Skocz do zawartości

Stug IV Late Dragon 1:35


gustlik

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, gustlik napisał:

A czy ten sprzęg to nie d10 i d11 jak w stugu dragona 6647.

Tak Masz rację - przepraszam - są części do sprzęgu holowniczego w wersji finalnej i to dwie sztuki bo dwie ramki "D". Dwie sztuki to dwie fotki  :super:1894349331_sprzgpny.thumb.jpg.cb9cfa956fd00e8017a2e9cb5207287a.jpg

Jeszcze bo znów zapomnę - korba rozrusznika - powinna być - późna - część M13 

3 godziny temu, gustlik napisał:

Bo jednak wolalbym ten listopad 

- trzeba usunąć część nr.K 17 - tam już nie było otworu i powinna być płaska ścianka

- podpora marszowa lufy ?

- ten typ tłumika może pozostać                                                                                                                                                                                                                                                                          Największy kłopot to z wózkami kół jezdnych  popatrz na fotkę poniżej jak to powinno wyglądać w listopadzie, od grudnia inne rolki i tylko trzy sztuki na stronę.2122966369_4_copy160-150dpii50.thumb.jpg.cd92af68c8e664c2279b8351c54d1ac8.jpg  

Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestie wózków jezdnych myślę że najprościej w tym przypadku rozwiązać brudzingiem. Ciężko było by je wymienić. Pozostałe wspomniane elementy będą wymienione icon_smile.gif.c9fabb079abf2460420f21d8645112d4.gif

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

ładnie ale tak jak pisali inni to odłupanie w tym miejscu kłuje w oczy, wyglada jak pucha która dostała z wiatrówki :) 

I jesli ten t34 mialby byc ofiara tego stug'a to dziura nijak nie pasuje do gabarytow 75mm czy to ap czy he czy heat .

Tu masz jak wygladało przebicie ap od frontu t34:

<wyciete> 

Jesli chcesz zrobic 'pekniecie' to fajniej i realistyczniej by wygladalo jakbys dal mala dziure i lekkie wylamanie na spawach, moze wieza lekko wyciagnieta z lozyska ale nadal na swoim miejscu przechylona, wtedy nie musisz pokazywac pustego wnetrza. 

A najlepiej po prostu dziura po przebiciu i dobry efekt wypalenia o wiele fajniej na tego typu wrakach wyglada ogladanie wypalonego wraku i szukanie po nim tej dziurki co wewnatrz zrobiła sajgon :) 

 

Edytowane przez zipster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie, ale nie mogę wejść w linka. Nie zakładałem że trafienie ma być ze stuga, dla mnie po prostu przejeżdża stug obok spalonego teciaka. Pomyślę jeszcze nad tym i postaram się coś poprawić

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia na szybko, bez rozwijania oświetlenia. Tamte malowanie nie za bardzo mi wyszlo i szybko zostało zmyte. Tu też są pewnie niedociągnięcia ale wydaje mi się że do zaakceptowania.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowo chciałem dać minie potem lakier do włosów, dalej żółte i zielone plamy scierane miejscami ale srednio mi to wyszlo. Teraz miejscami jest odkurz ae daje rade.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracamy do tematu trafienia i innych zniszczeń na teciaku. Efektem prowadzenia ròżnych dyskusji jest zmiana wizualna zniszczeń, w tym celu zalepiłem cały otwór i Rudy jest jak nowy. Przeglądając różne fotki postaram sie wykonać otwór po trafieniu pociskiem kumulacyjnym ( pierwsza fotka ), tzn wypalona dziura po prawej stronie przedniego włazu kierowcy i zdaniem niektórych takie trafienie musiało być połączone z wybuchem amunicji. Dlatego rozważam częściowe pęknięcie kadłuba wzdłuż spawów w okolicy trafienia na przednim i bocznym pancerzu ( przedostatnie zdjęcie ). Dalej trochę fotek poglądowych. Czekam na opinię i radę.

