Skocz do zawartości

MiG-21MF eduard profiPack 1/72


MaciejW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

ostatnio pojawiłem się w lokalnym sklepie modelarskim aby zakupić dwie farbki - wyszło jak zawsze, no dobra prawie tym razem wyszedłem z samolotem:banan:g3BrZTw.jpg

 

Model wykonam "prosto z pudła". Producent zapewnia Polskie malowanie "MiGa" z 3 Eskadry Lotnictwa Taktycznego o numerze taktycznym 9111. To  malowanie wybrałem.YMBRxub.jpg

 

Jak na razie udało się trochę podziałać z kokpitem. Szczerze mówiąc to jestem pozytywnie  zaskoczony spasowaniem.  mHpYkrR.jpgh545RUq.jpg

 

Jako iż w tematach lotniczych jestem zielony to nie za bardzo wiem jaką farbę wybrać do pomalowania kokpitu, wiem tylko, że ma to być turkusowy. Chcę użyć zapewnionych blach przez producenta zatem zależało by mi na tym, aby kolor kokpitu się pokrywał z kolorem blach.  

Dalsze postępy niebawem:D

 

  • Like 5
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, MaciejW napisał:

ostatnio pojawiłem się w lokalnym sklepie modelarskim aby zakupić dwie farbki - wyszło jak zawsze, no dobra prawie tym razem wyszedłem z samolotem

:haha: Mi też się chyba nigdy nie udało wyjść z modelarskiego tylko z tym co miałem kupić. A kobietom się dziwimy na ciuchach.  Ale żeby z samolotem... no wiesz Macieju 😉  Dobrze chociaż, że ma szachownice :super:No to popatrzę jak pancerniak daje radę ze skrzydłami. Co do malowania kokpitu to dorwij instrukcję do tych blach w pdf bo Eduard podaje tam konkretną farbę bodajże z MR hobby żeby pokrywały się z jego kolorem. Na np stronie tego sklepu są pdfy z instrukcjami i akurat w przypadku tamtych blaszek ( znalezione na szybko do 1:48) jest to H46 Emerald Green. https://www.mojehobby.pl/products/MiG-21R-interior-EDUARD.html

https://www.mojehobby.pl/zdjecia/5/6/2/3669_3_edu648129_instruction_sheet.pdf

A w instrukcji zestawu nie ma podanego koloru wnętrza?