Skocz do zawartości

Rockwell OV-10A Bronco - Academy/CMK 1/72


Moses

Rekomendowane odpowiedzi

Oczekując na poprawne kalki z oznaczenia i żywiczne HVARY z poprawnym pylonami do Corsaira wyciągnąłem kolejne pudełko. Jak widać planuję model na bogato :)

Tm razem bardzo osobliwa i oryginalna konstrukcja, model maszyny która oddała nieocenione zasługi zestrzelonym pilotom czy oddziałów zwiadowczym podczas wojny w Wietnamie. Maszyna tak udana, że Pentagon zastanawia się nad przywróceniem jej do służby.

#rockwell #ov10 #USMC #aviation #coldwar #vmo5 #czechmasterskit #cmk  #modelkit #72scale #academyminicraft #mrc

Wczoraj wyciąłem i z grubsza ogradowałem główne elementy. Model spasowany jest całkiem dobrze. Na uwagę zasługują sponsony, i ich mocowanie do kadłuba, gdzie powstaje szpara. Dużym problemem modelu jest siadanie na ogon, i brak miejsca na wsadzenie obciążenia.

#rockwell #ov10 #USMC #aviation #coldwar #vmo5 #czechmasterskit #cmk  #modelkit #72scale #academyminicraft #mrc #rockwell #ov10 #USMC #aviation #coldwar #vmo5 #czechmasterskit #cmk  #modelkit #72scale #academyminicraft #mrc

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj umieścić ołów nie tylko w nosie , ale i w przodzie silników, pamietam ten greps z którejś recenzji...

 

PS Lepisz już drugi model z tych, które gdzieś w moim mieszkaniu czekają na zmiłowanie. Aż jestem ciekaw, co będzie dalej :)

Edytowane przez LordDisneyland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Warsztat ten jakoś przegapiłem ale teraz trochę nadrobię. Miło zobaczyć Bronka na warsztacie bo to jeden z moich ulubionych samolotów amerykańskich.

Model ten do przyjemnych w budowie nie należy. Jest bardzo ubogi i ma pewne błędy. Wyposażenie kabiny masz dokupione więc będzie ci łatwiej, ja w swoim robiłem całą od podstaw. Z uproszczeń dochodzą jeszcze komory podwozia, a szczególnie przednia, która jest zwyczajnie wielką, pustą dziurą w kadłubie. Do przerobienia jest też podwozie i co widać najbardziej silniki. Wloty powietrza do turbiny mają zupełnie inny kształt.

Ja w swoim Bronku obciążenie wcisnąłem za kabinę pilotów.

Czekam na dalsze prace bo to naprawdę fajne latadło jest, miałem okazję zobaczyć go na żywo na pokazach. W locie prezentuje się doskonale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Mnie też się udało dosyć ołowiu w niego wcisnąć - z tego co pamiętam to pod podłogą kabiny pilotów i jeszcze można spróbować wykorzystać miejsce z przodu dodatkowego zbiornika paliwa.

Życzę powodzenia w budowie i pozdrawiam

Paweł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rymulus napisał:

Wyposażenie kabiny masz dokupione więc będzie ci łatwiej,

Hehe optymistą jesteś. Przypominam że żywica to CMK, średnio pasuje do modelu, jak i do siebie 

 

10 godzin temu, rymulus napisał:

Z uproszczeń dochodzą jeszcze komory podwozia, a szczególnie przednia, która jest zwyczajnie wielką, pustą dziurą w kadłubie.

Przednia komora akurat jest wielkądziurą i pustką ? 

10 godzin temu, rymulus napisał:

Wloty powietrza do turbiny mają zupełnie inny kształt.

Wloty powietrza załatwia żywica z silnikiem na jednej belce, na drugiej belce zastosuje manewr ze szmatą ? czyli silnik będzie osłonięty pokrowcem. 

#ov10 #USMC #aviation #coldwar #czechmasterskit

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.