Skocz do zawartości

MiG - 29 1:48 Academy


jureczek

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, jureczek napisał:

Koledzy  OK ?

Zbiornik odklejony    ,

Klapy hamulców poprawie  tzn dolna podniosę

W sprawie konfiguracji podwieszeń , pytanie

Czy na środkowym  APU  zamiast rakiety mogę podczepić UB 32  mam od SU-22

 

Do wyrzutni powinna być specjalna belka pozwalająca podwiesić tę wyrzutnię. Najczęściej stosowane wyrzutnie pocisków w 29-ym to B-8M1. Belkę tąstosuje się przy podwieszany właśnie wyrzutni i bomb.

Zlinek199702_74_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tak nasze MiG-29 zobaczyć w powietrzu to cud. Jeśli latają to gołe lub najczęściej z dwoma R-60 w ramach tzw "ostrej hotovosti". Często ich widać z jedną szkolną UZR-60 (jeśli ktoś lubi podwieszenie asymetryczne). Przez długi okres nie wolno było latać z bakami centralnymi, więc były dwa podskrzydłowe. R-27 pojawiają się właściwie tylko kiedy lecą strzelać nad Bałtyk. 

Edytowane przez mbrnnr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, mbrnnr napisał:

Tylko tak nasze MiG-29 zobaczyć w powietrzu to cud. Jeśli latają to gołe lub najczęściej z dwoma R-60 w ramach tzw "ostrej hotovosti". Często ich widać z jedną szkolną UZR-60 (jeśli ktoś lubi podwieszenie asymetryczne). Przez długi okres nie wolno było latać z bakami centralnymi, więc były dwa podskrzydłowe. R-27 pojawiają się właściwie tylko kiedy lecą strzelać nad Bałtyk. 

Z tym że nasze 29-te nie miały możliwości przenoszenia zbiorników pod skrzydłami. Taką możliwość miały ex niemieckie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jureczek napisał:

Koledzy  OK ?

Zbiornik odklejony    ,

Klapy hamulców poprawie  tzn dolna podniosę

W sprawie konfiguracji podwieszeń , pytanie

Czy na środkowym  APU  zamiast rakiety mogę podczepić UB 32  mam od SU-22

 

Model wymalowałeś bardzo fajny, a tym że coś tam zwisa nie tak jak powinno, albo jest nie tu gdzie trzeba, to się nie przejmuj. Skończ ten model i zrób galerię, nie przerabiaj tego co już przyklejone bo tylko będzie gorzej. Następny model zrobisz według uwag, albo i nie, świat się od tego nie skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tazman79 napisał:

Z tym że nasze 29-te nie miały możliwości przenoszenia zbiorników pod skrzydłami. Taką możliwość miały ex niemieckie 

Ale kiedy ja mówię o naszych, to mówię o słowackich. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? ? :szampan1:

Nie sprzeczajmy sie ,bo Administrator zamknie temat , lub  ustawi Nas na  m-c w kacie

Postanowiłem

Zbiornik przesunę . Hamulce zamknę - mam elementy ,  pokrywy na górne wloty już się robią i podwieszenie tylko R-60

 

IMG_6200.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem laikiem w każdym temacie modelarstwa ,ale ,uwielbiam kleić i to raczej Wam dziękuje za cierpliwość , wyrozumiałość i pomoc w  klejeniu

Tym bardziej się ciesze , ze samolot nabrał realnego  wyglądu . Wgłębi marzył mi się ten z kolorowymi sterami kierunku , jednak za trudny . mój z pokrywami tez nabrał wyglądu

i ładnie  prezentuje się na polce

Nie dościgłe marzenie

 

tumblr_nvuzqfFVnp1s5kgq3o1_1280.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jureczek, pomyśl - robisz drugiego MiGa, potem jedziesz z dwoma modelami na jakąś wystawę do południowych sąsiadów, zgarniasz wszystkie nagrody i zostajesz bohaterem narodowym Słowacji!
Potem już tylko sława, wywiady, autografy...

Edytowane przez Grzes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2019 o 20:57, Tazman79 napisał:

Tego akurat nie wiedziałem, lecz moje 3 grosze bardziej dotyczyły tego "oklapnięcia" dołu. Na postoju dolny hamulec opuszcza się w minimalnym stopniu, a całkowite jego opuszczenie możliwe jest tylko przy braku ciśnienia w instalacji hydraulicznej 

"Oklapnięcie" to taki skrót myślowy mający opisać: opadnięcie dolnej klapy hamulca aerodynamicznego pod wypływem własnego ciężaru przy jednoczesnym samoistnym zredukowaniu się ciśnienia w zasadniczej instalacji hydraulicznej do wartości przy której ciśnienie zwrotne wytwarzane przez tłok siłownika klapy dolnej przewyższa wartość ciśnienia w instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Toyo napisał:

"Oklapnięcie" to taki skrót myślowy mający opisać: opadnięcie dolnej klapy hamulca aerodynamicznego pod wypływem własnego ciężaru przy jednoczesnym samoistnym zredukowaniu się ciśnienia w zasadniczej instalacji hydraulicznej do wartości przy której ciśnienie zwrotne wytwarzane przez tłok siłownika klapy dolnej przewyższa wartość ciśnienia w instalacji.

To oklapnięcie które opisujesz występuje w stopniu minimalnym jeśli samolot jest sprawny, czytaj sprawna instalacja hydrauliczna, jeśli z instalacji zejdzie ciśnienie do zera wtedy hamulec dolny opadnie całkowicie... Zdarzyć się tak może w przypadku nieszczelności instalacji, podczas prac prowadzonych na samolocie wymagających "spuszczenia" ciśnienia w instalacji bądź w eksponatach muzealnych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.