Skocz do zawartości

Jagdpanther Dragon 1/35


FAHR

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym Wam pokazać kolejny ukończony model, który przedstawia chyba najpiękniejszy niszczyciel czołgów II wojny światowej czyli Jagdpanther. 

Jeden z nielicznych wozów tego typu walczący na polskich terenach. Ten konkretny ze składu 4 Dywizji Pancernej operujący na Pomorzu Gdańskim w lutym- marcu 1945 r. 

Model wykonany praktycznie prosto z pudła. Budowa przeplatana dobrą zabawą i wku...m w momencie kiedy doszło do gąsienic i kół napędowych. 

 

87768386_2702626769863557_3308162529263353856_n.jpg

002.JPG

87874824_2702624306530470_9008672054861365248_o.jpg

001.JPG

003.JPG

004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

008.JPG

009.JPG

010.JPG

011.JPG

  • Like 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mandrivecs napisał:

Nie znam się na detalach, ale model podoba mi się bardzo!

 

14 godzin temu, Adamo722 napisał:

Jak dla mnie bardzo realistyczny:super: podoba sie:piwo:

Dzięki, chociaż raz coś się udało:)

Godzinę temu, Dudzio napisał:

Wow, wyszedł ekstra! :) Czym maskowałeś ten kamuflaż ?

Nie maskowałem, kamuflaż malowany pędzlem jak w oryginale.

30 minut temu, mandrivecs napisał:

Dysponujesz większą ilością zdjęć oryginalnego wozu? Pytam, bo nie widać zupełnie boków pojazdu - mogły znajdować się tam niewielkie krzyże Wehrmachtu, jak na innych jagdpantherach.

Oprócz tych dwóch zdjęć, żadnych innych nie znalazłem, chociaż przekopałem kilka publikacji i ze dwa razy internety. Mam kilka planszy barwnych, ale to raczej fantazja autorów. W każdym razie na tych planszach też krzyży nie było.  Trochę też oparłem się na analogii z innym sprzętem walczącym w tym czasie i w tym miejscu, który pochodził z dostaw, które nastąpiły po odebraniu wozów z poligonu w Górnej Grupie, które nie nosiły już żadnych oznaczeń ani numerów. Te Jagdpanthery właśnie z takiej dostawy pochodziły z 20 lutego chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach