż we wcześniejszych wersjach ze względu na większy rozmiar kół a dysza musi być do P&W F100.

 

http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=5180

Ta jest dedykowana do modelu Tamki, nie wiem, jak dużo zabawy będzie z dopasowaniem jej do Hasegawy.

Link to comment
Share on other sites

I tu sie mylisz bo Tamka robi Block 52 malowaniu Thunderbirds. Masz tam dwie wersje do wyboru Blk 32 i Blk 52. Z informacji jakie otrzymalem od Arma Hobby to szykuja zestaw umozliwajacy zrobienie z zestawow Tamiyi nasze Jastrzebie...

Link to comment
Share on other sites

A zestawy konwersji od CMK?

Zbiorniki konforemne oraz pozostałe, dedykowane - czy miałeś z nimi do czynienia, Potez?

 

Pozdrawiam,

Maciej

Link to comment
Share on other sites

W sumie masz rację, płaskie pokrywy nie są. W naszych praktycznie tej wypukłości nie widać, więc nie ma sensu się nad tym mocno tasować.

 

Arek , panowie .Ten ,,babel,, jest spory i go dobrze widać . babel16C_zps8tawn8us.jpg

 

4042

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.