Skocz do zawartości

Serwis Revell


Boros

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam pytanie odnośnie firmy Mirage Hobby około trzech tygodni temu napisałem do nich maila z reklamacją wadliwej gąsienicy do Granta CDL i do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Ktoś próbował coś reklamować w tej firmie czy jest to zwykła firma mająca w d...e klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Revella reklamowałem brak kalkomanii i zostały mi przysłane nowe.

Nie pamiętam niestety jak długo czekałem ale jakoś w miarę sprawnie to się odbyło.

 

W Mirage Hobby reklamowałem uszkodzone części i tu też sprawa zakończyła się pełnym sukcesem.

Co prawda działo się to jakiś czas temu - rok może dwa temu. Mam nadzieję, że standard obsługi jednak się nie zmienił i odpowiedź nadejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kontaktowałeś się z nimi drogą mailową, jeśli tak czy pisałeś na adres z pudła, czy może dzwoniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ gumowy01 - poszło PW ze szczegółami.

Po sprawdzeniu korespondencji z początku zeszłego roku okazało się, że na pierwszą odpowiedź z Mirage'a czekałem około 3 miesiące.

Później sprawy potoczyły się już bez opóźnień.

 

Edit:

Oficjalna strona Mirage'a podaje aby w sprawach reklamacji kontaktować się przez formularz kontaktowy lub przez adres info@mirage-hobby.pl.

Ja właśnie z tego adresu otrzymałem pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sławko za podpowiedz już wysłałem maila pożywiom uwidim co będzie dali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatwiałem reklamację Revella.

 

Bardzo miła pani z firmy COBI (polski dystrybutor) dosłała mi poleconym brakującą wypraskę w ciągu tygodnia. Do tego gratis aktualny katalog Revell. Trzeba było tylko przesłać skan instrukcji z zaznaczonym brakującym elementem oraz dowód zakupu (paragon).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Siemka.

Odkopię trochę temat....

"sklejam" ferrarke 612 i mam problem, okazuje się iż kasta jest podgięta fabrycznie na wysokości nadkoli przez co nie schodzi się z podwoziem - różnica ok 3mm i jakiś 1-1.5mm za wąska .

 

Miał ktoś przypadek iż revell uznał reklamację i wymienił całą budę? ( pojedyncze części wiem, bo już raz tak mi dosyłali do Enzo fotele)

 

Zakup z alledrogo tak więc reklamacja u PL dystrybutora odpada ( chyba że ktoś posiada paragon ^^ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mail poszedł wczoraj, był zwrotny iż "badają" sprawę i mam nie zawracać więcej gitary - czas 3-4 tyg.

 

Tak jak psiałem wcześniej 3-4 lata temu dosłali mi kilka elementów do Enzo których też brakowało jednak tutaj idzie o defekt kasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.