pankot13 Napisano 21 Lipca 2013 Share Napisano 21 Lipca 2013 Tylko nie przesadź z tym zmiękczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 21 Lipca 2013 Autor Share Napisano 21 Lipca 2013 Ruszyłem z obiciami i jestem załamany ilością czasu jaki mi to zajmie. Grają mi styki by nie zawalić wcześniejszego efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 21 Lipca 2013 Share Napisano 21 Lipca 2013 Obicia to chyba najżmudniejszy etap malowania. Łatwo spaprać. Rob po trochu, przejdź na następny element a potem popatrz na wszystko. Łatwiej dorobić niż usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 21 Lipca 2013 Autor Share Napisano 21 Lipca 2013 Mam już dość i idę wypoczywać. Mam mieszane uczucia co do pracy włożonej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekW Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 Może na hamulcu trochę za dużo ale tak to wyglądają OK. Nie dajesz jaśniejszej bazy pod rdzawe obicia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Lipca 2013 Autor Share Napisano 22 Lipca 2013 Mam pytanie jaki powinien być kolor zimmu po starciu farby szczególnie w rej włazów inspekcyjnych i krawędzi drzwi na fartuchach wieży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 Ruszyłem z obiciami ... Niemiaszki wjechały w dom i waliły lufą po murach we wszystkie strony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Lipca 2013 Autor Share Napisano 22 Lipca 2013 Ruszyłem z obiciami ... Niemiaszki wjechały w dom i waliły lufą po murach we wszystkie strony ? Raczej nie brała udziału w przemeblowaniu kilku apartamentów, ale już trochę czasu spędziła w polu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drago101 Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 Zimmerit był żółty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Lipca 2013 Autor Share Napisano 22 Lipca 2013 Co do zimmu to znalazłem takie cuś. Oraz kilka informacji, iż pasta była barwiona od czerwieni po żółcie. Trzeba będzie coś wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 22 Lipca 2013 Autor Share Napisano 22 Lipca 2013 Mam bardzo mieszane uczucia co do efektu i skłaniam się do mycia całego modelu z uwagi na me nieporadne obijanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desaxe Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 Mam bardzo mieszane uczucia co do efektu i skłaniam się do mycia całego modelu z uwagi na me nieporadne obijanie. Nie przesadzajmy, bardzo dobrze wyglądają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 To jak na chwile obecną nie jesteś przekonany to odstaw model i poćwicz na jakimś złomie. Jak na razie to nie jest tragicznie, ale jak ci wcześniej pisałem mniej a lepiej dodać jak będzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez Napisano 22 Lipca 2013 Share Napisano 22 Lipca 2013 Dla mnie nie ma co zmywać, jest super - tylko ta lufa za mocno została pojechana, walcz dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pankot13 Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Dla mnie też jest jak najbardziej OK Daniel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drago101 Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Jest ok. Obicia i wytarcia na zamocowaniu schurzenów muszą być najmocniejsze. Przecież to były ruchome elementy spoczywające na zębach mocujących jedynie dzięki swojej masie. To wszystko podczas jazdy żyło swoim życiem. A jeśli chodzi o lufę eż nie jest źle. Jej hamulec wylotowy to najbardziej "odległy" element pojazdu. To on najczęściej brał na siebie pierwsze spotkania z krzewami, płotami, itp, itd...... Zatem jest moim zdaniem ok. Dodaj na to jedynie osmalenia z gazów prochowych i będzie naprawdę super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kami Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 W kwestii ilości i rozmieszczenia obić nie jest źle Jednak od strony technicznej to moim zdaniem za bardzo przypominają ciapki, chmurki czy coś w tym stylu... Za mało subtelnych rys i zadrapań o ostrych, poszarpanych krawędziach. Zamiast jednego, dużego obicia, warto byłoby namalować miejscami kilka mniejszych. Przypuszczam, że malowałeś je za dużym pędzlem, tutaj warto mieć do dyspozycji najmniejsze pędzelki retuszerskie jakie znajdziesz, oczyszczać je dość często z zasychającej farby, a czasem nawet przycinać. Gąbeczki także dają dość ciekawe, nieregularne efekty. No i warto byłoby zacząć od jaśniejszych obić, a dopiero potem część z nich wypełnić ciemnymi (niektóre np. German Camo Black Brown od Vallejo albo specjalnym kolorem od AK, a inne bardziej rdzawymi odcieniami, z którymi potem jeszcze warto popracować olejami, dodając jakieś subtelne rdzawe przebarwienia, zacieki) Spójrz tutaj, efekt rys może jest trochę przejaskrawiony, ale to udało mi się znaleźć na szybko. Jednymi z najlepszych obić moim zdaniem są te autorstwa Sergionexa, ale niestety wczoraj dokonałem strasznego odkrycia - wszystkie zdjęcia z warsztatów i sbs'ów zniknęły (może ktoś ma je zapisane na dysku? ) Według mnie etap obić z dużej mierze decyduje o końcowym odbiorze miniatury i nie warto się tu spieszyć To by było na tyle moich mądrości Pozdrawiam, Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 23 Lipca 2013 Autor Share Napisano 23 Lipca 2013 Dzięki Kami mam pędzle 5/0 i 10/0 dodatkowo gąbkę. I z czasem pewnie dojdę do perfekcji ale to dopiero mój 5 model gdzie jako tako wszystko zeczęło wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Ma byś realistycznie dla dla mnie jest. nie zmywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drago101 Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Nie marudź, dobrze jest! Dodaj tylko te okopcenie na hamulcu lufy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 23 Lipca 2013 Autor Share Napisano 23 Lipca 2013 Okopcenie będzie w trakcie prac z pigmentami. Myślę że dzisz jeszcze dam lakier i praca stanie na czas przybycia kalek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARTH Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Podpisuję sie pod wypowiedziami kolegów mi również się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 23 Lipca 2013 Share Napisano 23 Lipca 2013 Myślę że jakbyś go teraz mył to nie byłaby to najlepsza decyzja. Jest całkiem dobrze. A nastepnym razem bedziesz wiedział żeby hamulca taknie masakrować. Jedź dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 23 Lipca 2013 Autor Share Napisano 23 Lipca 2013 No bardziej chyba z odcinkiem lufy przesadziłem a co do hamulca to powinno być ciut mniej. Panzer dostał sido i czekam na kalki. Dumam nad rozgrzebaniem Pantery póki jeszcze urlop trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonion Napisano 26 Lipca 2013 Autor Share Napisano 26 Lipca 2013 Dostałem kalki -WIELKIE dzięki Janusz. I tak biorąc pod uwagę, iż nie wystarczy "3" do założonego nr 733 postanowiłem zmienić nr. I tak w związku z zapotrzebowaniem GrześkaW na nr123*2. Przejrzałem swoje materiały i ustaliłem numerację kompanii: 1plt.: 711-715 2plt.: 721-725 3plt.: 731-735 4plt.: 741-745 dow,: 751,752 Więc wychodzi, iż dostępny nr z pominięciem 123 to 745 imożna go uzyskać w trzech odsłonach. Co za tym idzie mam pytanie czy to założenie ma ręcę i nogi. Przelicznik zastosowałem dla kompanii wz 1944 posiadającej 22 wozy. Za pomoc z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.