Skocz do zawartości

Letnie pastwisko, An -2, 1:144


mydlo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To i ja zabiorę głos i może coś się rozjaśni

Maszyna SP-FLZ to wersja An-2R czyli tzw. golas w środku, ale Aerogryf mógł wnętrze ucywilizować do lotów widokowych i dać fotele miękkie zamiast blaszanych. Maszyna SP-FLY to dawny sanitarny SP-UXA czyli typowy cywil z fotelikami pasażerskimi. Obie maszyny latały nad Morzem na lotach widokowych więc mocno prawdopodobne że miały fotele wersji pasażerskiej. Mam w swoich zasobach zdjęcia obu, ale w tej chwili babram się w remont i nie mam możliwości kombinowania bo fotki mam na pamięciach zewnętrznych które "gdzieś są" a komp jest w konfiguracji minimalnej Obecnie mogę jedynie podlinkować fotki z sieci:

http://lotnictwo.net/foto.php?id=108206

http://esstre.pl/planespotting/pics.php?u=18/72&t=Szczecin-D%EAbie,%2026.02.2005.%20%20PZL%20An2R%20%28SP-FLZ%29.%20Aeroklub%20Szczeci%F1ski.

http://esstre.pl/planespotting/pics.php?u=18/73&t=Szczecin-D%EAbie,%2026.02.2005.%20%20PZL%20An2R%20%28SP-FLZ%29.%20Aeroklub%20Szczeci%F1ski.

http://skrzydla.org/photo-PZL-An-2-36922

Niebawem opublikuję galerię mojej niedawno ukończonej Milki w 1/72 z Trumpetera i będzie z czego podpatrzeć

milka2_zpsdtqrydca.jpg

Trzymam kciuki za mini Milkę i będę zaglądać jak idą postępy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artek82 Wielkie dzięki za informację i świeże zdjęcia. Istnieje szansa że w swoich zasobach są zdjęcia wnętrza? Dzisiaj dzwoniłem do Aerogryfu, niestety nie są już w posiadaniu ani SP-FLY ani SP-FLZ, jednak pani z którą rozmawiałem obiecała że podpyta mechaników o to jak było w środku SP-FLZ - mam nadzieję był goły, bo na takie wnętrze się napaliłem

 

Tym czasem kulturalnie otworzyłem drzwi, wycieniłem ściany kadłuba, zacząłem montować przedział pasażerski, a kokpit praktycznie już skończony:

C4IdasY.jpg?1

svwKaa2.jpg?1

HjYDqUZ.jpg?1

XdyASA2.jpg?1

ijDGgUz.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że fotek wnętrza nie mam, ale mocno wydaje mi sie że SP-FLZ przed odstawieniem w kąt hangaru był w konfiguracji pasażerskiej i miał jednak tapicerowane wnętrze tzn. podobne do tego niebieskiego kilka postów wcześniej. Obecnie SP-FLZ stoi bez silnika w hangarze na lotnisku Dąbie, nie jest już własnością Aerogryfu i ponoć czeka na sprzedaż niestety Obecnie Aerogryf posiada SP-FIF, SP-FMN i SP-FMR. Na stronie Aeroklubu Szczecińskiego znalazłem takie foto:

max_241.jpg

http://www.aeroklub-szczecinski.pl/image/tid/23

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łooo matko ale mikrus

Te naciągi to chyba pod mikroskopem będziesz robił

 

wbrew pozorom nie jest on taki malutki... a na naciągi mam już w głowie patent , ale o tym później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za rady, wykorzystanie sprężystego włókna przemawia za mną więc coś na pewno wykorzystam. Tym czasem w poniedziałek będę dzwonił do szczecina czy SP-FLZ rzeczywiście stoi w hangarze i można dotrzeć do jego wnętrza, dlatego dłubanie w środku modelu muszę odroczyć...

rozpocząłem zatem pracę nad skrzydłami i statecznikami. I tutaj niestety jawi się pierwszy przykład gównianowości Amodelu. Na drugim zdjęciu możecie poszukać 10 różnic między prawym i lewym skrzydłem, niestety sporo będę musiał się napracować żeby uzyskać symetryczność w ATRze walczyłem z tym bardzo długo i myślałem że tym razem mnie to ominie, ale jednak nie...

fWc71je.jpg?1

TesoRfh.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czas i cierpliwość znajdziesz to pomiędzy żebrami możesz odtworzyć wklęsłości na płóciennym poszyciu skrzydeł i usterzenia. Poważnie do rzeźbiarstwa podszedłeś

 

mam to w planie, obecnie nacinam skrzydło w miejscu żeber, następnie planuje wklejać drut, który będzie stanowił żebro, jednocześnie utrzymując swoją wysokość podczas szlifowania wklęsłości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krowa stoi w hangarze w Szczecinie od 12 lat i niszczeje. Rozmawiałem z dyrektorem aeroklubu i zgodził się na obfotografowanie. Teraz mam uprzejmą prośbę do forumowiczów. Czy znalazłby się życzliwy człowiek ze Szczecina lub okolic, który zrobiłby kilka fotek? Chętnych zapraszam na priv i podam dokładne instrukcje. Oczywiście się odwdzięczeę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam jeszcze fotki w malowaniu jak przybył z byłego ZSRRu i jedną z MLP na którym ewidentnie widać przez okna oparcia foteli pasażerskich

http://lotnictwo.net/foto.php?id=102635

http://lotnictwo.net/foto.php?id=124088

 

105_zps2j59xuxr.jpg

 

Podeślij kolego maila na priv to odeślę wszystko co zgromadziłem, wszak wnętrza nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czemu państwowe muzeum lotnictwa w Krakowie, pokrywa zdjęcia takim gównem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.