Super Moderator Marcin Rogoza Napisano 31 Stycznia 2010 Super Moderator Share Napisano 31 Stycznia 2010 Dokładnie, bardzo solidna i prosta, funkcjonalna konstrukcja, doceniana w modelarstwie, po prostu nie wiedziałem że tak wygląda jego "normalna"praca.Też mam coś takiego na stanie Obecnie pracuję na innym typie i modelu, ale sentyment, związany z początkami pracy na "rusku" pozostał i nie zamierzam pozbywać się go Kto wie, może kiedyś zachce mi się nim poszaleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 31 Stycznia 2010 Share Napisano 31 Stycznia 2010 kupiłeś chyba Rosyjski aerograf to rosyjskie rzeczy są badziewiami ; P Pozdrawiam: Jacek (Jic) Ja tylko uzywam ruskiego aerografu, i nie zamienie na inny. Przy odrobinie wprawy mozna uzyskać nim takie efekty, jakich innymi aerografami uzyskac jest bardzo ciezko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudolf Napisano 31 Stycznia 2010 Share Napisano 31 Stycznia 2010 rosyjskie rzeczy są badziewiami Nu a t-34 widzial ty, a? A kalasznikow widzial..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Droth Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Witam Mam taki problem - chciałem sobie pomalować po papierze (pierwsza moja próba) aerografem a tu ciach...zamiast stale lecieć farba to tylko bulgocze i tryśnie od niechcenia jak troszkę jej naleci do dyszy (odsunięta igła). Pewno większość powie że to uszczelka dyszy, jednak osobiście jej nie odkręcałem (aż do teraz) - chociaż istnieje pewne prawdopodobieństwo, że starszy brat rozkręcał. Pozatym uszczelka wygląda okej - więc sam nie wiem. Może ktoś na podstawie tego opisu odpowiedzieć co poszło nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 A to nie po prostu zatkana dysza? Może farba którą chciałeś pomalować zaschła zbyt szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Droth Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Wątpie - ponieważ pod lupą wszysto widać przez dziurkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek14 Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Może i wszystko widać ale farba mogła się osadzić na ściankach dyszy. Możliwe jest też, że masz za gęstą farbę. Wiadomo gdy Farba jest za gęsta a dysza brudna to się robi kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Droth Napisano 16 Lutego 2010 Share Napisano 16 Lutego 2010 Hmm...zatykanie się dyszy może mieć sęs - ponieważ całkiem sporo farby osiadło na iglicy. Nic to - jakoś to wyczyszczę - choć nie za bardzo wiem jak x_x (Ciekawe jest to, że ta farba Vallejo Model Air powinna być po dokładnym wstrząśnięciu gotowa do pracy - chociaż, stała trochę czasu na półce) EDIT - Po ponownym wykręceniu i użyciu jeszcze większego szkła powiększającego doszedłem do wniosku, że problemem może być uszczelka dyszy. I tu pytanie, czy jest jakiś domowy sposób "załatania" załatania tego problemu, bez używania maskoli itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam .B Napisano 24 Lutego 2010 Share Napisano 24 Lutego 2010 Witam !!! drodzy koledzy mam mały problem, nie to jednak duży problem. No więc do rzeczy mam aerograf który nie działa, aerograf jest nowy, nie używany a nie chce działać. jest to maszynka mar coś tam coś http://www.mojehobby.pl/szczegoly.php?grupa_p=9&przedm=141175&kateg=578477 pomocy !!! bardzo proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbiegu Napisano 24 Lutego 2010 Share Napisano 24 Lutego 2010 Cześć a on nie działa bo??? Farba nie leci, spust się nie porusza , powietrze nie dochodzi. Może napisz coś więcej bo teraz to tylko zgadywać można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam .B Napisano 25 Lutego 2010 Share Napisano 25 Lutego 2010 nie wszystko jest w porządku tylko farba nie leci z niego, spust działa, powietrze też dochodzi i nie wiem jak mam se z tym poradzić:\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marti_nez Napisano 25 Lutego 2010 Share Napisano 25 Lutego 2010 Zobacz, czy w dyszy nie ma brudów, może się zatkała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaDow FoX Napisano 25 Lutego 2010 Share Napisano 25 Lutego 2010 Droth na Twoim miejscu kupił bym maskol i załatał to maskolem, a i do modeli też się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam .B Napisano 10 Marca 2010 Share Napisano 10 Marca 2010 problem rozwiązany błąd z mojej strony bo miałem zły zawór do butli ale jest ok bo mam nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Epheli Napisano 19 Marca 2010 Share Napisano 19 Marca 2010 Na