Boros Napisano 3 Października 2013 Share Napisano 3 Października 2013 Cześć czy ktoś kiedyś składał reklamacje na ich stronie firmowej. Dwa tygodnie temu poprosili mnie o podanie adresu tak zrobiłem i do dziś zero odzewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toled Napisano 3 Października 2013 Share Napisano 3 Października 2013 Czekaj cierpliwie. Do 4 tygodni i więcej powinni Ci dosłać część jaką chciałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pomidor Napisano 3 Października 2013 Share Napisano 3 Października 2013 Z Revellem nie próbowałem nigdy, ale np. Airfix reklamację zrealizował mi po ok. roku. Ktoś, gdzieś pisał o kilku miesiącach w przypadku Italeri. Daj znać jak coś dojdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumowy01 Napisano 3 Października 2013 Share Napisano 3 Października 2013 Ja mam pytanie odnośnie firmy Mirage Hobby około trzech tygodni temu napisałem do nich maila z reklamacją wadliwej gąsienicy do Granta CDL i do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Ktoś próbował coś reklamować w tej firmie czy jest to zwykła firma mająca w d...e klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławko Napisano 4 Października 2013 Share Napisano 4 Października 2013 U Revella reklamowałem brak kalkomanii i zostały mi przysłane nowe. Nie pamiętam niestety jak długo czekałem ale jakoś w miarę sprawnie to się odbyło. W Mirage Hobby reklamowałem uszkodzone części i tu też sprawa zakończyła się pełnym sukcesem. Co prawda działo się to jakiś czas temu - rok może dwa temu. Mam nadzieję, że standard obsługi jednak się nie zmienił i odpowiedź nadejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumowy01 Napisano 4 Października 2013 Share Napisano 4 Października 2013 A kontaktowałeś się z nimi drogą mailową, jeśli tak czy pisałeś na adres z pudła, czy może dzwoniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławko Napisano 4 Października 2013 Share Napisano 4 Października 2013 @ gumowy01 - poszło PW ze szczegółami. Po sprawdzeniu korespondencji z początku zeszłego roku okazało się, że na pierwszą odpowiedź z Mirage'a czekałem około 3 miesiące. Później sprawy potoczyły się już bez opóźnień. Edit: Oficjalna strona Mirage'a podaje aby w sprawach reklamacji kontaktować się przez formularz kontaktowy lub przez adres info@mirage-hobby.pl. Ja właśnie z tego adresu otrzymałem pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppfalcon Napisano 4 Października 2013 Share Napisano 4 Października 2013 Ja kalkomanię z Italeri dostałem po kilkunastu dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumowy01 Napisano 4 Października 2013 Share Napisano 4 Października 2013 Dzięki Sławko za podpowiedz już wysłałem maila pożywiom uwidim co będzie dali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banny Napisano 7 Października 2013 Share Napisano 7 Października 2013 Załatwiałem reklamację Revella. Bardzo miła pani z firmy COBI (polski dystrybutor) dosłała mi poleconym brakującą wypraskę w ciągu tygodnia. Do tego gratis aktualny katalog Revell. Trzeba było tylko przesłać skan instrukcji z zaznaczonym brakującym elementem oraz dowód zakupu (paragon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 17 Października 2013 Autor Share Napisano 17 Października 2013 Tak na zakończenie wątku, wczoraj dostałem paczkę z Revella co prawda raz musiałem ich ponaglić ale w sumie finał jak najbardziej pozytywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siczus Napisano 8 Lipca 2014 Share Napisano 8 Lipca 2014 Siemka. Odkopię trochę temat.... "sklejam" ferrarke 612 i mam problem, okazuje się iż kasta jest podgięta fabrycznie na wysokości nadkoli przez co nie schodzi się z podwoziem - różnica ok 3mm i jakiś 1-1.5mm za wąska . Miał ktoś przypadek iż revell uznał reklamację i wymienił całą budę? ( pojedyncze części wiem, bo już raz tak mi dosyłali do Enzo fotele) Zakup z alledrogo tak więc reklamacja u PL dystrybutora odpada ( chyba że ktoś posiada paragon ^^ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 9 Lipca 2014 Autor Share Napisano 9 Lipca 2014 Zrób zdjęcie i wyślij na niemiecką skrzynkę myślę że przyjdzie w ciągu 2-3 tygodni. Jeśli chodzi o paragony itd to ich nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siczus Napisano 9 Lipca 2014 Share Napisano 9 Lipca 2014 Mail poszedł wczoraj, był zwrotny iż "badają" sprawę i mam nie zawracać więcej gitary - czas 3-4 tyg. Tak jak psiałem wcześniej 3-4 lata temu dosłali mi kilka elementów do Enzo których też brakowało jednak tutaj idzie o defekt kasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 12 Sierpnia 2014 Share Napisano 12 Sierpnia 2014 Czy ktoś może podać e-mail'a, pod którym było składane zamówienie na nowe części ? Sprawa pilna Adres: service@revell.de niestety nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesio Napisano 13 Sierpnia 2014 Share Napisano 13 Sierpnia 2014 Dzwoń do Cobi, numer i mail znajdziesz u nich na stronie, ale na maile raczej rzadko odpisują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.