Skocz do zawartości

Nooteboom Mega Windmill Transporter - Relacja z Budowy


MiloszKr

Rekomendowane odpowiedzi

W modelu przybyło kilka kolejnych przewodów zostały podłączone zbiorniki do magistrali o wyższym ciśnieniu. I powolutku została przepleciona instalacja od niskiego ciśnienia od poduszek w zawieszeniu (nie skończona).

Powiadasz powolutku moim zdaniem zasówasz z instalacją jak zając przez pole

 

Andrzeju trudno określić bym zasuwał z instalacją jak zając przez pole. Czasem przy klejeniu jednego przewodu zastanawiam się 10 razy i patrze na fotki po 20 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Okablowanie podwozia od spodu zostało ukończone. Została jeszcze doprzeoprowadzenia wiązka kabli ale to juz od góry która, łączy się z elementem nazywanym kołyską. Narazie tej wiążki niema.

Fotki:

dscn7819ko6.jpg

dscn7820tl8.jpg

dscn7821jm2.jpg

dscn7822sc9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło jest wrucić na domowe śmieci Odrazu za co się wziołem to za złorzenie i pomalowanie łap do mocowania turbiny.

Łapy są pomalowane w odcieniach szary półmat, szary mat, czarny mat, czarny półmat, biały mat i grafitowy mat.

Fotki:

dscn7832as2.jpg

dscn7833ui2.jpg

dscn7834rd1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elementy wahadeł są już w całości skończone. Teraz tylko wszystko ładnie pomalować Smile

Fotki:

dscn8040lx1.jpg

dscn8036gc4.jpg

dscn8037vi9.jpg

Dawno mnie tutaj nie było. Wiekszość elementów nośnych jak i podowzi jest polakierowana i teraz czeka wszystko aż wyschnie.

Ja w międzyczasie skończyłem zawieszenia do przedniego wuzka i 3 do tylnego także pomalowałem piasty. Pewnie się zastanawiacie dlaczego piasty są czerwone jak reszta wuzka jest żólta anóż dlatego że firma BPW do tej oto naczepy stosuje osie z piastami pod życzenie klijenta.

Fotki:

dscn8055qf3.jpg

dscn8056fe4.jpg

dscn8058sr8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się zastanawiacie dlaczego piasty są czerwone jak reszta wuzka jest żólta anóż dlatego że firma BPW do tej oto naczepy stosuje osie z piastami pod życzenie klijenta

Nie jest to nowością bo większosć firm maluje pojazdy na zamówienie pod klienta.

Dlaczego nie pomalowałeś piast i obręczy kół od wewnętrznej strony czyżbyś przegapił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnej Andrzeju kaszany nie odstawiam felgi i od wewnętrznej strony zostały pomalowane Smile Kilka kolejnych felg z oponami. Cała rama pod 7 osiowy wuzek jest pomalowana na zicher i podpory elementów łap( w nich drobne poprawki)

Fotki:

dscn8068zo3.jpg

dscn8069sx8.jpg

dscn8070jf6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej przerwie znów na warsztat powrucił 3 osiowy wuzek. Wszystko idzie w dobrą strone jego stan z kazdej godzinny na godzinne sie poprawia. ( ale czasu niewiel spędzam) szkoła. Jeszcze troszku czasu będzie do spędzenia nad nim ale co tam

Fotki wszystko pokazują:

dscn8099kc5.jpg

dscn8100im0.jpg

dscn8101jh0.jpg

dscn8102dr5.jpg[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuzek 7 osiowy stoi juz na kołach. Lecz brakuje jeszcze w nim dużo elementów jak drążków podtrzymujacych nadkola brak też kilku par nadkoli. Brak pełenego oświetlenia, dokończenia wiązki kabli podpięcie tych od pneumatyki poduszek. Ale coja będę was zamulał fotki:

dscn8386cp1.jpg

dscn8387ws1.jpg

dscn8388yj9.jpg

dscn8389yn6.jpg

dscn8390xh6.jpg

dscn8391jr3.jpg

dscn8392ov2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się jeszcze w tym temacie nie wypowiadałem ale w końcu nadszedł na to czas, zwłaszcza, że wreszcie mam coś konkretnego do napisania Kapitalnie na tym etapie model wygląda!!!!! ...No i chyba tyle. Trzymaj tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhem... jakby to.... JA PIERDZIU ILE TYCH KABLI :D:D:D:D

