MaciejW Posted July 31, 2021 Share Posted July 31, 2021 Witam, ostatnio pojawiłem się w lokalnym sklepie modelarskim aby zakupić dwie farbki - wyszło jak zawsze, no dobra prawie tym razem wyszedłem z samolotem Model wykonam "prosto z pudła". Producent zapewnia Polskie malowanie "MiGa" z 3 Eskadry Lotnictwa Taktycznego o numerze taktycznym 9111. To malowanie wybrałem. Jak na razie udało się trochę podziałać z kokpitem. Szczerze mówiąc to jestem pozytywnie zaskoczony spasowaniem. Jako iż w tematach lotniczych jestem zielony to nie za bardzo wiem jaką farbę wybrać do pomalowania kokpitu, wiem tylko, że ma to być turkusowy. Chcę użyć zapewnionych blach przez producenta zatem zależało by mi na tym, aby kolor kokpitu się pokrywał z kolorem blach. Dalsze postępy niebawem 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...