Szymon Pasternak Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Witam w galeri czołgu ciężkiego Mark I Female. Model był świetnie sposowany. Lecz niestety w moim pudełku nie było kilkunastu ogniw więc byłem zmuszony je znowu zamówić. Ale obyło się bez większych problemów. Jestem początkującym modelarzem więc niewymagajcie Firma: Takom Skala:1:35. Nazwa: Mark I Female Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enten Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Fajnie, klimatycznie! Gąski wrzuciłeś z MC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Trzyma klimat. Nie będę pisał „ajabym”, bo to nie mój model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengal Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 . Jestem początkującym modelarzem więc niewymagajcie nie widać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator jawkers Posted February 10, 2018 Super Moderator Share Posted February 10, 2018 . Jestem początkującym modelarzem więc niewymagajcie nie widać Dokładnie, takie bajki to tylko w Erze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Ciekawe wykonanie. Na fotce na której widać wybuchy myślałem że zrobiłeś je z waty, ale potem zauważyłem że na pozostałych ich nie widać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rack Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Początkujący, to Kolega chyba tylko na naszym forum jest . Scenka świetna, wybuchy to wg mnie chyba folia, przykładowo do prezentacji z rzutnika z namalowanymi efektami ustawiona pomiędzy aparatem a dioramką. Efekt bardzo dobry . Co następne w kolejce, fajnie byłoby popatrzeć na warsztat na naszym forum . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...