Skocz do zawartości

Panzer 1 B / 1:35


zipster

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że Pz1A skonczony (jakotako ale jednak) a powoli chce się zacząć wąchać z aerografem (na razie 'zaocznie' i na zwyklym przemyslowym) postanowiłem nie uczyć się na czymś zbyt drogim to raz, a dwa, mój 2gi model czyli Pz1B ( https://modelwork.pl/topic/35588-pz-1b-italieri/ ) swoim wykonaniem ciągle mnie w oczy kolał i wołał z półki 'kill me' więc poszedł na kąpiel w krecie i zdecydowanie odmłodział :D

pz1bnewhull.png.56747edd1e728d8c1da0b7fc864e6a4f.png

 

w ramach nauki postanowiłem też troche poeksperymentować z robieniem dziur na śruby

przed:

pa1bturretold.png.df6015d10d40e644fe2ce673e73a47fd.png

po:

pa1bturretnew2.png.03bf88748664b3b9c8ddbce5dd015d48.png

 

I teraz tu moje pytanie do znawców, jako, że jestem zupełnie zielony w temacie aero to chciałbym zapytac o zestaw startowy do tego modelu, ma być w panzergrau i docelowo malowany akrylami, myślałem nad czyms takim:

Iiii, to chyba tyle.. ktos cos by polecil jeszcze do zazowego malowania na obecna chwile? moze jakis osprzet do aero ktory pominolem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup Tamiye XF-50 FIELD BLUE.Kolorek na prawdę fajny do modulowania zbliżony do oryginału.Miałem skrzynkę od haubicy drewnianą 10,5cmm . w tym kolorku.A do mycia kup nasz wamod do zmywania akryli jest świetny do mycia tamiyowskich farb i mr hobby.Używam cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widziałem i pomocne jesli chodzi o kolejnosc malowania i z jakimi elementami juz przyklejonymi etc. 

Całośc moich tu pytan o farbki i cala reszte osprzetu to tak jak pisalem spowodowane dostepem do kompresora, co okolo 2 tyg. weekendowo jedynie wiec jesli jakiegos podstawowego odcienia mi zabraknie kolejna proba za 2 tyg. :)

Czyli lepiej zaczac jasniejszym odcieniem jak pisal push-up78 i przyciemni sie calosciowym washem? 

na start:

1. podklad

2. XF-63 

3. modulacja za pomoca XF-50