 

Kiedy były nie pomalowane to było ich tak dużo

 

 

Dla mnie jest bomba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny sprzęciorek Na Twoim miejscu zamawiałbym już teraz gablotę dla zestawu bo nie wiem jak go doczyścisz gdy oblezie kurzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju Gablota jest już zamuwiona

 

A tera pryszedł kolejny etap prac. W 7 osiowym wuzku jest zamocowana instalacja oświetleniowa. Brakuje teraz tylko obrysówek ale to chyba przymocuje na samym końcu. W głowicy zamocowana jest obrotnica narazie na sucho. Drobne poprawki trzeba będzie przyniej wykonać Nadkola zostały załorzone nasucho do sesji.

A oto fotki:

dscn8414gc6.jpg

dscn8415jf1.jpg

dscn8416re5.jpg

dscn8417ik7.jpg

dscn8418zm0.jpg[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie prezentuje się wózeczek, klosze lamp też wyglądają jak prawdziwe Jedynie na co mogę zwrócić uwagę, to pokusiłbym się o pomalowanie tłoków w siłownikach na chrom. Milosz będziesz nanosił jakieś ślady eksploatacji np. smar lub rdza przy swożniach czy będzie to całowia nówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły zeń kolos.

 

Zgadzam się z Andrzejem, że siłowniki przydałoby się pociągnąć chromem.

A jak wygląda to w prawdziwym pojeździe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest imponujący, robi ogromne wrażenie. Mam tylko drobne uwagi:

1. Siłowniki - części robocze siłowników są chromowane.

2. W żadnej z kilkudziesięciu naczep w mojej firmie nie widziałem żółtych przewodów, ani pneumatycznych, ani hydraulicznych.

3. Złączki i szybkozłączki instalacji pneumatycznej i hydraulicznej pozostają w kolorze materiału. Jedynie osłony złączek posiadają kolory świadczące o ich przeznaczeniu.

W razie potrzeby mogę służyć zdjęciami, wystarczy powiedzieć co mam sfotografować.

Wydaje mi się, że ślady eksploatacji byłyby bardzo wskazane.

A tak w ogóle bardzo podoba mi się Twoja niesamowicie czysta robota. I nie ukrywam, że bardziej czekam na ciągnik niż na naczepę.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest imponujący, robi ogromne wrażenie. Mam tylko drobne uwagi:

1. Siłowniki - części robocze siłowników są chromowane.

2. W żadnej z kilkudziesięciu naczep w mojej firmie nie widziałem żółtych przewodów, ani pneumatycznych, ani hydraulicznych.

 

A w tej naczepie wszystko jest tak jak w modelu. Wszystko jest robione zgodnie z dokumentacja a fotki poniżej pokazą że tak jest:

3165613830613735wh9.jpg

3531306131613133nq6.jpg

3564393764363838tl0.jpg

6166646335366565xm0.jpg

 

Siłowniki będą obklejone folią imitująca chrom. Tylko pierw ją trzeba zdobyć

Ogułem do tej naczepy posiadam specjalne DVD na którym jest film na temat transportu wiatraków przy wykorzystaniu naczep Nooteboom jak i 1000 fotek tej że naczepy.

Myślę że Twoja pomoc sięsprzyda jak będę zamawiał za jakiś czas(bliżej niekreślony) inną naczepe z firmy Nooteboom. Bo taką pewnie posiadacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.