Skocz do zawartości

A-7E Corsair II // Hobby Boss // 1:48


Solo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 186
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwszy raz w życiu spróbowałem brudzenia olejami, tzw. rainsów.

No i mam dylemat, bo nie do końca wiem jak to w przypadku samolotu powinno wyglądać.

Starałem się zrobić to delikatnie i wyszło jak na zdjęciu.

Podpowiedzcie, czy to tak powinno wyglądać, czy lepiej to poprawić?

 

178_zps020da7e2.jpg

179_zpsae2975e7.jpg

180_zps13614afa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rainsy to konkretny efekt a nie ogólnie brudzenie olejami. Na samolocie rainsów raczej robić nie będziesz. Twoje smugi wyglądają ok. Imho, powinny jednak układać się za granicami blach, za nitami, za panelami itd. Tu masz proszę kilka przykładów z naszych F-16 https://picasaweb.google.com/amarokster/F16CBlock52Public# i tutaj też może coś znajdziesz https://picasaweb.google.com/amarokster/BazaAsk2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, co do drugiej części zdania to pozwolę sobie nie zgodzić się, bo wydaje mi się, że na spodzie kadłuba samolotu, takie ślady są raczej na miejscu. Samolot startując/lądując, jadąc po pasie startowym, podrywa różne drobinki nieczystości i rozsmarowuje to wszystko na brzuchu. Chodziło mi o oddanie takich właśnie nieczystości.

Wszelkiej maści zacieki będą robione, ale nie olejami tylko pigmentami.

Bardziej w tym przypadku chodzi mi o odpowiedź na pytanie, czy uzyskałem efekt jaki chciałem, czyli ogólnego zabrudzenia spodnich części samolotu wynikających z poruszania się po pasie startowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś więcej o tych płynach AK napisać?

 

No dobra, troszkę stłumię zabrudzenia z przodu kadłuba (na spodzie), zostawię jednak za kołami, z tyłu.

A tak wyglądają zacieki.

W ogóle to brudzenie uważam za skończone, więcej nie kombinuję.

 

182_zpsdd43e5a1.jpg

183_zps2bcd3ac3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie rzeczywiście świetne:) Szkoda tylko, że skadrowałeś ten cień z przodu modelu.

Dałeś świetną odpowiedź na te wszystkie podskoki Twoich prześladowców.

 

Co do Corsaira, to przypomina mi się artykulik na jego temat w branżowym piśmie "Wiraże".

Czasy były takie, że nawet nazwę tego samolotu interpretowano jako dowód podstępnych knowań USA, bo ktoś kto nazywa samolot imieniem bandyty morskiego nie może mieć czystych intencji przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.