Mariusz 72 Napisano 24 Marca 2013 Share Napisano 24 Marca 2013 Gnome-Rhone 800 AX – Francja 1940 r. (porzucony) Model firmy Heller 1/35 Cześć Zabrałem się za tego starocia. Nie mam żadnych blaszek itp. więc wszelka waloryzacja we własnym zakresie... Pojazd ma być w wersji z 1940 r. porzucony na poboczu. Coś mniej/więcej takiego: Na początek zabrałem się za skrobanie brakujących wklęsłości. Następnie kolejna zagwozdka – silnik Po zamontowaniu + gaźnik i inne bajery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 24 Marca 2013 Share Napisano 24 Marca 2013 uuu, nie poznaję kolegi, oryginalnie cylinder miał 14 żeberek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 24 Marca 2013 Autor Share Napisano 24 Marca 2013 Ee... chyba z 16... Było z blaszki to zrobić. Poszedłem na łatwiznę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woto Napisano 24 Marca 2013 Share Napisano 24 Marca 2013 Kolejny fajny modelik się szykuje. Można by pewnie poprawić kształt licznika, chyba że to jest w planie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 24 Marca 2013 Share Napisano 24 Marca 2013 Mariusz, bardzo ciekawy temat. Jak zwykle detale na pierwszym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 25 Marca 2013 Share Napisano 25 Marca 2013 Praca jak zwykle na najwyższym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 25 Marca 2013 Autor Share Napisano 25 Marca 2013 Cześć Thx za uwagę z licznikiem. Nie zauważyłem. Najtrudniejszy detal – koła. Metoda w sumie znana ale nieco zmodyfikowana. Musiałem poświęcić 2 koła zestawowe i zrobić z nich oddzielne nowe części. Po skopiowaniu w żywicy nawierciłem odpowiednio otwory. Przygotowałem taką prowizorczną podstawkę z tektury i do dzieła. Wystarczy umieć liczyć do 2 i przetykać druciki... Niby proste... cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 25 Marca 2013 Share Napisano 25 Marca 2013 Jezu Chryste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 25 Marca 2013 Share Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Piękna robota Mariusz. Szprychowanie kół to majstersztyk. Jakiej średnicy drutu ostatecznie użyłeś? Edytowane 25 Marca 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 25 Marca 2013 Share Napisano 25 Marca 2013 Mariusz, nie zapomnij o wentylu. Choć co ja tam mam ci mówić, patrzeć jeno pozostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 29 Marca 2013 Autor Share Napisano 29 Marca 2013 Cześć. Zdrowych i spokojnych Świąt. Wydawało mi się, że koła to najtrudniejszy element. Zmieniłem zdanie gdy rozpadł mi się w rękach prawie gotowy błotnik... cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 29 Marca 2013 Share Napisano 29 Marca 2013 Na wzajem. Mariusz to może ja podrzucę ci mojego DKW i takie cudo mi zrobisz . Na serio już to majstersztyk na najwyższym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferrfan Napisano 30 Marca 2013 Share Napisano 30 Marca 2013 Czy ten zestaw jest jeszcze gdzieś do dostania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 31 Marca 2013 Autor Share Napisano 31 Marca 2013 Myślę, że w sklepach internetowych jest osiągalny. SK-Model (Heller) Gnome&Rhone 800 AX2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gerd Napisano 1 Kwietnia 2013 Share Napisano 1 Kwietnia 2013 Zawsze podobał mi się ten motocykl, zawsze obiecywałem sobie, że się za niego wezmę i zawsze powtarzałem sobie, że szkoda czasu na to hellerowskie badziewie. Dobrze, że z nim walczysz bo będzie co podglądać przy ewentualnej własnej budowie i dobrze dla samego motocykla, że wziął się za niego ktoś, kto niejako samym sobą jest gwarantem sukcesu podjętego wyzwania. A wyzwanie jest. Gratuluję warsztatu i charakteru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Share Napisano 9 Grudnia 2014 Cześć Thx, przyda się Pora wrócić do Gnoma. Lewa strona prawie gotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 10 Grudnia 2014 Share Napisano 10 Grudnia 2014 Wow! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferrfan Napisano 10 Grudnia 2014 Share Napisano 10 Grudnia 2014 Mistrzostwo! Szacunek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszskc21 Napisano 10 Grudnia 2014 Share Napisano 10 Grudnia 2014 Bajka... jakiego drutu uzywałeś do szprych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 10 Grudnia 2014 Share Napisano 10 Grudnia 2014 Niezły powrót! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz 72 Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Share Napisano 10 Grudnia 2014 Bajka... jakiego drutu uzywałeś do szprych? Konkretnie to nie wiem. W każdym razie najcieńszy jaki miałem. Taki jak włos. Z jakiegoś typowego przewodu wiązkowego. Można też z silniczka elektrycznego zabarć. Thx za pochwały. Postaram się to skończyć przed gwiazdką. Tzn. nadchodzącą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzer Machine Napisano 10 Grudnia 2014 Share Napisano 10 Grudnia 2014 Rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.