greatgonzo Napisano 24 Maja Share Napisano 24 Maja Kim jesteś i co zrobiłeś z Markiem, którego znamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano 24 Maja Share Napisano 24 Maja 23 godziny temu, marek d napisał: Mam zmienić tytuł jak obok kasują galerie i to nie jedną? Marek nie podążaj tą drogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 24 Maja Autor Share Napisano 24 Maja (edytowane) 9 godzin temu, greatgonzo napisał: Kim jesteś i co zrobiłeś z Markiem, którego znamy? .... ale to ciągle ten sam Marek, mało ortodoksyjny, radosny sklejacz choć czasami usiłujący się bardziej zbliżyć od obiektu który odtwarzam. Czasem też bywam złośliwy ale to samo jakoś. 7 godzin temu, Xmen napisał: Marek nie podążaj tą drogą. O wyborze drogi decyduję samodzielnie, dobrze, źle .. ale sam. Czyżby moja ironia była mało czytelna? Sam siebie zacytuję. W dniu 23.05.2025 o 13:22, marek d napisał: Tylko tyle? Mam zmienić tytuł jak obok kasują galerie i to nie jedną? Edytowane 24 Maja przez marek d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xmen Napisano 24 Maja Share Napisano 24 Maja (edytowane) Wybacz Marek ale nie kumam o co chodzi. Cześć. Edytowane 25 Maja przez Xmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 24 Maja Share Napisano 24 Maja W dniu 23.05.2025 o 14:12, greatgonzo napisał: W Dallas po prostu tryskano szpachlówkę na całe skrzydło. (wygląda na to, że ja też mam refleks szachisty) Czyli klapy, pokrywy km-ów i pokrywy zbiorników skrzydłowych też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 25 Maja Share Napisano 25 Maja Na wstępie zastrzegę się, że historia wykańczania skrzydeł Mustangów zwiera, jakże by inaczej, wątpliwości, niejednoznaczne przykłady i logistyczne dziwactwa. Trzeba z tym żyć, jak zawsze. Pokrywy przedziału uzbrojenia szpachlowano wszędzie. Pokryw zbiorników paliwa nigdzie. Spód skrzydeł w Dallas najprawdopodobniej wykańczano jak w Inglewood. Wszędzie malowano wszystko, oprócz pokryw zbiorników i podwozia. Lotki i klapy pominąłem. Pozostawały NMF wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.