 

81f85305adac8e68c68ae3872d7c59df.jpg&key=b3425251fec07e7cb7513917e0a599dc430b2f8e5553266dd819c11b03e70f1c12812080a3cb0a0e63db2874e65fa275.jpg&key=447afb275ff780df618f2c213f97673b2ba92eb84e51af2979d4f678e541fa9a895a1128f475913990f4ddaf279c0bee.jpg&key=3503955630859cddbb78d933e145bbf51e7bd92c79dd7718305edf848141b6f8462b9dbcc8b8f192a2b1df8b47b7e213.jpg&key=a59deb54b4bf3ccf6da4d7c7bdb6dad3a5aa8c4cd696efbccfb49ea99999750ec8c583ccdbd86fffe93c327b2c7a1731.jpg&key=ff7a5259340d3dea306fbc27cd3d9292079a63af90f326364693d77a4ba59a4e50ae709c89acb7ad897c73ffd652cab3.jpg&key=7f5b6a299543066f74c3985c2b54e3113c4803e3000f2e484fdb3dadf4fbc472e8b4047a401d145f738745102ec921ce.jpg&key=f53924593888618c37ba87644019e46d8e8f4bbc5527c92132ab851b046a9cec

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie, że go przerabiasz :) niemniej jednak już jedynie w gwoli ścisłości strzał który zebrał tamten t34 w tamtym miejscu to raczej nie kumulacyjny a zwykły AP'ek, Heat robi mniejsza dziure niż to to, a i po bokach od trafienia jest charakterystyczny rozbrysk

M113_damage.thumb.jpg.bbe58e28760c6335878b0ce54f1f39c1.jpg

Więc jeśli chcesz robić strzał po HEATcie to rób coś takiego :) (może wyjść fajny efekt)

Co do reszty, w tym miejscu po przestarzałe strzał wlazlby najpredzej w paliwo co jest umieszczone także z przodu po bokach. Choć pożar we wnętrzu koniec końców zajara amunicję więc efekt końcowy jaki chcesz jak najbardziej prawidłowy :) przykopć go tylko odpowiednio. Ze zdjęć takie fajne pęknięcie przedstawia przedostatnie co siedzi w rowie w połowie. 

Edytowane przez zipster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie będzie trafienie AP.

 

Tymczasem porcja fotek stuga, model dostał połysk i wash który w paru miejscach trzeba jeszcze dopracować. Następny etap to postaram się olejami porobić cienie i rozjaśnienia.

 

e287a2830e73af3a616d0e5cf673b10b.jpg&key=2c1eebd9cbc790785efeeac0bca72bb7c029c23db2de6ff0d1f9569956b51d3ead2904a20bc0e521c5d249e2f0eff52b.jpg&key=afc995b36495ad486df09a1d2dc172d727bc544bef6b9893932e6336467ba262102a981bd1977396e92d164c843fba15.jpg&key=715d8307ab0efe982ce6d539ad843e984f9a6b9f1ea6a76a0316dddfe9c9885eb089992a15431abded6b2dc0562f6102.jpg&key=ea9cf626c17f0c0808ca8101036085c1f58c9232d32b8cabe1ad50b8a33ab79d91f70ce22138e31825c9084f28973c48.jpg&key=8a5734b976bb14773ac05bf0134e69424cc9a12246db11da47c79776abb4f80c1d116bf3de308e965a5848243de50f07.jpg&key=3d8985c64b0cdfdfbad3bd29adb306c232481abf8a3f075828287c87ad85a47284bca64dd286c8436a7e9213c6bbe561.jpg&key=4f8977a04db59626cc3bfb8bffb182f9ce3f02710c6704ee50ed48ae883f0330e082e8bea4a9b3df58d669f176f7b159.jpg&key=8aaedde57c8e26697bc5fda2913ab944a2d53f6940476f39314b8a0eac52c7d5d6cf3f647d1eacc58ec082ce16f04243.jpg&key=522d387814b30f9a548bcd3a30112e057630c24d5d387ea579f4ee497b9b99700f23d9c78adb40a511587dd2a9497ecc.jpg&key=a687d2f97a74ac44cb2e55cc74701a444da311042073ba798652f8088ac25404

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.