sianko Napisano 17 Czerwca 2018 Share Napisano 17 Czerwca 2018 Czołem! Samolocik jak mi się zdaje Czerwonego Barona ( nie znam się na tym merytorycznie), znawcy pewnie wskażą błędy. Wykonanie prosto z pudła, przyjemna szybka robota. Model wykonałem jakiś czas temu, ale dopiero teraz wylądował w miarę odkurzony , gotowy do zdjęć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzype Napisano 17 Czerwca 2018 Share Napisano 17 Czerwca 2018 Naprawdę ładnie wykonany! Jedyny minus to silnik, słabo wyszedł tzn nie widać detali, trzeba by jaśniejszą bazę i cieniowanie zrobić bo...po prostu nic nie widać na foto. Sklejka z ręki czy z kalki? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 18 Czerwca 2018 Share Napisano 18 Czerwca 2018 sianko, to jest sianko !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipsg Napisano 18 Czerwca 2018 Share Napisano 18 Czerwca 2018 Bezbłędny, zwłaszcza imitacja sklejki robi świetne wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 18 Czerwca 2018 Share Napisano 18 Czerwca 2018 No Panie, brawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 18 Czerwca 2018 Share Napisano 18 Czerwca 2018 Podoba mi się, zwłaszcza imitacja sklejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...