okaz1981 Napisano 10 Października 2012 Share Napisano 10 Października 2012 Czy ten model jest aż tak zwichrowany,że użycie tylu klamerek i gumowych opasek podtrzymujących było konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 10 Października 2012 Autor Share Napisano 10 Października 2012 Nie ale lepiej żeby było wszystko dobrze przyklejone,elementy schły około 20 minut więc nie chciało mi się tego trzymać w rękach(przy o kazi klamerki słabo trzymały i była konieczna taka ilość).Dragon ma twardy plastik i zanim klej go złapie to trochę to z chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okaz1981 Napisano 10 Października 2012 Share Napisano 10 Października 2012 Wzorowanie się na egzemplarzach muzealnych nie jest najlepszym pomysłem patrząc na szereg przeróbek które planujesz uważaj żebyś nie przekombinował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 10 Października 2012 Autor Share Napisano 10 Października 2012 Niema obaw pilnuje się.Mam wsparcie mojego taty (sensei) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzerart Napisano 10 Października 2012 Share Napisano 10 Października 2012 Brakuje tylko dachu z PanzerArtu. Niestety ja produktów z tej firmy nie kupuję za wiodłem się na niej Można jaśniej? ps. z tego co pamiętam to użyłeś osłony jarzma(przykręcana od zewnątrz) oraz jarzma (numer katalogowy RE35-048) dedykowanego do średniej wersji jagpanthery z zakładów MIAG w modelu jagdpanthery G1(wersja wczesna). Podejrzewam, że pojawiły się problemy ze spasowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 11 Października 2012 Autor Share Napisano 11 Października 2012 Brakuje tylko dachu z PanzerArtu. Niestety ja produktów z tej firmy nie kupuję za wiodłem się na niej Można jaśniej? ps. z tego co pamiętam to użyłeś osłony jarzma(przykręcana od zewnątrz) oraz jarzma (numer katalogowy RE35-048) dedykowanego do średniej wersji jagpanthery z zakładów MIAG w modelu jagdpanthery G1(wersja wczesna). Podejrzewam, że pojawiły się problemy ze spasowaniem? Nie z dopasowaniem nie miałem problemu chodzi o wykonanie tych elementów!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madeira Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 Nie z dopasowaniem nie miałem problemu chodzi o wykonanie tych elementów!!! A jakieś konkrety?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzerart Napisano 11 Października 2012 Share Napisano 11 Października 2012 A co nie tak z wykonaniem? Jaśniej proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 14 Października 2012 Autor Share Napisano 14 Października 2012 Przede wszystkim duża liczba śladów po bąbelkach powietrza i co za tym idzie ubytki w elementach.Koła napinające od strony wlewu żywicy były nie do lane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzerart Napisano 15 Października 2012 Share Napisano 15 Października 2012 Przede wszystkim duża liczba śladów po bąbelkach powietrza i co za tym idzie ubytki w elementach.Koła napinające od strony wlewu żywicy były nie do lane. Być może zdarzył się taki pechowy odlew. W takich przypadkach polecam kontakt z producentem i wymianę towaru na poprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 16 Października 2012 Share Napisano 16 Października 2012 za warsztat trzymam kciuki. pomijając inne kwestie - po 6 latach studiowania zagadnienia nie przyswoiłeś prawidłowej pisowni nazwy budowanego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 16 Października 2012 Autor Share Napisano 16 Października 2012 (edytowane) za warsztat trzymam kciuki. pomijając inne kwestie - po 6 latach studiowania zagadnienia nie przyswoiłeś prawidłowej pisowni nazwy budowanego pojazdu. Witam w takim razie jak powinienem ją poprawnie nazywać ponieważ jest kilkanaście określeń: Panzerjager 8,8 cm auf Panther I (do 29.11.1943 r.), potem Panzerjager V "Jagdpanther" 8,8cm Pz.Jag.43/4 L/71 Panther Panzerjager auf Fgst.Panther (mit 8,8cm PaK43/3 L/71) 8,8cm Pz.Jag.43/4 (L/71) Panther Mitlerer Panzerjager mit 8,8cm L/71 auf Panther I Panzerjager auf Panther schweren Panzerjager 8,8,cm auf Panther I "Jagdpanther" s.Pz.Jg.Panther s.Panzerjager (Fahrgestell Panther m.8.8.cm) s.Pz.Jg. auf Fgst.Panther "Jagdpanther" Panzerjager "Panther" fur 8,8cm PaK43/3 (Sd.Kfz. 173) s.Pz.Jager Panther Jagdpanther (8,8cm PaK43/3 L/71 auf Fgst.Panther