moim blogu przedstawiam relację jak zrobić sobie, przyzwoity pojemnik do czyszczenia aero. http://www.modelbuilding.pl/index.php/2010/03/jak-zbudowac-stacje-do-czyszczenia-aerografu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris8888 Napisano 4 Kwietnia 2010 Share Napisano 4 Kwietnia 2010 Wlasnie zaczelem przygode z areografem i mam maly problem.Uzywam emali revella i wlasnie polozylem kolor bazowy no i tu problem normalnie jest ok ale wyszedl mi taki meszek i jak przejade palcem to farba jak by nie do konca trzymala. w czym tkwi problem moze za szybko malowalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris8888 Napisano 4 Kwietnia 2010 Share Napisano 4 Kwietnia 2010 Wlasnie zaczelem przygode z areografem i mam maly problem.Uzywam emali revella i wlasnie polozylem kolor bazowy no i tu problem normalnie jest ok ale wyszedl mi taki meszek i jak przejade palcem to farba jak by nie do konca trzymala. w czym tkwi problem moze za szybko malowalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 4 Kwietnia 2010 Super Moderator Share Napisano 4 Kwietnia 2010 A dałeś jej czas na wyschnięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris8888 Napisano 4 Kwietnia 2010 Share Napisano 4 Kwietnia 2010 pomalowalem pierwsza warstwe poczekalem jakies pol godz i malowalem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek14 Napisano 4 Kwietnia 2010 Share Napisano 4 Kwietnia 2010 Revellą daj wyschnąć przynajmniej 4 godz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 5 Kwietnia 2010 Share Napisano 5 Kwietnia 2010 Wlasnie zaczelem przygode z areografem i mam maly problem.Uzywam emali revella i wlasnie polozylem kolor bazowy no i tu problem normalnie jest ok ale wyszedl mi taki meszek i jak przejade palcem to farba jak by nie do konca trzymala. w czym tkwi problem moze za szybko malowalem? A ja zaprponowałnym Tobie farbe akrylowe Vallejo. Sam zobaczysz różnicę. Malować praktycznie można od razu poa nałożeniu jednej warstwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio Napisano 19 Kwietnia 2010 Share Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Mam model VSR90 i szukam szpeniów malujących takowym aerografem (może inne modele Paasche tez są tak zbudowane) Mam problem z wymianą uszczelki o symbolu v-83 - tej uszczelniającej iglicę. Aerograf zaczął cofać farbę no i wyczytałem, że to wina uszczelki. Odkręciłem i rzeczywiście - uszczelka ma w zasadzie dwa razy większy otwór (przesunięty w jedną stronę) Kupiłem oryginalne uszczelki jednak opadły mi ręce - nie da się ich normalnie założyć albo.....jestem nienormalny/głupi/tępy (niepotrzebne skreślić) Otwór prowadzący igłę nie jest ustawiony centralnie do otworu, w który wkręca się nakrętkę dociskającą uszczelkę.... Po włożeniu uszczelki do otworu igła nie chce przez nią przejść, bo stawia bardzo mocny opór. Włożenie igły od przodu aerografu skutkuje wypadnięciem uszczelki Koniec końców igłę da się włożyć jednak skutkuje to jej krzywieniem i ..... powiększeniem otworu w uszczelce.... Dodam, ze wszystko bez nakrętki dociskającej uszczelkę. Poczułem się bezsilny jak sierota we mgle - na szczęście zamówiłem dwie uszczelki i jedna jeszcze czeka we woreczku. Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły o co kaman? Wieczorkiem postaram się wrzucić fotki zagadnienia. Oto i one: Bez uszczelki Z uszczelką (nową) PLiiiizzz HELP! Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drinkman Napisano 19 Kwietnia 2010 Share Napisano 19 Kwietnia 2010 Co prawda mam ten model aerka od kilku miesięcy,ale nie miałem nigdy problemu z uszczelką.Co jakiś czas go rozkręcam,czyszczę oraz delikatnie smaruję(iglicę w szczególności) i jak na razie nie miałem z nim większych problemów.Kwestia też tego czy nie za mocno dokręcasz śrubę do uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio Napisano 19 Kwietnia 2010 Share Napisano 19 Kwietnia 2010 czy nie za mocno dokręcasz śrubę do uszczelk Hej Drinkman - nie użyłem nawet nakrętki..... A na marginesie, to czym go smarujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drinkman Napisano 20 Kwietnia 2010 Share Napisano 20 Kwietnia 2010 radzio Takim czymś Smaruję generalnie igłę,czasami spust i okolice a nadmiar ścieram.Nie polecam WD40 bo to tylko nafta w płynie,silikon dłużej i lepiej chroni części. Swoją drogą zaciekawiłeś mnie problemem z uszczelką i sprawdziłbym to w swoim,niestety dostęp do niego dopiero będę miał za tydzień gdyż został w Danii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.