Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pragnę zaprezentować swój model z obawami oczywiście . Jako iż jestem początkującym modelarzem miejcie litość co do krytyki. Czekam z nie cierpliwością na merytoryczne uwagi, które w przyszłości zaowocują lepszymi modelami zrobionymi przez ze mnie.

yt784_10617536_1139817532712074_905616885_n.jpg

cn95_11115977_1139817516045409_566309809_n.jpg

bb857_11129855_1139817509378743_857984182_n.jpg

ea409_11304116_1139817529378741_1659103981_n.jpg

xk750_11419759_1139817526045408_1331749864_n.jpg

qo680_11637985_1139817512712076_1025293047_n.jpg

Napisano

Pierwszy model huh? Powaliles mnie! Rewelka!

Napisano

Może trochę przesadziłem z tym pierwszym , ujmę to inaczej: modelarstwem zajmuje sie od nie dawna kilka gniotów już skleiłem ale to dopiero pierwszy którego zdecydowałem się pokazać w sumie zrobiłem około pięciu, teraz pracuje nad nowym projektem soviet T-35 Hobby Boss 1/35 i za jakiś czas postaram się wam go zaprezentować

Napisano

Co by nie bylo, nie masz sie czego wstydzic a wrecz przeciwnie

• Super Moderator
Napisano

Czołem

Nieźle jest oby tak dalej.

Ad Corporal tak ma być to nie porsche z katalizatorem tylko "gniotsja nie łamiotsja"ruskaja maszyna żyga olejem i niespaloną ropą bo ten typ tak ma ;)

Pozdrawiam

Napisano
Czołem

Nieźle jest oby tak dalej.

Ad Corporal tak ma być to nie porsche z katalizatorem tylko "gniotsja nie łamiotsja"ruskaja maszyna żyga olejem i niespaloną ropą bo ten typ tak ma ;)

Pozdrawiam

Jaka tam ruska... Silnik szwedom zaj...umali.

• Super Moderator
Napisano

no ale 3 zbiorniki były na rope a 4 na olej więc troszkę zużywał tego i owego

Napisano

Bardzo fajny "teciak" Pięknie pobrudzony jak na moje gusta Jakiej użyłeś farby bazowej dla ruskiej zieleni?

Napisano
Bardzo fajny "teciak" Pięknie pobrudzony jak na moje gusta Jakiej użyłeś farby bazowej dla ruskiej zieleni?

Użyłem z zestawu Lifecolora Soviet Afv UA 258 flashed shade

Napisano