I) Jagdpanther 8,8cm PaK43/3 L/71 auf Fahrgst.Panther I Troszkę pracy nad modelem uzupełniłem brakujące detale od osłon przekładni: Edytowane 17 Października 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madeira Napisano 17 Października 2012 Share Napisano 17 Października 2012 Witaj. Wybacz, ale to nie jest osłona kuł napędowych.. Nie jest to też osłona kół napędowych, tylko przekładni. Jak dla mnie ten spaw, który zrobiłeś jest za gruby. Myślę, że słuszniej byłoby wykonać spaw łączący dolną część przedniej płyty z osłonami przekładni, ale mniemam, że jeszcze go zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 17 Października 2012 Autor Share Napisano 17 Października 2012 Tak masz rację są to osłony przekładni pomyliłem się pisząc po przedniego posta.Spawy już poprawiłem a o tamtym spawie nie zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 Posprzątałem w wątku. Dalsze dyskusje nie dotyczące stricte merytorycznych kwestii budowy modelu, a dotyczące zachowania i wiedzy użytkowników proszę załatwiać na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamt1971 Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 Wytrwałości gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 18 Października 2012 Autor Share Napisano 18 Października 2012 Dzięki serdeczne teraz myślę że ten temat będzie się rozwijał normalnie.Dziękuje moderatorowi z posprzątanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 Czekam na dalsze postępy i relację z nich. W sumie tworzymy te same maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 18 Października 2012 Autor Share Napisano 18 Października 2012 (edytowane) Czekam na dalsze postępy i relację z nich. W sumie tworzymy te same maszyny Jutro wykonam aktualizację wątku .W sumie to różni nas tylko skala . Ja już wybrałem typ kamuflażu i zastanawiam się nad jakąś scenką,chociaż do końca jest jeszcze daleka droga. Edytowane 19 Października 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 19 Października 2012 Autor Share Napisano 19 Października 2012 Aktualizacja warsztatu,dodaje starsze fotki mogą zniknąć ale te już nie Nowe fotki z działań nad modelem: Elementy składające się na karabin Kolejne etapy Efekt końcowy pracy nad tym elementem, trzy godziny zleciały jak z bicza strzelił.Tak się dzieje gdy praca nad modelem idzie jak po myśli. I coś na rozluźnienie atmosfery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madeira Napisano 19 Października 2012 Share Napisano 19 Października 2012 No i git. Fajnie wyszedł ten spaw. Jak tak się patrzę od wewnątrz na MG, to stwierdzam, że fajnie byłoby spojrzeć na pełne wnętrze. A ostatnie zdjęcia skojarzyły mi się z ksywą naszych drugowojennych okrętów podwodnych -Dzika i Sokoła -TERRIBLE TWINS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 19 Października 2012 Share Napisano 19 Października 2012 Spaw wygląda ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 19 Października 2012 Autor Share Napisano 19 Października 2012 Jak tak się patrzę od wewnątrz na MG, to stwierdzam, że fajnie byłoby spojrzeć na pełne wnętrze. Też tak uważam ale ja nie wykonuję wnętrz w modelach. Spaw wygląda ładnie. Dzięki serdeczne starałam się by wyglądał jak najlepiej 3 godziny nie poszły na marne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 19 Października 2012 Autor Share Napisano 19 Października 2012 A to gumka właśnie... Zastanawiałem się co to takiego - w deseń jakiegoś wzmocnienia, na zdjęciu gdzie pokazywałeś śruby przekładni. Też tak uważam ale ja nie wykonuję wnętrz w modelach. A szkoda - wnętrze w Jagdpantherach jest dobrze udokumentowane. Gumka trzyma górną element kadłuba ponieważ gdy wklejałem osłony przekładni musiała być górna część kadłuba.Co do wnętrza to ma dokumentacje ale po prostu nie chce jej wykonywać może kiedyśy ale to kiedyśy sobie je wydziergam .Nic z tego nie uda wam się mnie na mówić na wykonanie wnętrza w tym modelu .Jeśli już to mam zamiar zrobić wnętrze w Pz.Kpfw. II Ausf L ''Luchs'' z Tasca 1:35 ale to są tylko plany ponieważ jestem za cienki na taką jazdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firefly Vc Napisano 13 Listopada 2012 Autor Share Napisano 13 Listopada 2012 Poprawione rynny przeciw deszczowe.Na razie to tylko tyle. Przed : Po : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.