manas Napisano 6 Stycznia 2014 Share Napisano 6 Stycznia 2014 Bardzo efektowny, czekam na galeryjkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 7 Stycznia 2014 Pierwszy raz w życiu spróbowałem brudzenia olejami, tzw. rainsów. No i mam dylemat, bo nie do końca wiem jak to w przypadku samolotu powinno wyglądać. Starałem się zrobić to delikatnie i wyszło jak na zdjęciu. Podpowiedzcie, czy to tak powinno wyglądać, czy lepiej to poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostach Napisano 7 Stycznia 2014 Share Napisano 7 Stycznia 2014 Rainsy to konkretny efekt a nie ogólnie brudzenie olejami. Na samolocie rainsów raczej robić nie będziesz. Twoje smugi wyglądają ok. Imho, powinny jednak układać się za granicami blach, za nitami, za panelami itd. Tu masz proszę kilka przykładów z naszych F-16 https://picasaweb.google.com/amarokster/F16CBlock52Public# i tutaj też może coś znajdziesz https://picasaweb.google.com/amarokster/BazaAsk2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 7 Stycznia 2014 Hmm, co do drugiej części zdania to pozwolę sobie nie zgodzić się, bo wydaje mi się, że na spodzie kadłuba samolotu, takie ślady są raczej na miejscu. Samolot startując/lądując, jadąc po pasie startowym, podrywa różne drobinki nieczystości i rozsmarowuje to wszystko na brzuchu. Chodziło mi o oddanie takich właśnie nieczystości. Wszelkiej maści zacieki będą robione, ale nie olejami tylko pigmentami. Bardziej w tym przypadku chodzi mi o odpowiedź na pytanie, czy uzyskałem efekt jaki chciałem, czyli ogólnego zabrudzenia spodnich części samolotu wynikających z poruszania się po pasie startowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 7 Stycznia 2014 Możesz coś więcej o tych płynach AK napisać? No dobra, troszkę stłumię zabrudzenia z przodu kadłuba (na spodzie), zostawię jednak za kołami, z tyłu. A tak wyglądają zacieki. W ogóle to brudzenie uważam za skończone, więcej nie kombinuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 8 Stycznia 2014 Share Napisano 8 Stycznia 2014 Efekt do tej pory naprawdę imponujący !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 9 Stycznia 2014 Bardzo dziękuję. Dodam nieskromnie, że po położeniu lakieru matowego wygląda jeszcze lepiej. Jest brudny, zużyty, zmęczony, ale wygląda super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desaxe Napisano 9 Stycznia 2014 Share Napisano 9 Stycznia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2014 Warsztat uznaję za zakończony, samolot osiągnął gotowość operacyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zigihammer Napisano 11 Stycznia 2014 Share Napisano 11 Stycznia 2014 Zdjęcie wymiata Dawaj więcej !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
letalin Napisano 11 Stycznia 2014 Share Napisano 11 Stycznia 2014 Zdjęcie rzeczywiście świetne:) Szkoda tylko, że skadrowałeś ten cień z przodu modelu. Dałeś świetną odpowiedź na te wszystkie podskoki Twoich prześladowców. Co do Corsaira, to przypomina mi się artykulik na jego temat w branżowym piśmie "Wiraże". Czasy były takie, że nawet nazwę tego samolotu interpretowano jako dowód podstępnych knowań USA, bo ktoś kto nazywa samolot imieniem bandyty morskiego nie może mieć czystych intencji przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 11 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 11 Stycznia 2014 Dzięki panowie. A tutaj zapraszam do galerii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.